- Waardering
- 12.701
In, beetje laat, maar ik lees wel bij de komende dagen.
Thanks
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In, beetje laat, maar ik lees wel bij de komende dagen.
.Mooie log, vraagje, rondom kerst gaf je aan niet meer ass to the grass te willen gaan in verband met de knieën.
Dat leek mij slim.
Wat hoop je te bereiken met wel zo diep te gaan ?
klopt, ik gaf toen aan dat ik geen ATG wilde i.v.m. knieën.
Geeft niks, een lang antwoord, het is ook een duidelijk antwoord zo.
Ik twijfel over andere schoenen, maar onder de 90% durf ik niet, ook ivm de blessures.
Als ik blessures aan de knieen krijg, komt mij cardio straks in gevaar.
Tja, op onze leeftijd is heel houden en door kunnen trainen meer waard dat een pr en een eventuele blessure, Succes![]()
) en dat geeft bij mij een geweldige pomp. Dit keer iets verhoogd in gewicht. Gaat goed!
.Haha, dat wist je nog niet niet? Hoe groter de hoek die het bankje maakt, hoe zwaarder die wordt. Je spreekt dan minder je borst en meer je schouders aan. Zie het als een geleidelijke overgang van een horizontale bench press naar een verticale overhead press.De vlakke bench was bezet dus heb de incline een keer gepakt. Helaas wel wat lager in gewicht want incline is toch wat zwaarder merkte ik.
Haha, dat wist je nog niet niet? Hoe groter de hoek die het bankje maakt, hoe zwaarder die wordt. Je spreekt dan minder je borst en meer je schouders aan. Zie het als een geleidelijke overgang van een horizontale bench press naar een verticale overhead press.

Dat is normaalIk wist wel dat’ie iets zwaarder was maar dat ik 12 kg lager in gewicht moest?![]()
Geen probleem hoor
.
Ik zou langzaam de cut inzetten. Dan hoef je ook niet diep te gaan.
Nee start met 10% van je carbs te cutten. Daarna 5% van je vet inname.
Nee start met 10% van je carbs te cutten. Daarna 5% van je vet inname.