wimmos
Huge Freak
- Waardering
- 198
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij dezen heeft u toestemming ;p dat hoop ik dan maar! Nu even dag RSinds wanneer mag ik oordelen?
Genoeg geprikkeld om geen spiermassa te verliezen de komende 2 dagen alleszins.
Dit is wel een erg summiere manier van loggen. Ach, je oefeningen zijn in ieder geval goeie oefeningen (compounds!!Benchpress
Frt squat
Pulldowns
25 reps weighted pushups
Gewichten niet bijgehouden evenals herh.
). Heb beetje een paar kut weken maar dit helpt wel.. Zo onthoud ik iig beetje wat ik doe.. Voel me behoorlijk moe en niet zo geweldigDit is wel een erg summiere manier van loggen. Ach, je oefeningen zijn in ieder geval goeie oefeningen (compounds!!).
![]()
of nog altijd out of serviceHoe bedoel? Ik ben echt heel erg moe gewoon... Maar was vergeten dat ik al 4 keer een ''training'' had gedraaid afgelopen 7 dagen dus heb ik besloten nog een dagje rust te houdenVolgens mij gebruik je fit nu in verschillende betekenissen.
Hoe bedoel? Ik ben echt heel erg moe gewoon... Maar was vergeten dat ik al 4 keer een ''training'' had gedraaid afgelopen 7 dagen dus heb ik besloten nog een dagje rust te houden
Deze opmerking is niet echt passend vind ik persoonlijk.
Deze opmerking is niet echt passend vind ik persoonlijk.
Haha, ik schrijf het uiteindelijk meer voor mij zelf op... Ik kan niet het risico nemen om herkend te worden en vervolgens niet meer serieus genomen te worden door wat ik hier online schrijf en deel. Maar mijn trainingen zijn sowieso zo als je ziet;P

Conyo , wat is precies je punt? Ik ben vrij normaal zo als je ziet.Een troll kan zich natuurlijk niet permitteren ontmaskerd te worden. Of nog erger:als blijkt dat hij geen troll is, maar in werkelijkheid ook een steekje los heeft.![]()