- Waardering
- 12.701
Update 4e training 26-8-2019:
Warming up (fiets, 10 min.)
Squat 3x10 / 50 KG
Bent over row 3x10 / 45 KG
Romanian Deadlift 3x10 / 45 KG
Bench press 3x10 / 55 KG
Pull down / 55 KG
Military press 3x10 / 32,5 KG
Barbell curl 3x10 / 32,5 KG
Push down 3x10 / 27,5 KG
Calf raises (zittend) 3x10 / 70 KG
Na een familieweekend waarbij mijn cut-dieet even aan de kant was gezet (heb de calorieën geteld om toch onder onderhoud te blijven) vandaag een goede training gehad. De squat ging stukken beter maar volgens de trainer moest ik lager gaan als wat ik deed. Ik heb dan het idee dat mijn kont de grond raakt (knieën onder de 90 graden) maar volgens hem moet het zo. Wat denken jullie?
Het voelde in ieder geval wel goed.
Met een oppeptalk van onze trainer/powerlifter toch maar de Romanian deadlift gedaan. Minder gewicht en goed op de techniek letten. Het ging veel beter dan de laatste keer. Oefenen, oefenen, oefenen dus. De rest van de oefeningen gingen heel goed. De pull down heb ik zwaarder geprobeerd (60 KG) maar ik kon de 10 herhalingen niet halen (6 herhalingen). Dus weer verder gegaan met het huidige gewicht.
Weekje bezig nu, ervaringen: zwaar! spierpijn wordt gelukkig wel een stuk minder maar ik voel mijn hamstrings en gluteus nog steeds heel goed. Daarnaast voelt het gewoon goed om iets aan je 'ontevredenheid' doen.
Morgen een dagje rust en woensdag weer aan de gang!
Warming up (fiets, 10 min.)
Squat 3x10 / 50 KG
Bent over row 3x10 / 45 KG
Romanian Deadlift 3x10 / 45 KG
Bench press 3x10 / 55 KG
Pull down / 55 KG
Military press 3x10 / 32,5 KG
Barbell curl 3x10 / 32,5 KG
Push down 3x10 / 27,5 KG
Calf raises (zittend) 3x10 / 70 KG
Na een familieweekend waarbij mijn cut-dieet even aan de kant was gezet (heb de calorieën geteld om toch onder onderhoud te blijven) vandaag een goede training gehad. De squat ging stukken beter maar volgens de trainer moest ik lager gaan als wat ik deed. Ik heb dan het idee dat mijn kont de grond raakt (knieën onder de 90 graden) maar volgens hem moet het zo. Wat denken jullie?
Het voelde in ieder geval wel goed.
Met een oppeptalk van onze trainer/powerlifter toch maar de Romanian deadlift gedaan. Minder gewicht en goed op de techniek letten. Het ging veel beter dan de laatste keer. Oefenen, oefenen, oefenen dus. De rest van de oefeningen gingen heel goed. De pull down heb ik zwaarder geprobeerd (60 KG) maar ik kon de 10 herhalingen niet halen (6 herhalingen). Dus weer verder gegaan met het huidige gewicht.
Weekje bezig nu, ervaringen: zwaar! spierpijn wordt gelukkig wel een stuk minder maar ik voel mijn hamstrings en gluteus nog steeds heel goed. Daarnaast voelt het gewoon goed om iets aan je 'ontevredenheid' doen.
Morgen een dagje rust en woensdag weer aan de gang!

) en dat ging super lekker. Vanaf volgende week gewicht omhoog. De bent over row vind ik een lekkere oefening en heb ik vandaag met een hoger gewicht geprobeerd, ging ook goed. Afgelopen maandag heb ik mijn techniek getraind met de Romanian deadlift en vandaag wat gewicht erbij gedaan. De powerlifter gevraagd of hij wilde meekijken en volgens hem ging de uitvoer goed! 

me very happy!