MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

De 'strategische en zorgvuldig geplande refeed' lijkt goed uit te pakken, staat je goed!
No refeed no no, bulk has started!

1624957107859.png


En ik begin mijn veranderende shape ook best te appreciëren :).

En nu ga ik proberen om het weer wat regelmatiger bij te houden :o.
Fail :roflol: .
Dus hier komt weer een sh*tload aan trainingen :o.

Training vrijdag 25 juni 2021 - UB/B
Bench press
1x12x25
1x10x30
1x8x35
3x4x42,5
1x3x42,5
2x5x40
+5 reps met 42,5 :cheer:

Unilateral seated cable row
1x15x5
1x15x10
2x12x15
2x10x20
1x20x10

Cable upright row
4x12x32,5

Cable flys
2x12x15
2x10x17,5

Tricep rope pushdown
3x12x22,5
1x10x22,5

Bayesian bicep curl
2x12x10
2x8x12,5

Rope wrist curl
4 x op en neer x 3,25

Ab rope pushdown
4x15x42,5

Lying bicycle crunch

4x10 per kant

Cardio: ~4km wandelen


Training zaterdag 26 juni 2021 - LB/B
Front squat
1x15xBW
1x12x12
1x10x22
1x8x32
1x6x37
5x6x42,5
Yes baby, ging echt suuuuperlekker! Zo blij hiermee :D :D!
Nu afwegen of ik naar 45kg ga deze week of eerst wil opbouwen naar 8 reps met 42,5Kg...
Nog altijd geen fractionals (of kettingen) in mijn bezit dus kan niet per (halve) kilogram opbouwen:sad: .

Bulgarian split squat
5x8x35 +5reps

Hip thrust - 2” hold
2x10x62
2x8x67

Calve raises
4x15x35

Seated leg curl
2x12x30
2x10x32,5

Adductor machine
Skipped (no time)

Abs
Skipped (no time)

Cardio: None

Training zondag 27 juni 2021
  • Hardlopen: Herstelloopje
    Cijfertjes: 44’; 7,5km; 10,3km/h (gemiddeld); ~430kcal (Garmin); AVG HR 158bpm

    1624958230218.png


    + 3km wandelen daarna met papa.

Training maandag 28 juni 2021 - UB/A
OHP
1x15x12
1x12x17
1x8x22
1x6x27 Elleboog voelde met dit gewicht al niet lekker, dus besloten om iets lichter te trainen dan vorige week.
2x5x30
1x2x32 (moest het toch even proberen :o)
1x8x27,5
1x7x27,5
1x10x22

Pull-ups
4x2xBW
1x6xsupported met blauwe elastiek
2x5xsupported met blauwe elastiek
2x4xsupported met blauwe elastiek
Paar repjes erbij, dus Bubs is blij.

Incline DB press
2x12x14
3x12x12
Ook hier even wat lichter genomen omdat links niet meer mee wilde.
Dan maar een setje extra gedaan om het wat zwaarder te maken.

Straight arm pushdown
2x12x27,5
2x8x30

Single arm tricep pushdown
2x10x7,5
2x8x7,5

Cable bicep curl
2x12x22,5
2x10x25

Palm down wrist curl
4x12x4

Cardio: Geen zin in.

Training dinsdag 29 juni 2021
  • Hardlopen: Rustige duurloop
    Cijfertjes: 1h05’; 10,5km; 9,7km/h (gemiddeld); ~575kcal (Garmin); AVG HR 149bpm

    1624958660119.png
Vandaag een ietwat trekkend gevoel in mijn linkerschouder.
Ik weet niet goed of het gewone spierpijn is na de training gisteren, of uitstralingspijn van mijn elleboog...
Zaterdag even op de weegschaal gestaan en omtrekken gemeten.
Geen grote schok eigenlijk, ik post de cijfertjes later nog :).
 
