Ben je in California geweest?
california, arizona en nevada.
we zijn weer op de been, de hele week getraind en gegeten zoals het hoort.
de macro's zijn als volgt tijdens bulkfase 1:
Carbs Protein Fats
#1 100 30 30
#2 - 3 - 4 50 30 15
subtotal 150 90 45
#5 PreWO 60 10 0
WO AZ
#6PWo 100 40 0
#7 100 30 5
#8 50 40 10
Totals 560 240 90
Kcal 2240 960 810
Total Kcal 4010
het staat gewoon in macro's omdat ik in de bulk gewoon het moment zelf kies wat ik eet, en ik weet het ongeveer wel vanbuiten die macro's per 100g (of kijk op de verpakking)
eiwit bereken ik enkel uitt de dierlijke eiwitbronnen, dus niet de paar gram eiwit van de rijst erbij tellen.
eiwitbronnen zijn basic: eieren, kipfilet, kalkoenfilet, soms mager rood vlees (gisteren hinde), soms magere witte kaas, shakes uiteraard.
Koolhydraten zijn: bruine of witte rijst, havermout, pasta(na training enkel), waxymaize+dextro (training)
andere supplementen: omega's, multivitamine, vitamine C (posttraining- al las ik ergens een peer reviewed artikel dat het herstel vertraagd wordt hierdoor, ik zoek nog meer bronnen die dit bevestigen), biergist, knoflookolie (lekker om kapot te bijten!). dat vrij recent aminozurenproduct van een bepaalde webshop met eigen merk (en ik zeg pas hun naam als ze me willen sponsoren!

)
dat is het zowat
owja, volgende contest: 4 mei
---------- Toegevoegd om 10:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------
tnx, terug de ouwe!
altijd gek dat ziek zijn, niets kunnen eten, bedlegerig, jezelf niet voelen, gta5 proberen uitgamen binnen een week, scary shit