AndroidHealthClinic

Contest Log Brab0 goes contest ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, ik loop (nog) niet op m’n tandvlees. Dat zou een extreme benadering zijn.
Ik train full body, 3x per week borst/benen/schouders, 2x per week rug/biceps/triceps. Volume heb ik daarop ook aangepast maar het is veelal ook trial and error geweest afgelopen maanden. Kijken wat goed werkt en waarmee ik progressie kan boeken.

Zoals het er nu naar uit ziet moet ik binnenkort met m’n calorieën omlaag. Maar ik wil m’n lijf even de tijd gunnen. Zie ik geen goede afname van m’n vetpercentage eind deze maand? Dan omlaag met de kcals, niks aan te doen.
ah, oke. Als ik je trainingspost lees dan lees ik bijna elke keer dat het ruk gaat je en futloos bent. Lijkt me niet motiverend werken.. Als je maar niet te hard van stapel loopt, want dat idee krijg ik vanuit de dingen die je schrijft. Je gevoel + aantal reps/sets/frequentie.

• Topic Starter Topic Starter
Daar denk ik hetzelfde over :p als naturel heel laag gaan is massa weg gooien.

en ik wil niet meteen aan de AAS omdat ik op een zeer lage VP net zo dikke armen heb als m’n zoon van 6.

Iedereen heeft een ideaalbeeld van zichzelf. Laag VP is oké maar Brab0 gaat geen ecto worden.

Laatst bewerkt:
ah, oke. Als ik je trainingspost lees dan lees ik bijna elke keer dat het ruk gaat je en futloos bent. Lijkt me niet motiverend werken.. Als je maar niet te hard van stapel loopt, want dat idee krijg ik vanuit de dingen die je schrijft. Je gevoel + aantal reps/sets/frequentie.

Ik heb er regelmatig trainingen tussen zitten waarbij het goed gaat hoor. Wel alles lezen hè:engel:

• Like
Waarderingen: LM
Gezien je startpunt zou het cutten nu nog redelijk 'smooth' moeten gaan, zonder veel afzien. Dat komt later nog wel, als je dichter bij die 12% komt... :p

jij hebt ervaring! Ik hoop het :p
Nou ja, één cut is niet veel ervaring. Maar ik vind de set point theorie wel logisch. Het set point is het vet% wat je 'moeiteloos' kunt behouden. Hoe verder je daar van af gaat wijken (door te cutten) hoe harder het lichaam gaat tegensputteren.

Nou ja, één cut is niet veel ervaring. Maar ik vind de set point theorie wel logisch. Het set point is je vet% wat je 'moeiteloos' kunt behouden. Hoe verder je daar van af gaat wijken (door te cutten) hoe harder het lichaam gaat tegensputteren.

dan is mijn lijf wel flink aan het tegenwerken. Maar er moet wel een punt komen waarbij mijn VP omlaag moet want ik zit toch echt in een deficit.
Tijd gaat het leren ;)

dan is mijn lijf wel flink aan het tegenwerken. Maar er moet wel een punt komen waarbij mijn VP omlaag moet want ik zit toch echt in een deficit.
Tijd gaat het leren ;)

Als je gewicht deze week nog steeds niet omlaag gaat (en je buikomtrek ook niet kleiner wordt) kan je iets lager in calorieën gaan zitten

Mwah, Zou ik niet zo snel doen je zit al extreem laag.

Geduld en je gewicht gaat omlaag.

Eens met wat @Vardy schrijft, op 2000kcal verlies je echt wel vet. Dat de weegschaal nog niet zakt wilt niet zeggen dat je niet ok bezig bent.

Jaa dan ga je gegarandeerd omlaag, Of je moet bepaalde dingen niet noteren.

Ik track alles met my fitness pall. Wellicht zal ik dagelijks er 15-20 kcal naast zitten vanwege afrondingsverschillen maar dat is het dan ook.
Kcal inname is rond de 1800 kcals nu sinds 1 juni 2020.

Ik track alles met my fitness pall. Wellicht zal ik dagelijks er 15-20 kcal naast zitten vanwege afrondingsverschillen maar dat is het dan ook.
Kcal inname is rond de 1800 kcals nu sinds 1 juni 2020.

Ook al was het 150/200 kcal, Dan zou je alsnog zakken verwacht ik.

Cardio (2) 11-06-2020

7A6952A5-C985-40A8-A92E-A62A8D961A9E.jpeg

Ik had m’n kids bij dus ik moest wel op een rustig tempo fietsen.

Jep, met een gestrekt been kan mijn voet netjes op de laagste pedaal staan.
OK. Dan is een te lage zadelstand in ieder geval niet de oorzaak. Fietste je hiervoor al regelmatig of bijna nooit? Als je bijna nooit fietste, kun je ook gewoon te snel te veel hebben willen doen. Overbelasting dus. Wat ook kan helpen is bij twijfel altijd een versnelling lichter schakelen, zodat je meer op souplesse en minder op kracht fietst.

OK. Dan is een te lage zadelstand in ieder geval niet de oorzaak. Fietste je hiervoor al regelmatig of bijna nooit? Als je bijna nooit fietste, kun je ook gewoon te snel te veel hebben willen doen. Overbelasting dus. Wat ook kan helpen is bij twijfel altijd een versnelling lichter schakelen, zodat je meer op souplesse en minder op kracht fietst.

Ik fietste hiervoor ook maar nooit langer dan een half uurtje. Dus ik denk dat het ‘wennen’ is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven