Om de dag eten?Valt reuze mee hoor Lien ik eet denk ik nog minder dan jij / jou(w) ik heb maar een klein buikje en houd niet van proppen ...dus meestal ook om de dag![]()

Proppen went wel hoor na verloop van tijd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om de dag eten?Valt reuze mee hoor Lien ik eet denk ik nog minder dan jij / jou(w) ik heb maar een klein buikje en houd niet van proppen ...dus meestal ook om de dag![]()

neeee Lien nr 100 bezoeken..(slome!)Om de dag eten?
Proppen went wel hoor na verloop van tijd.

Wist ik wel (ouwe)neeee Lien nr 100 bezoeken..(slome!)
ik word misselijk van proppen![]()

. Ik had ook al gigantische trek om 6u 
), en heb ik voor straks nog Optimel kwark met fruit en durumtarwe.Zo klote dit!Ergste aan een dag na zo een nacht is dat ze meestal op eten wil doorkomen. Ik had ook al gigantische trek om 6u
En het is vrijdag... Dus een sh*tload aan koffiekoeken in de keuken hier.
LeFood Donderdag
Deze nacht echt rampzalig geslapen.
- 1407 kcal
- EKV verhouding 32/38/30
- EKV gram 113/132/47
Rond 22u30 naar bed gegaan, kon de slaap al niet onmiddellijk vatten en toen ik eindelijk in slaap was gevallen besloot een of andere eikel om om 00u30 iemand in de straat te droppen en als een gek al toeterend weg te rijden
Dus weer wakker... Rest van de nacht veel gedraaid, wat gedommeld, om 3u30 even opgestaan om te plassen en dan ook niet meer geslapen uiteraard.
Blij dat het rustdag is vandaag!
Ergste aan een dag na zo een nacht is dat ze meestal op eten wil doorkomen. Ik had ook al gigantische trek om 6u
Gelukkig had ik een boterham met pindakaas extra mee (jaja, is al lang op), en heb ik voor straks nog Optimel kwark met fruit en durumtarwe.
Plan is om vandaag op 1300kcal te blijven...

Vroeg slapen, yes. Dat knallen zien we morgen welvanaaf vroeg in je mandje en morgen weer knallen ter compensatie![]()

(no pic, maar was een vers zandkoekje met kriek, klein bolletje karamel/kokosijs, koffielikeurtje, stukje taart o.b.v chocomousse, biscuit en chocolademeringue). Voor de rest geen cheats, dus qua kcal zal het nog best hebben meegevallen.

) // 2x12x7

Lag je je zelf nu zo op te naaien toen die meneer zijn passagier af aan het zetten was?!LeFood Donderdag
Deze nacht echt rampzalig geslapen.
- 1407 kcal
- EKV verhouding 32/38/30
- EKV gram 113/132/47
Rond 22u30 naar bed gegaan, kon de slaap al niet onmiddellijk vatten en toen ik eindelijk in slaap was gevallen besloot een of andere eikel om om 00u30 iemand in de straat te droppen en als een gek al toeterend weg te rijden
Dus weer wakker... Rest van de nacht veel gedraaid, wat gedommeld, om 3u30 even opgestaan om te plassen en dan ook niet meer geslapen uiteraard.
Blij dat het rustdag is vandaag!
Ergste aan een dag na zo een nacht is dat ze meestal op eten wil doorkomen. Ik had ook al gigantische trek om 6u
Gelukkig had ik een boterham met pindakaas extra mee (jaja, is al lang op), en heb ik voor straks nog Optimel kwark met fruit en durumtarwe.
Plan is om vandaag op 1300kcal te blijven...
Lag je je zelf nu zo op te naaien toen die meneer zijn passagier af aan het zetten was?!

Nog wat extra stapjes gezet en dan in een superchill cafeetje (http://www.vinyl-chill.com/index.php) verse thee gedronken.

Jij wat?Vanochtend flink om 5u50 mijn bed uit voor een loopje!

XDWelke malle gaat er nu ook midden in de nacht in een woonwijk claxoneren!
Ja, ik kan daar boos om zijn als ik erna nog amper kan slapen, 200km moet rijden en 8u moet werken
Anyhow. In het weekend lekker geslapen, lekker getraind, lekker gegeten dus all is well again.
Gisteren ff langs dat foodding geweest, maar het was nog vroeg en - raar maar waar - we hadden allebei nog geen trek of zin in eten dus het is bij rondwandelen gebleven
Ik verbaasde mezelf, hahaNog wat extra stapjes gezet en dan in een superchill cafeetje (http://www.vinyl-chill.com/index.php) verse thee gedronken.
Voor de rest ook gewoon netjes gehouden met avondeten en pre-bed.
Ik kom zelfs maar op een 1470kcal ipv de 1650 die ik mezelf gun in het weekend
LeFood zondag
Vanochtend flink om 5u50 mijn bed uit voor een loopje!
- 1468kcal
- EKV 105/166/33
Looptraining maandag 15 juli 2019
Cijfertjes: 47'; 8,3km; 10,5km/h; 470kcal
![]()
Weer een extra boterham met pindakaas verdiend![]()

Eigenlijk ben je dus gewoon zeer effectief aan hetIk loop het liefst 's morgens vroeg... Dan slaap ik nog half en besef ik niet helemaal dat hoe lastig het is![]()
.Idd vetjes verbranden in je slaap..doe je goedEigenlijk ben je dus gewoon zeer effectief aan hetslaapwandelenslaaplopen.
Goed bezig bubsie!
Ik kom zelfs maar op een 1470kcal ipv de 1650 die ik mezelf gun in het weekend
LeFood zondag
- 1468kcal
- EKV 105/166/33
Eigenlijk ben je dus gewoon zeer effectief aan hetslaapwandelenslaaplopen.
Goed bezig bubsie!

Helder. knap dat je dan als Bourgondiër onder je caloriebudget kan blijven. lukt mij nooit
anyway, ik ga je volgen!

) om aan eten te denken.