XXL Nutrition

Boris DeWitt

• Topic Starter Topic Starter
thank gowd

hier nog zo een onozele

948885_574155985951307_2064459984_o.jpg

net terug van reis, vele leuke dingen gedaan, niet getraind, niet goed gegeten.
en we wegen nog 80 kg :)

1 leuke foto van op reis op muscle beach, Arnold was er net nog op zijn nieuwe lijn van Musclepharm te lanceren, ik wist het niet op voorhand, maar erg cool! ook de Olympia gezien, eindelijk!

vanaf morgen weer trainen...en degelijk loggen.

2013-09-20 16.47.33.jpg

2013-09-20 17.25.48.jpg

2013-09-26 22.18.11.jpg

weer goed gegeten deze week en kunnen opvullen tot 81.5kg

spierpijn is niet normaal...
kracht viel mee.. maar nog niet de normale training gedaan, beetje verkorte versie.
vanaf nu groeiennnn naar...90?

Nice, ga je nu ook actief loggen :)?

nice man die party pics!

vind casual pics altijd veel vetter dan posing pics in spiegels etc..

Nice, ga je nu ook actief loggen :)?

actief als in een wekelijkse update :D

de casual pics zijn cool, maar zo vaak gebeurt het allemaal niet. eerder omdat ze uitzonderlijk zijn, zijn ze wel leuk :D

we wegen inmddels weer 85.

enkele random krachtstats die nog redelijk ok zijn na de reis:

leg presses slee +260 voor 10 reps
platte dumbell presses 52kg voor 8 reps (decibels)

weer gestart met Tbars voor rug, deadlifts komen er deze of volgende week bij, afhankelijk van hoe ik me voel.

de training is voor de rest hetzelfde, zwaar :p

eten niet, dat typ ik deze week wel eens

op naar de 90 kilo!

weer op naar de 80 kilo denk ik, dankzij een gastro-enteritis (buikgriep in de volkschmond)
mn benen zijn er zo stijf van dat ik amper rechtop kan, superrrr...

de hele week niet getraind wegens ziekte
gewicht 83

Beterschap man.

Ben je in California geweest?

Ben je in California geweest?

california, arizona en nevada.

we zijn weer op de been, de hele week getraind en gegeten zoals het hoort.

de macro's zijn als volgt tijdens bulkfase 1:

Carbs Protein Fats

#1 100 30 30

#2 - 3 - 4 50 30 15
subtotal 150 90 45

#5 PreWO 60 10 0

WO AZ

#6PWo 100 40 0

#7 100 30 5

#8 50 40 10

Totals 560 240 90

Kcal 2240 960 810

Total Kcal 4010

het staat gewoon in macro's omdat ik in de bulk gewoon het moment zelf kies wat ik eet, en ik weet het ongeveer wel vanbuiten die macro's per 100g (of kijk op de verpakking)
eiwit bereken ik enkel uitt de dierlijke eiwitbronnen, dus niet de paar gram eiwit van de rijst erbij tellen.
eiwitbronnen zijn basic: eieren, kipfilet, kalkoenfilet, soms mager rood vlees (gisteren hinde), soms magere witte kaas, shakes uiteraard.
Koolhydraten zijn: bruine of witte rijst, havermout, pasta(na training enkel), waxymaize+dextro (training)

andere supplementen: omega's, multivitamine, vitamine C (posttraining- al las ik ergens een peer reviewed artikel dat het herstel vertraagd wordt hierdoor, ik zoek nog meer bronnen die dit bevestigen), biergist, knoflookolie (lekker om kapot te bijten!). dat vrij recent aminozurenproduct van een bepaalde webshop met eigen merk (en ik zeg pas hun naam als ze me willen sponsoren! :mad: :D)
dat is het zowat

owja, volgende contest: 4 mei

---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

tnx, terug de ouwe!

altijd gek dat ziek zijn, niets kunnen eten, bedlegerig, jezelf niet voelen, gta5 proberen uitgamen binnen een week, scary shit

Laatst bewerkt:
Biergist neem je voor acne?

Succes

Ik ga volgend jaar rond de Olympia een kleine 3 weken na California en omstreken. Nog tips of aanraders wat je sowieso gezien/gedaan moet hebben?

Ik ga volgend jaar rond de Olympia een kleine 3 weken na California en omstreken. Nog tips of aanraders wat je sowieso gezien/gedaan moet hebben?

san francisco!

voor de rest kan ik maar tripadvisor aanraden en kijken wat je graag zou doen.

---------- Toegevoegd om 20:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:51 ----------

Biergist neem je voor acne?

Succes

dat was de hoofdreden ja, sinds mn 13e nonstop last van in vlagen, sinds die biergist is het (na enige tijd) flink verminderd!

Hoezo ga je niet na de dokter voor roaccutane? Werkt t allerbeste

Hoezo Roa bij de dokter halen? :D

Hoezo ga je niet na de dokter voor roaccutane? Werkt t allerbeste

ok zo erg was het nu ook weer niet, geen cystische acne (ik ben gewoon erg ijdel en haat elke spot op mijn huid)

maar liever biergist dan roa hoor, gaat me niet om dat geld, en biergist kost ook zo goed als nix

Terug
Naar boven