XXL Nutrition

Brutus way to stay fit..

Sinds wanneer mag ik oordelen :p ?
Genoeg geprikkeld om geen spiermassa te verliezen de komende 2 dagen alleszins.

• Topic Starter Topic Starter
Benchpress
Frt squat
Pulldowns
25 reps weighted pushups
Gewichten niet bijgehouden evenals herh.

Dit is wel een erg summiere manier van loggen. Ach, je oefeningen zijn in ieder geval goeie oefeningen (compounds!! :D). :thumbup:
Heb beetje een paar kut weken maar dit helpt wel.. Zo onthoud ik iig beetje wat ik doe.. Voel me behoorlijk moe en niet zo geweldig
Jij al weer aan het trainen @Bert ??? of nog altijd out of service

Laatst bewerkt:
Geweldig zo'n log, ontdekte dat ik al meer getraind had van de week dan dat ik had gedacht. Dus vandaag nog een dag verdiende rust ))) Ben echt totaal NIET fit...………….…………………………… Wou eigenlijk gaan trainen maar skip het nu maar weer.

Volgens mij gebruik je fit nu in verschillende betekenissen.

Hoe bedoel? Ik ben echt heel erg moe gewoon... Maar was vergeten dat ik al 4 keer een ''training'' had gedraaid afgelopen 7 dagen dus heb ik besloten nog een dagje rust te houden

In de laatste post was "fit" een medische term voor vermoeid of ziek. In topictitel gebruik je "fit" voor je conditie en/of kracht in de sportschool. In de biologie is fit "niet dood".

Zo kun je alles wel in verschillende context plaatsen. Het gaat wat ver om over algehele malaise te spreken iig, maar behoorlijk moe dus;)

Fit kan heel toepasselijk ook passend betekenen.

Ik heb de hele tijd dat ene deuntje in mijn hoofd:
tum tum tum tum tum tum tummerdetumtumtum tum tum tum tum tum tum

Haha, ik schrijf het uiteindelijk meer voor mij zelf op... Ik kan niet het risico nemen om herkend te worden en vervolgens niet meer serieus genomen te worden door wat ik hier online schrijf en deel. Maar mijn trainingen zijn sowieso zo als je ziet;P

Een troll kan zich natuurlijk niet permitteren ontmaskerd te worden. Of nog erger:als blijkt dat hij geen troll is, maar in werkelijkheid ook een steekje los heeft. :)

Een troll kan zich natuurlijk niet permitteren ontmaskerd te worden. Of nog erger:als blijkt dat hij geen troll is, maar in werkelijkheid ook een steekje los heeft. :)
Conyo , wat is precies je punt? Ik ben vrij normaal zo als je ziet.

Laatst bewerkt:
cgbp ss band pulls
12x20
12x60
10x80
15x75
boxsquat touch and go
10x40
15x60
10x80
8x125
13x125
bent over row SS met rdl
15x60-20x60
15x60-15x60
15x60-15x80
bijna kotsen na elke setxD
dumbell shoulder press
15x22
15x22
17x22
bent over side raise met schijf van 5 kilo per arm kantt
high reps 3 sets

Laatste 4 weken ongeveer een wat zeurend gevoel in de rechter heup. Iemand enig idee of dit mogelijkerwijs getriggerd zou kunnen worden door de boxsquats? @wimmos misschien? Op vakantie veel gelopen op een schuine ondergrond en het probleem is vanzelfsprekend wat erger geworden... Eens denken aan een fysio bezoekje!

Misschien beetje overbelast? Toen ik 3x per week back squats deed waren mijn heupen altijd heel stroef. Nu doe ik voornamelijk nog front squats en af en toe back squats en heb nergens meer last van. Beetje afwisselen van oef kan ook geen kwaad.
Maar best ga je eens naar fysio idd.

Terug
Naar boven