Niet, haha

Althans toch niet dag in/dag uit.
Een aantal dagen per week lukt dat best hoor, vandaar dat ik het afwissel met hogere kcal dagen of gewoon extra cardio doe om iets meer te kunnen eten
Thanks Marv

En inderdaad, een paar dagen per week lukt dat prima
Ik was verre van een winning team de laatste tijd, dus veranderingen waren zeker nodig en zullen dat in de toekomst ook zijn als ik mijn doelen wil bereiken.
Verder ben ik tout-court niet van plan om de rest van m'n leven op 1300/1450/1650kcals door te brengen
----------------------------------------------------
Zaterdag netjes aan mijn kcal gehouden (iets lager zelfs):
- 1546kcal
- EKV gram 108/166/43
- EKV verhouding 29/45/26
Gisteren superfijne dag gehad @ Japan classic sunday in Gemert.
Eindje rijden, maar dat is nooit een straf in de S2000! Weer lekker bijgebruind in m'n gezicht (het was iets te fris om in t-shirt te rijden).
Lekker weer, mooie auto's, aangename sfeer en mensen,...
's Morgens goed ontbeten, voor de lunch had ik Thaise salade met kip en ei gemaakt en 's avonds genoten van een heerlijke

met een glaasje (of twee) wijn en een stukje bananencake met pindakaas als dessert

.
- 1387kcal + pizza
- EKV gram (zonder pizza) 87/122/47
- EKV verhouding (zonder pizza) 27/39/34
Heerlijk geslapen deze nacht, en ik was dan ook zo fris als een hoentje voor een rondje rennen vanochtend!
Ik vond het jammer dat ik niet nog een kwartier eerder was opgestaan om een langere afstand te doen

De twee minuten pauze is omdat mijn ouders (alweer) op reis zijn en ik even gestopt ben om de rolluiken omhoog te doen.
Ik loop toch hun straat voorbij, en dan moet ik niet meer omrijden als ik naar het werk vertrek
Looptraining 8 juli 2019
Cijfertjes: 50'; 8,7km; 10,3km/h; 500kcal
Door het extra verbruik van het rennen zal mijn voeding tussen 1300-1450 liggen vandaag ipv strikt op 1300 te houden

Vanochtend vroeg voelde ik me nog wat "bloated" door de cheat gisteren, maar intussen heb ik alweer gezonde trek

Doeidoei!