Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.081
Twee glazen, ik ben trots op je!

Hehe :D Eentje rosé als apero, eentje rood bij de pizza :)

Gisteren verder niet veel uitgevreten (behalve het normale werken/koken/...).
Plan was om 's avonds nog even langs de foor te gaan en vuurwerk te kijken, maar mijn vriend voelde zich niet lekker en zelfs was ik ook best moe...
Dus gewoon op tijd naar bed, heerlijke 8u geslapen en dus fit voor een LB training vanavond :cool:
Thuiswerk vandaag, dus ik kan lekker vroeg naar de gym :cheer:

LeFood Maandag:
  • 1383kcal
  • EKV verhouding 30/40/30
  • EKV gram 104/140/46
De supplementaire kcals werden ingevuld door extra groenten bij het avondeten en wat fruit voor het slapen gaan :)

• #2.082
Heavy lower gisteren was maar een matig succes.
Wel netjes alle afgwerkt +40 minuten cardio, maar het ging nogal moeizaam.
Ook vanochtend helemaal futloos opgestaan... Mijn vriend is al een aantal dagen ziek (koorts, maag-/darmklachten, hoofdpijn,...), misschien kruipt het ook onder mijn leden?
Hoewel ik van misselijkheid en verminderde eetlust uiteraard geen last heb, offcourse :roflol:
Voel me alleen een slappe vod, en ik vermoed dat ik koortsig ben (koud, rillingen,...) :( 't Wordt een lange dag...

Training dinsdag 9 juli 2019 - Heavy upper
Squat
1x10x27,5
1x8xx37,5
4x6x47,5 (Eerste set ging echt slecht, totaal geen focus. Die erna waren iets beter)

Standing calve raises in smith
5x12x70

Deadlift SS Ab rope pushdown
1x10x34,5
1x8x44,5
4x6x54,5 // 5x12x42,5
Ook hier een kl*te eerste set, mijn haar zat dan nog tussen mijn oksel en toen liet ik een grote vloek vallen :o
Dan maar een knotje gemaakt ipv een gewone staart :roflol:

Leg press SS Calve raises in LP
1x12x50
1x12x100
2x12x150
1x10x160 PR // 5x12x100

Seated leg curl
2x12x45
1x10x45

Torso rotation
4x12x45 per kant

Cardio (410kcal)
  • 20' Stepper prf 1 lvl 14
  • 20' Wave prf 5 lvl 15
LeFood Dinsdag
  • 1455kcal
  • EKV verhouding 32/43/25
  • EKV gram 118/151/41
Nog 7u45 te gaan...

Laatst bewerkt:
Verzorg je @Bubs !
Hier gisteren een beetje dezelfde symptomen: alhoewel het binnen erg warm was, kreeg ik het opeens heel erg koud, rillingen, hoofdpijn etcetera. Heeft nog een groot deel van de dag aangehouden maar tegen de avond is dit dan vanzelf weer weggetrokken. Hopelijk bij jou hetzelfde vandaag!

• #2.084
Verzorg je @Bubs !
Hier gisteren een beetje dezelfde symptomen: alhoewel het binnen erg warm was, kreeg ik het opeens heel erg koud, rillingen, hoofdpijn etcetera. Heeft nog een groot deel van de dag aangehouden maar tegen de avond is dit dan vanzelf weer weggetrokken. Hopelijk bij jou hetzelfde vandaag!

Will do :)
Ik speelde even met het idee om naar huis te gaan, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik me daar toch niet ziek genoeg voor voel.
Bovendien betekent naar huis gaan van het werk automatisch ook niet trainen voor me (want dat kun je toch niet maken...).
Dus doorbijten!

Will do :)
Ik speelde even met het idee om naar huis te gaan, maar ben tot de conclusie gekomen dat ik me daar toch niet ziek genoeg voor voel.
Bovendien betekent naar huis gaan van het werk automatisch ook niet trainen voor me (want dat kun je toch niet maken...).
Dus doorbijten!
Komt goed! Jezelf gewoon wat extra in acht nemen vandaag :)

• #2.088
Mogen? Moeten ja! :o
Neem maar een extra groot stuk (van elk uiteraard)

Haha, nee. Dan voel ik mezelf schuldig en ga ik weer willen overcompenseren :rolleyes:
Een klein stukje misschien, als mijn maag het toelaat.
Ik moet toegeven dat ik toch iets minder trek heb dan anders...
Bovendien kan ik beter een deftige maaltijd eten ipv kcal te verprutsen aan taart, toch @Leonfr? ;)

je bent ook een beetje ziekjes....dan mag het ook...denk ik

• Like
Waarderingen: Bubs
Haha, nee. Dan voel ik mezelf schuldig en ga ik weer willen overcompenseren :rolleyes:
Een klein stukje misschien, als mijn maag het toelaat.
Ik moet toegeven dat ik toch iets minder trek heb dan anders...
Bovendien kan ik beter een deftige maaltijd eten ipv kcal te verprutsen aan taart, toch @Leonfr? ;)
Als je van jezelf weet dat je nadien weer gaat overcompenseren (en at the end of the day jezelf dus tekort doet), dan kan je het inderdaad beter niet doen. Maar zoals @HillR ook al zegt, een klein stukje kan echt geen kwaad :o

• Like
Ook hier een kl*te eerste set, mijn haar zat dan nog tussen mijn oksel en toen liet ik een grote vloek vallen :o
Dan maar een knotje gemaakt ipv een gewone staart :roflol:
Vrouwenissues:roflol:

Als je van jezelf weet dat je nadien weer gaat overcompenseren (en at the end of the day jezelf dus tekort doet), dan kan je het inderdaad beter niet doen. Maar zoals @HillR ook al zegt, een klein stukje kan echt geen kwaad :o
Zo sta ik elke dag bij de snoeppot...eentje kan wel..:roflol:

:eating:

• Like
  • #2.093
Vrouwenissues:roflol:
Zo sta ik elke dag bij de snoeppot...eentje kan wel..:roflol:
:eating:

Op het moment zelf niet grappig, ik was al gefrustreerd omdat de squats niet zo vlot gingen als ik had gewild...
Kon een "god***domme" echt niet onderdrukken op dat moment :o

Maar jij kan dat hebben Marv, ik kom al bij als ik naar de snoeppot kijk (bij wijze van spreken) :rolleyes:

je bent ook een beetje ziekjes....dan mag het ook...denk ik

Ik heb een stukje mee naar huis voor mijn hubby :heart:.
Dan kan ik het bij een hapje houden ipv een volledig stuk en ga ik niet compenseren :)

vanaaf goed eten Bubsie dat bevordert je herstel..je hebt het nu nodig!! anders ben je volgende wk ziek thuis....no kidding :)

• Like
  • #2.095
Training gisteren ging uiteindelijk wel goed, naar de omstandigheden :)
Voelde me naar de avond toe al stukken beter, en vandaag (behalve nog wat slapjes/moe) is het ook ay okay.
Enkel de pull-ups gingen voor geen meter, dus heb het daar bij twee setjes gehouden.

Training woensdag 10 juli 2019 - Heavy upper
Bench press
1x10x20
1x8x27,5
5x5x35 Pfoe, laatste set ging moeizaam...

DB Row
1x10x8
1x10x10
2x6x12
1x6x14

Pull-up (reverse grip) SS Cross body crunch
2x4xBW // Skipped

OHP
1x10x14,5
1x10x17
1x6x22 PR Iets vlotter dan vorige week.

V-bar tricep pushdown
3x12x32,5

DB Bicep curl
2x12x6
1x10x8

Abdominal crunch machine
2x12x12,5
2x12x15

Cardio (310kcal)
  • 10' Stepper prf 1 lvl 14
  • 20' Wave prf 3 lvl 14
Vanochtend ook een loopje gedaan, 100-150kcal extra eten op een dag is een goede motivatie om vroeg op te staan :roflol:
Weer een korte tussenstop bij la mama voor de rolluiken :rolleyes:
Voor het lopen nog eens de weegschaal getrotseerd.
Ik haat mijn trage metabolisme/spijsvertering wel. Alweer twee dagen niet naar het toilet gemoeten :grumble:
Anyhow:
  • Gewicht 52,5 Kg = - 0,9 tov vorige week (niet slecht om nog vol eten van twee/drie dagen ver te zitten :p)
Meer eten = weer afvallen? :dunno:
Zal er wel aan liggen dat ik geen oncontroleerbare cravings had vorig weekend, en me dan dus meer gedraag als ik doordeweeks meer eet :)

Looptraining donderdag 11 juli 2019
Cijfertjes: 44'; 7,5km; 10,3km/h; 430kcal

upload_2019-7-11_10-27-12.png

LeFood woensdag
  • 1412kcal
  • EKV verhouding 32/44/24
  • EKV gram 116/157/37
Ik moet wel eens herbekijken wat/hoeveel ik wanneer eet denk ik.
Misschien zou een aanpassing aan mijn eetschema ook een positief effect op mijn trainingen kunnen hebben..
Als iemand hier tips bij heeft of het ziet zitten om me bij te staan, graag! :)

En nu, tijd voor ontbijt want ik rammel! (kwark, durumtarwe, fruit ~ 130kcals)

• Gewicht 52,5 Kg = - 0,9 tov vorige week (niet slecht om nog vol eten van twee/drie dagen ver te zitten :p)
Meer eten = weer afvallen? :dunno:
Zal er wel aan liggen dat ik geen oncontroleerbare cravings had vorig weekend, en me dan dus meer gedraag als ik doordeweeks meer eet :)
Prima toch. Je verbranding stijgt ook wel iets bij hogere voedsel intake..verder word je vaak bewust/onbewust wat actiever ook en scheelt het natuurlijk een berg wanneer je niet ongepland/ongecalculeerd voedsel gaat eten ;)

Valt wel mee toch...je volume is ook klein dan hoef je ook niet elke dag....met mij ook
Een echte “Bosman” als jij zal toch wel aardig wat kcals naar binnen schuiven (hoop ik)?
Natuurlijk is het niet zo dat daar steevast een 1 op 1 relatie is met dagelijks je-weet-wel-wat bezoek :o

Een echte “Bosman” als jij zal toch wel aardig wat kcals naar binnen schuiven (hoop ik)?
Natuurlijk is het niet zo dat daar steevast een 1 op 1 relatie is met dagelijks je-weet-wel-wat bezoek :o
Valt reuze mee hoor Lien ik eet denk ik nog minder dan jij / jou(w) ik heb maar een klein buikje en houd niet van proppen ...dus meestal ook om de dag :o

• Like
Terug
Naar boven