Fitness Seller

Brutus way to stay fit..

Bezoekers in dit topic

Grieperig, komende dagen maar even geen training
 
Balen, sterkte!
 
Thank you
Nog altijd ziek... Over 10 dagen op vakantie dus ik hoop dinsdag donderdag en wellicht zondag heel kort te trainen(2 a 3 a 4 oefeningen max.) Maar ligt er aan wanneer ik mij beter voel.......
 
Ziek in je hoofd!
 
Beterschap, Brutus:grinny:
 
:D:o
 
Ik heb na een week weer getraind, ben nog wat verkouden maar verder wel weer ''fit'' donderdag weer, van af daar even zien of ik zaterdag of zondag train want ga volgende week op vakantie.. En wil uiteraard proberen zo fit mogelijk te zijn!

Boxsquat lage herhalingen
10x40
10x60
3x100
3x120
3x130
2x140
3x120
6x100
herhalingen en gewicht sloegen nergens op maar gewoon om beetje bezig geweest te zijn meer en weer in te komen..

ohp
10x40
3x65
3x65
4x65

leg extensions
10x115
10x125
10x135

pulldowns wide grip
8x80
7x80 dropset 4x60
7x80 dropset 5x50

dumbell bench
15x24 per arm
15x30
15x30

tricep cable push down v grip

??????????

side raise

??????????

Prima getraind voor een halve lamlendige, weinig structuur maar wel bezig geweest. Woensdag beetje zo iets denk ik(zal wel weer afwijken)

Squat,leg curls,inline press,cable row,face pulls,bicep
 
Niet slecht, zeker gezien je grieperigheid :thumb:
 
Rack pulls knie hoogte
10x60
10x90
10x110
8x150
8x150
12x150

unilateraal incline press nooit eerder gedaan gave oefening
10x24 per arm x3 sets

legpress
10x110
10x125
15x200
15x200
15x200

leg curls
3x10x75

cable rows
?????????? machine te licht veel slow reps.

pulldown regular grip maar smalste grip
3x15x60

bicep concentration curls met arm ondersteund op bank per arm??
??????????????????????????????????????
 
machine ging maar tot 60 kilo bij cable rows, en de kabel veerde ontzettend mee dus leek het wat mij betreft meer op 30 kilo en heb ik de reps zeer langzaam uitgevoerd en lang vast gehouden+ zeer korte rustperiode
 
Volgende training zaterdag of zondag voor mijn verlof:;)))
 
Ik vind het allemaal goed meevallen gezien het feit dat je net griep hebt gehad. Hoe gaat het met je fysiek (gewicht en VP)?

Leuk verlof gewenst!
 
Ik vind het allemaal goed meevallen gezien het feit dat je net griep hebt gehad. Hoe gaat het met je fysiek (gewicht en VP)?

Leuk verlof gewenst!
Even niet meer naar gekeken.
VP meet ik niet bewezen meer, niet te vet en te zwaar is meer myn regel
Misschien dat ik ooit weer up-lb pak maar dan met relatief minder oefeningen per onderdeel, 4 max 5 per training dan lijkt zo als ik nu doe fb wat effectiever.
 
Laatst bewerkt:
Waarom ben je opgesloten dan? (of ben je Vlaams?)
Haha neen ben niet Vlaams. Moet van het weekend ergens nog iets regelen maar weet even niet wanneer en iets regelen+trainen is een no go voor mijn vakantie zodoende. Als ik gewoon geheel fit was had ik maandag voor vertrek nog even iets gedaan maar ja...
 
Haha neen ben niet Vlaams. Moet van het weekend ergens nog iets regelen maar weet even niet wanneer en iets regelen+trainen is een no go voor mijn vakantie zodoende. Als ik gewoon geheel fit was had ik maandag voor vertrek nog even iets gedaan maar ja...
Volgens mij spreken wij van vakantie, en is verlof iets voor als je in de gevangenis zit of een inrichting :D (of militaire dienst)
Maar... goeie vakantie gewenst.
 
Back
Naar boven