MuscleMeat

Botje's progressie pics 1,5jaar trainen

ik vind het zkr netjes

Post eens andere poses dan.

ik ben toch lekkerder --> punt

Erg goede progressie. Keep it up :thumbup:

Bodybuilding draait om opvallen en ter sprake komen, vanuit dat oogpunt heeft Bot de ogen op zich gericht. Hij owned Ryu zwaar met de hoeveelheid aandacht opeisen. ;)

-edit-

Wheelchair quads

Laatst bewerkt door een moderator:
ok mooi bovenlichaam.. maar die benen zijn belachelijk dun :P

Weet botje dat deze foto hier staat?

OT: goed bovenlichaam, kan wel meer massa gebruiken!

Greetz

Tja, zodra iemand een korte tijd bulkt en vervolgens droog traint ziet het er zo uit. Wel leuk, maar geen doel, maar dat is uiteraard voor iedereen anders.

Benen vallen tegenover het boven lichaam erg tegen, welke breedte maat broek zou dat zijn? 28?

Maar goed voor modellen werk zal het waarschijnlijk een voordeel zijn

• Topic Starter Topic Starter
t*ring, me laptop is ff stuk en ik wordt me toch wat gekloot in me topic :roflol:
Zal wel ff op wat posts antwoorden

Ik krijg bij botje het idee dat hij niet hoeft te scoren als bb op het podium. Hij wil zomers op het strand scoren en zaterdagavond in de plaatselijke kroeg/discotheek;)
Ik wil indd niet de wedstrijd kant op, beetje (no offence) in een onderbroekie staan en vage poses aannemen! :D FORGET IT! Nee ik heb heel andere doelstellingen.

haha dude :roflol:

Ik stop ermee, want ik vervuil botjes topic!

@botje

Wat staat er nu op de planning? aan welke punten ga je werken?
Ik ben nu vooral aan 't werken aan me benen, armen en de dikte van me rug/nek...

botje jij hebt 38cm armen, no offence maar dat is gewoon dun.
je hebt echt een goed fysiek, zeker weten, maar het is geen hardcore bodybuilding.

maar botje, post eens wat poses....
Gozer, ik heb geen 38cm armen meer hoor....
En ik zal nog wel een pose posten, want er valt heus wel wat te zien hoor :treuren:

En indd je hebt heel goed gezien dit geen hardcore Bodybuilding is! Gelukkig niet indd! De progressie die ik heb gemaakt in anderhalf jaar tijd is overigens wel hardcore BB (imo)....

Geloof niet echt dat het maar 38 cm armen zijn.Ik zelf heb 39 en lijken wel kleiner.Vind dit wel goed fysiek alleen mss iets meer massa en dan is het top
Zoals ik hierboven al zeg, zijn echt geen 38cm meer hoor :D Maar 't gaat niet om de grote! 't gaat om 't plaatje vind ik.

:roflol: Botje komt niet eens in de buurt van Ryu. Zet Ryu en Botje allebei op 10% naast elkaar en Ryu pwned hem dik......
Naja ik ga wel ff naast hem staan op de meet. Gewoon voor de grap!

Om even die euwige stomme strijd neer te leggen en op te helderen:
Ryu heeft een onwijs goed fysiek, ik vind 't echt heel goed hoe hij 't allemaal gedaan heeft en op die leeftijd NATURAL (alhoewel ik hier en daar stiekem wel wat geruchten hoor... :rolleyes: ) zo een fysiek heeft opgebouwd! Dikke respect...

Maar onze doelstellingen zijn gewoon heel anders. Dus we kunnen wel naast elkaar gaan staan. Maar dan zou een BB zeggen: Ik kies voor Ryu, en een kippetje zou zeggen: Ik kies voor botje :D

Oja, en Ryu heeft een grote bek, en ik ook :D Thats the story!

[Link niet meer beschikbaar]

Wheelchair quads
Hahahah gozer, wil jij ff heel snel die foto weghalen.... Of volgende keer me kop eraf halen als je uberhaupt een foto van me durft te posten!

Op die foto trainde ik niet eens een jaar en kon ik amper lopen of werken van een blesure in me knie....

Volgens mij heb ik in de afgelopen 3 maanden meer kilos gegained op me benen, dan een normaal persoon over z'n hele lichaam zou gainen in een half jaar.... Dus kom me er nu niet meer op afrekenen...

Hoeveel heb je gegaint op je benen dan?

t*ring, me laptop is ff stuk en ik wordt me toch wat gekloot in me topic :roflol:

Ik wil indd niet de wedstrijd kant op, beetje (no offence) in een onderbroekie staan en vage poses aannemen! :D FORGET IT! Nee ik heb heel andere doelstellingen.

Ik ben nu vooral aan 't werken aan me benen, armen en de dikte van me rug/nek...

En ik zal nog wel een pose posten, want er valt heus wel wat te zien hoor :treuren:

En indd je hebt heel goed gezien dit geen hardcore Bodybuilding is! Gelukkig niet indd! De progressie die ik heb gemaakt in anderhalf jaar tijd is overigens wel hardcore BB (imo)....

Zoals ik hierboven al zeg, zijn echt geen 38cm meer hoor :D Maar 't gaat niet om de grote! 't gaat om 't plaatje vind ik.

Ryu heeft een onwijs goed fysiek, ik vind 't echt heel goed hoe hij 't allemaal gedaan heeft en op die leeftijd NATURAL (alhoewel ik hier en daar stiekem wel wat geruchten hoor... :rolleyes: ) zo een fysiek heeft opgebouwd! Dikke respect...

Maar onze doelstellingen zijn gewoon heel anders. Dus we kunnen wel naast elkaar gaan staan. Maar dan zou een BB zeggen: Ik kies voor Ryu, en een kippetje zou zeggen: Ik kies voor botje :D

Hahahah gozer, wil jij ff heel snel die foto weghalen.... Of volgende keer me kop eraf halen als je uberhaupt een foto van me durft te posten!

Op die foto trainde ik niet eens een jaar en kon ik amper lopen of werken van een blesure in me knie....

Volgens mij heb ik in de afgelopen 3 maanden meer kilos gegained op me benen, dan een normaal persoon over z'n hele lichaam zou gainen in een half jaar.... Dus kom me er nu niet meer op afrekenen...

Dan moet je hem gewoon niet posten op internet, of zelf je gezicht onherkenbaar maken...

Je moet me niet verkeerd begrijpen hoor Botje want ik vind dat je zeker een goede fysiek hebt. Alleen is je fysiek nog erg uit evenwicht. Grotere benen armen(vooral triceps) en misschien rug want die kan ik niet beoordelen zouden het geheel er alleen maar beter uit laten zien. Ook voor een(toekomstig ?) MH model is dat niet verkeerd.

Het ging er bij mij alleen niet in dat iemand zei dat jij een beter ontwikkeld lichaam had dan Ryu vandaar de reactie :D

En je hebt gelijk met het behalen van jouw doelstellingen. Want jij bepaalt hoever je wilt gaan. En voor hetgene wat jij in gedachten hebt ben je al een aardig eind op weg.

Edit: alleen je nominatie voor bodybuilder van de maand vind ik niet terecht. Want het ontbreekt zowel aan massa als aan een evenwichtige fysiek :)

Laatst bewerkt:
Ik zie twijfel in je gezicht Bot, modellen moeten zelfverzekerd zijn. Is bodybuilding om die reden toch niet beter voor je? ;)

Synthol werkt niet met hormonen , he!

Terug
Naar boven