XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.104
LeFood Donderdag
  • 1407 kcal
  • EKV verhouding 32/38/30
  • EKV gram 113/132/47
Deze nacht echt rampzalig geslapen.
Rond 22u30 naar bed gegaan, kon de slaap al niet onmiddellijk vatten en toen ik eindelijk in slaap was gevallen besloot een of andere eikel om om 00u30 iemand in de straat te droppen en als een gek al toeterend weg te rijden :scold::headbang::army:
Dus weer wakker... Rest van de nacht veel gedraaid, wat gedommeld, om 3u30 even opgestaan om te plassen en dan ook niet meer geslapen uiteraard.
Blij dat het rustdag is vandaag!

Ergste aan een dag na zo een nacht is dat ze meestal op eten wil doorkomen :o. Ik had ook al gigantische trek om 6u :eek:
En het is vrijdag... Dus een sh*tload aan koffiekoeken in de keuken hier.

Gelukkig had ik een boterham met pindakaas extra mee (jaja, is al lang op :p), en heb ik voor straks nog Optimel kwark met fruit en durumtarwe.
Plan is om vandaag op 1300kcal te blijven...

Ergste aan een dag na zo een nacht is dat ze meestal op eten wil doorkomen :o. Ik had ook al gigantische trek om 6u :eek:
Zo klote dit!

Heb je het overleefd??

LeFood Donderdag
  • 1407 kcal
  • EKV gram 113/132/47
Rond 22u30 naar bed gegaan, kon de slaap al niet onmiddellijk vatten en toen ik eindelijk in slaap was gevallen besloot een of andere eikel om om 00u30 iemand in de straat te droppen en als een gek al toeterend weg te rijden :scold::headbang::army:
Dus weer wakker... Rest van de nacht veel gedraaid, wat gedommeld, om 3u30 even opgestaan om te plassen en dan ook niet meer geslapen uiteraard.

Gelukkig had ik een boterham met pindakaas extra mee (jaja, is al lang op :p), en heb ik voor straks nog Optimel kwark met fruit en durumtarwe.

vanaaf vroeg in je mandje en morgen weer knallen ter compensatie :)

• #2.107
  • #2.108
Vrijdag toch netjes aan mijn kcal kunnen houden baby :D
's Avonds nog een kleine wandeling en terrasje gedaan, daar heb ik het gehouden bij thee (inclusief koekje, want ik had nog kcal over stel je voor) en een Tönisteiner citroen :cool:
LeFood Vrijdag
  • 1314kcal
  • EKV verhouding 34/38/28
  • EKV gram 113/123/41
Training zaterdag 14 juli 2019 - Control lower
Paused squat SS Calve raises smith
Warm up
1x10x25
1x8x35
2sec paused
3x4x42,5 // 3x12x62,5
3x4x45 // 3x12x65

Paused DL SS Ab rope pushdown
Warm up
1x10x34,5 // 1x12x45
1x8x44,5 // 1x12x45
2sec paused
3x4x54,5 // 3x12x45

Leg extension
3x10x45

Glute machine
1x12x30
2x12x32,5

Back extension SS Side crunch bench
3x12x12 // 3x8x12 per kant

Cardio (410kcal)
  • 15' Stepper prf 1 lvl 14
  • 25' Wave prf 1 lvl 14
Best tevreden van de training! Ik vind de paused varianten van squat en DL echt een leuke afwisseling :)
Qua eten ging het ook goed: klein ontbijtje en lichte lunch genomen, in de namiddag dan genoten van een verwenthee :heart: (no pic, maar was een vers zandkoekje met kriek, klein bolletje karamel/kokosijs, koffielikeurtje, stukje taart o.b.v chocomousse, biscuit en chocolademeringue). Voor de rest geen cheats, dus qua kcal zal het nog best hebben meegevallen.
LeFood zaterdag
  • 1266kcal + de zoetigheid
  • EKV gram 97/137/29 + de zoetigheid
  • Overgeschakeld van FS naar MFP en daar zie ik op het eerste zicht geen exacte verhouding :dunno:
Ik ben overgeschakeld om mijn Garmin horloge te koppelen met mijn foodtracker, maar MFP integreert de resultaten blijkbaar toch niet.
Iemand ervaring hoe ik mijn trainingen automatisch in MFP kan krijgen? Er is reeds een koppeling tussen MFP en GarminConnect...

Eerst op naar de gym nu voor control Upper!
:hello:

Laatst bewerkt:
  • #2.109
Training zondag 14 juli 2019 - Control upper
SPOTO Bench press
Warm-up
1x10xBB (geen olympische, ook geen idee hoeveel ze weegt...)
1x10xBB + 10kg
SPOTO
3x4xBB + 15kg ging erg vlotjes, dus wat gewicht erbij knallen :)
3x4xBB + 17,5kg

Paused BOR
1x4x30
5x4x38

Seated shoulder press
1x12x6
1x12x8
1x10x10

Lat pulldown
1x12x24,5
1x12x28
1x10x31,5

DB rear delt flys SS DB preacher curl
1x12x4 // 1x12x7
2x12x5 (6 was spoorloos :() // 2x12x7

Abdominal crunch machine
1x15x20
1x15x25
1x15x30
1x15x35

Rotary torso
4x12x23 per kant

Cardio (600kcal volgens dat ding)
  • 45' Stepper "heuvel" lvl 5/10/13
Dat was het voor vandaag, alweer een happy Bubs die de gym in- en uitwandelde :)
Nu nog even naar een oldtimer event in de buurt, en er is ook een foodtruck festival... :help:
Tot nu toe nog maar 550kcal gegeten, dus er is wel nog wat ruimte :p
Geniet nog van de zondag allemaal! :wave2:

LeFood Donderdag
  • 1407 kcal
  • EKV gram 113/132/47

Lag je je zelf nu zo op te naaien toen die meneer zijn passagier af aan het zetten was?!