Laatst bewerkt:
volgens mij wel aardig wat massa erbij Bubsie, hard gewerkt, ik ben trots op jouw!
mooie vrouw met een mooi lichaam :heart:
 
volgens mij wel aardig wat massa erbij Bubsie, hard gewerkt, ik ben trots op jouw!
mooie vrouw met een mooi lichaam :heart:
Wtf denken jullie hier mee te bereiken? En kom niet aan met die fucking onzin dat het UiT rEsPeCt iS. We weten allemaal waarom jullie orbiters dit doen. Ik bedoel het is vrij duidelijk dat jullie in jaren geen kut hebben gezien en dat jullie weten dat jullie zelf niet goed genoeg zijn en daarom maar iemands kont moet gaan kussen in de hoop dat het iets gaat opleveren. Maar hebben jullie dan totaal geen eigenwaarde? Hoe fucking diep kun je zinken.
 
Wtf denken jullie hier mee te bereiken? En kom niet aan met die fucking onzin dat het UiT rEsPeCt iS. We weten allemaal waarom jullie orbiters dit doen. Ik bedoel het is vrij duidelijk dat jullie in jaren geen kut hebben gezien en dat jullie weten dat jullie zelf niet goed genoeg zijn en daarom maar iemands kont moet gaan kussen in de hoop dat het iets gaat opleveren. Maar hebben jullie dan totaal geen eigenwaarde? Hoe fucking diep kun je zinken.
Wat verwacht je van een kleine dikzak en en een kale, verrimpelde kreupele die al jaren droog staat :shrug:
 
Wat verwacht je van een kleine dikzak en en een kale, verrimpelde kreupele die al jaren droog staat :shrug:
Heb van beiden nog nooit een foto gezien, maar ik geloof je meteen. Ik heb ook letterlijk ook nog nooit een simp meegemaakt die er wel goed uit ziet. Hoe zou dat nou komen...🤔
 
volgens mij wel aardig wat massa erbij Bubsie, hard gewerkt, ik ben trots op jouw!
mooie vrouw met een mooi lichaam :heart:

Thx :)!
Het is toch nog geen juli? ;)
Nee, maar ik doe mijn metingen altijd de eerste zaterdag na het bezoek van tante Marie :p.
En dat was toevallig eind juni.
Sindsdien de weegschaal niet meer aangeraakt trouwens.
Gaat goed, op naar BW! :thumb:
Hm, ja hopelijk.
Zit toch verveeld met dat krachtsverschil door de sluimerende tenniselleboog.
Dus eerst focussen om dat minder/goed te krijgen. Uiteraard wel blijven pushen met sommige oefeningen, zolang er geen (beperkende) pijn is :).
 
Wtf denken jullie hier mee te bereiken? En kom niet aan met die fucking onzin dat het UiT rEsPeCt iS. We weten allemaal waarom jullie orbiters dit doen. Ik bedoel het is vrij duidelijk dat jullie in jaren geen kut hebben gezien en dat jullie weten dat jullie zelf niet goed genoeg zijn en daarom maar iemands kont moet gaan kussen in de hoop dat het iets gaat opleveren. Maar hebben jullie dan totaal geen eigenwaarde? Hoe fucking diep kun je zinken.
Komt jouw gedrag door alkohol of roids?
 
Wtf denken jullie hier mee te bereiken? En kom niet aan met die fucking onzin dat het UiT rEsPeCt iS. We weten allemaal waarom jullie orbiters dit doen. Ik bedoel het is vrij duidelijk dat jullie in jaren geen kut hebben gezien en dat jullie weten dat jullie zelf niet goed genoeg zijn en daarom maar iemands kont moet gaan kussen in de hoop dat het iets gaat opleveren. Maar hebben jullie dan totaal geen eigenwaarde? Hoe fucking diep kun je zinken.
Ga je hier nu ook al met die onzin beginnen?
Doe maar liever niet.
 
Komt jouw gedrag door alkohol of roids?
Kom jouw wanhopige gedrag door lelijkheid, dikheid, kaalheid of allemaal? Waarschijnlijk door allemaal.

