AndroidHealthClinic

Bodybuilding vs privéleven

Niet praten/weinig praten.
Laat je nooit verleiden tot een discussie met een vrouw.
Als ze gaat zeuren zeg je gewoon Ja, Ja en nog meer ja en zodra het klaar is ga je gewoon weer doen wat jij wilt.
Als ze pissed off is lach je gewoon een beetje en geef je haar een knuffel e zeg je dat ze zich weer teveel druk maakt.
Daarna ga jij gewoon weer doen wat jij wilt.

Klopt :o Doe dit vaak genoeg en je bent vriendin/vrouw loos :D

Klopt :o Doe dit vaak genoeg en je bent vriendin/vrouw loos :D

Ja je hebt gelijk :)

de rest in spoiler dus niet voor jou hell
Ik denk dat een relatie met continu ruzie en strijd een veel korter leven beschoren is dan een relatie waar de man gewoon relaxed blijft en dus een man blijft want kiften en kijven dat is iets voor wijven ;)

• Like
Waarderingen: mat
Als ze gaat zeuren zeg je gewoon Ja, Ja en nog meer ja en zodra het klaar is ga je gewoon weer doen wat jij wilt.
Als ze pissed off is lach je gewoon een beetje en geef je haar een knuffel e zeg je dat ze zich weer teveel druk maakt.

Je kunt haar ook laten inzien dat dat gezeur nergens op slaat en dat ze zelfinzicht moet krijgen waardoor ze leert inzien dat dat hele gezeur op niks slaat en dat als ze zich k*t voelt ze er zelf maar wat aan leert doen ipv het op anderen bot te vieren.

Ja je hebt gelijk :)

de rest in spoiler dus niet voor jou hell
Ik denk dat een relatie met continu ruzie en strijd een veel korter leven beschoren is dan een relatie waar de man gewoon relaxed blijft en dus een man blijft want kiften en kijven dat is iets voor wijven ;)

Maar goed dat je op Fantasy Island woont ;)

grijns, ik mag die humor van Eleiko wel

Maar goed dat je op Fantasy Island woont ;)

Ah daar hebben we Eikelo ook weer.
Zit de dumbbell press je nog steeds dwars :D

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Je kunt haar ook laten inzien dat dat gezeur nergens op slaat en dat ze zelfinzicht moet krijgen waardoor ze leert inzien dat dat hele gezeur op niks slaat en dat als ze zich k*t voelt ze er zelf maar wat aan leert doen ipv het op anderen bot te vieren.

Teveel moeite/verspilling van energie en gaat naar mijn mening niet werken.
Ik blijf gewoon bij mijn mening dat je gewoon never de discussie aan moet gaan met je chica.
Zelfinzicht, tja dat moet een mens "zelf" ontwikkelen ;)

el Hombre

Heeft bij mij allemaal geen nut. Laatste weken alleen maar gevechten over helemaal niks... Pff vrouwen zijn soms zo moeilijke wezens..... Die van mij helemaal:cool:

Heeft bij mij allemaal geen nut. Laatste weken alleen maar gevechten over helemaal niks... Pff vrouwen zijn soms zo moeilijke wezens..... Die van mij helemaal:cool:

Wat doe je dan ook in zo'n relatie? Ben je bang om "alleen" te zijn oid?

Waarom bewaar je haar dan, je kan haar toch ook weggooien?Eerst wel een ander zoeken en dan pas weggooien.

:D Werkt dat serieus?

Als je me echt over de zeik wilt hebben, moet je dat soort dingen gaan doen.

Die mensen eens haarfijn uitleggen dat je er niet mee zal stoppen. Problem solved.

Tien jaar met dezelfde vrouw en dan nog wil ze veranderen wie je bent, blijkbaar is ze met de verkeerde man getrouwd. En in de toekomst kijken kan niemand, dus een probleem maken van een wat als dit of dat, daar schiet niemand wat mee op.

Wat als je morgen je baan verliest is het dan nog wel slim om kinderen te nemen?

Hier ook geen problemen, ik heb zelfs een jaarabo gekregen van men vriendin. Wij plannen het gewoon een beetje. Hebben een dochter van 4 maanden en wij gaan alle 2 full time werken. Ik begin 's morgens om 5 uur, men vriendin om 9. maandag woensdag en vrijdag gaat onze dochter naar de onthaalmoeder, dinsdag en donderdag letten de grootouders derop. Ik heb normaal rond 2 uur gedaan met werken, zij om 5uur. Ze gaat onze dochter dan ophalen. Ik probeer altijd te gaan trainen rond half 4 dan ben ik thuis rond half 6 6 uur. Dan zijn we bezig met onze dochter, samen een badje geven en zo, en rond 7 uur maak ik mijn eten. 8 uur geef ik onze dochter haar laatste flesje en stop ik haar in bed. Dan nog een uurtje samen tv kijken en dan slapen. In het weekend ga ik rond 10 uur trainen dan ben ik rond 12 uur thuis en hebben we nog de hele namiddag om samen vanalles te doen. Vrienden zien we ook altijd in het weekend of passeren 's avonds in de week...

Hier ook geen problemen, ik heb zelfs een jaarabo gekregen van men vriendin. Wij plannen het gewoon een beetje. Hebben een dochter van 4 maanden en wij gaan alle 2 full time werken. Ik begin 's morgens om 5 uur, men vriendin om 9. maandag woensdag en vrijdag gaat onze dochter naar de onthaalmoeder, dinsdag en donderdag letten de grootouders derop. Ik heb normaal rond 2 uur gedaan met werken, zij om 5uur. Ze gaat onze dochter dan ophalen. Ik probeer altijd te gaan trainen rond half 4 dan ben ik thuis rond half 6 6 uur. Dan zijn we bezig met onze dochter, samen een badje geven en zo, en rond 7 uur maak ik mijn eten. 8 uur geef ik onze dochter haar laatste flesje en stop ik haar in bed. Dan nog een uurtje samen tv kijken en dan slapen. In het weekend ga ik rond 10 uur trainen dan ben ik rond 12 uur thuis en hebben we nog de hele namiddag om samen vanalles te doen. Vrienden zien we ook altijd in het weekend of passeren 's avonds in de week...

Wat ik me dan afvraag he, waarom neem je kinderen als je de verzorging grotendeels aan anderen over laat?

:D Werkt dat serieus?

Als je me echt over de zeik wilt hebben, moet je dat soort dingen gaan doen.

Ik denk (niet 100% zeker) dat hij het heeft over irrationele discussies/gesprekken die helemaal niet belangrijk zijn, die de vrouw belangrijk wil maken en jij dit negeert omdat je dat soort gedrag niet wil aanmoedigen door er teveel aandacht aan te besteden.

Uit werken gaan moet iedereen toch? En financieel zou het niet lukken als me vriendin full time thuis bleef... Onze dochter is nog elke avond en in het weekend bij ons... Dus daar genieten we elke minuut van.

Terug
Naar boven