• #2.111
Lag je je zelf nu zo op te naaien toen die meneer zijn passagier af aan het zetten was?!

Welke malle gaat er nu ook midden in de nacht in een woonwijk claxoneren!
Ja, ik kan daar boos om zijn als ik erna nog amper kan slapen, 200km moet rijden en 8u moet werken :grumble:

Anyhow. In het weekend lekker geslapen, lekker getraind, lekker gegeten dus all is well again.
Gisteren ff langs dat foodding geweest, maar het was nog vroeg en - raar maar waar - we hadden allebei nog geen trek of zin in eten dus het is bij rondwandelen gebleven :eek:
Ik verbaasde mezelf, haha :roflol: Nog wat extra stapjes gezet en dan in een superchill cafeetje (http://www.vinyl-chill.com/index.php) verse thee gedronken.
Voor de rest ook gewoon netjes gehouden met avondeten en pre-bed.
Ik kom zelfs maar op een 1470kcal ipv de 1650 die ik mezelf gun in het weekend :dunno:

LeFood zondag
  • 1468kcal
  • EKV 105/166/33
Vanochtend flink om 5u50 mijn bed uit voor een loopje!

Looptraining maandag 15 juli 2019
Cijfertjes: 47'; 8,3km; 10,5km/h; 470kcal

upload_2019-7-15_9-47-22.png

Weer een extra boterham met pindakaas verdiend drool:

Welke malle gaat er nu ook midden in de nacht in een woonwijk claxoneren!
Ja, ik kan daar boos om zijn als ik erna nog amper kan slapen, 200km moet rijden en 8u moet werken :grumble:

Anyhow. In het weekend lekker geslapen, lekker getraind, lekker gegeten dus all is well again.
Gisteren ff langs dat foodding geweest, maar het was nog vroeg en - raar maar waar - we hadden allebei nog geen trek of zin in eten dus het is bij rondwandelen gebleven :eek:
Ik verbaasde mezelf, haha :roflol: Nog wat extra stapjes gezet en dan in een superchill cafeetje (http://www.vinyl-chill.com/index.php) verse thee gedronken.
Voor de rest ook gewoon netjes gehouden met avondeten en pre-bed.
Ik kom zelfs maar op een 1470kcal ipv de 1650 die ik mezelf gun in het weekend :dunno:

LeFood zondag
  • 1468kcal
  • EKV 105/166/33
Vanochtend flink om 5u50 mijn bed uit voor een loopje!

Looptraining maandag 15 juli 2019
Cijfertjes: 47'; 8,3km; 10,5km/h; 470kcal

upload_2019-7-15_9-47-22.png

Weer een extra boterham met pindakaas verdiend drool:
XD

• #2.114

Ik loop het liefst 's morgens vroeg... Dan slaap ik nog half en besef ik niet helemaal dat hoe lastig het is :roflol:
Maandag en donderdag zijn de dagen dat ik eigenlijk tot 7u kan slapen i.p.v. 6u, dus ik maak van dat uurtje gebruik om te gaan lopen :)

• #2.118
Eigenlijk ben je dus gewoon zeer effectief aan het slaapwandelen slaaplopen ;).
Goed bezig bubsie!

Zoiets inderdaad :p

Idd vetjes verbranden in je slaap..doe je goed
:loopband::zzz:

Je zit wel laag in vetten. geen honger?

Is een beetje toeval dit weekend, normaal zit ik wel boven de 40gr vetten.
Op zaterdag/zondag bouw ik een marge in qua kcal en vetten voor het geval we zin hebben in een (buitenshuis) tussendoortje of borrelhapje.
Thuis is dat dan meestal o.v.v. kaas, olijven met feta, meloen met ham, gezouten nootjes, wat chips,...
En dan zit je onmiddellijk een stuk hoger in vetten natuurlijk :)

Voor vandaag zou ik op een EKV van 109/38/151 (1400kcal) moeten komen, morgen dan weer 101/45/150 (1450kcal) :)
Verder heb ik gewoon (bijna) altijd trek, ik ben een lijdende Bourgondiër :roflol:

Helder. knap dat je dan als Bourgondiër onder je caloriebudget kan blijven. lukt mij nooit :o
anyway, ik ga je volgen!

• #2.120
Helder. knap dat je dan als Bourgondiër onder je caloriebudget kan blijven. lukt mij nooit :o
anyway, ik ga je volgen!

Bij deze wens ik je officieel welkom :D
Ik soupeer mijn kcals meestal wel allemaal op hoor, was gisteren gewoon te druk met Monopoly spelen (en mijn vriend in te maken :flipoff:) om aan eten te denken.
Dat overkomt me zelden haha :roflol:

Wordt volgende weekend wel gecompenseerd: zaterdag bbq met mijn ouders, zondag all day auto-event :grinny:

Terug
Naar boven