Maar goed, blijf maar doorgaan met jullie simpin/creepin'. Meanwhile wordt zij elke week gebanged door iemand die haar niet zo behandelt. Enige waar jullie puppets goed voor zijn is het geven van een confidence boost/aandacht.

Ga je hier nu ook al met die onzin beginnen?
Doe maar liever niet.
Ohja, ik was vergeten dat jij haar persoonlijk white knight was. Ook mooi om te zien dat je het schaamteloos alleen bij haar doet. Hoe duidelijk wil je het hebben.
 
Wtf denken jullie hier mee te bereiken? En kom niet aan met die fucking onzin dat het UiT rEsPeCt iS. We weten allemaal waarom jullie orbiters dit doen. Ik bedoel het is vrij duidelijk dat jullie in jaren geen kut hebben gezien en dat jullie weten dat jullie zelf niet goed genoeg zijn en daarom maar iemands kont moet gaan kussen in de hoop dat het iets gaat opleveren. Maar hebben jullie dan totaal geen eigenwaarde? Hoe fucking diep kun je zinken.

:roflol: Waarom denk je in hemelsnaam dat we hiermee iets willen bereiken? :roflol:

Wat verwacht je van een kleine dikzak en en een kale, verrimpelde kreupele die al jaren droog staat :shrug:

Not sure of ik nu die kleine dikzak of die verrimpelde kreupele ben :scratch:
 
Hm, ja hopelijk.
Zit toch verveeld met dat krachtsverschil door de sluimerende tenniselleboog.
Dus eerst focussen om dat minder/goed te krijgen. Uiteraard wel blijven pushen met sommige oefeningen, zolang er geen (beperkende) pijn is :).

Soms helpt
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Waarom denk je in hemelsnaam dat we hiermee iets willen bereiken?
Wie houd je hier voor de gek? We weten allemaal wat jullie hiermee proberen bereiken. Of ben je gay? En als klap op de vuurpijl zijn jullie simps alleen in dit soort topics actief.

Maar goed, vertel mij eens wat de insteek is dan. Waarom zijn jullie zo complimenteus? En dan in het bijzonder alleen bij vrouwen. Want ik weet zeker dat ik dit soort acties niet ergens anders zie.
 
Kom jouw wanhopige gedrag door lelijkheid, dikheid, kaalheid of allemaal? Waarschijnlijk door allemaal.

Maar goed, blijf maar doorgaan met jullie simpin/creepin'. Meanwhile wordt zij elke week gebanged door iemand die haar niet zo behandelt. Enige waar jullie puppets goed voor zijn is het geven van een confidence boost/aandacht.


Ohja, ik was vergeten dat jij haar persoonlijk white knight was. Ook mooi om te zien dat je het schaamteloos alleen bij haar doet. Hoe duidelijk wil je het hebben.
Jij bent echt rijp voor de psycholoog.
 
Wie houd je hier voor de gek? We weten allemaal wat jullie hiermee proberen bereiken. Of ben je gay? En als klap op de vuurpijl zijn jullie simps alleen in dit soort topics actief.

Maar goed, vertel mij eens wat de insteek is dan. Waarom zijn jullie zo complimenteus? En dan in het bijzonder alleen bij vrouwen. Want ik weet zeker dat ik dit soort acties niet ergens anders zie.

Je bent weer zo een idioot die denkt dat iedereen maar bijbedoelingen heeft. Ach ja. Het is je goed recht om dom te zijn. Daar kan niemand je mee helpen noch iets aan veranderen.

Succes verder nog met je avonturen hier op DBB.
 
Soms helpt
Dat is een interessante benadering. Hij doet eigenlijk niets met de elleboog zelf....
Bij mij heeft een zacht knijpballetje bij een tenniselleboog goed geholpen. Paar keer per dag knijp-relax-knijp-relax.....
 
Back
Naar boven