ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hee babe! Wat is dit nou
Denk goed om jezelf he! Je bent op de wereld voor jezelf en niet om je voor anderen in het 100 te rennen... Goed om zometeen goed aan te kaarten dat het je allemaal boven het hoofd gaat, er is NIETS ergs aan om aan te kaarten dat het je allemaal wat teveel is op het moment.
Als je het niet aankaart kan je werk er ook niets mee doen en kunnen ze er ook geen rekening mee houden.
Heel veel sterkte en pas goed op jezelf![]()
.Het welke?
Nu heb ik zelf een behoorlijke runbias, maar dat komt ook omdat het me altijd lekker rustig maakt in m'n hoofd.
Zeker met druk of stress is er weinig lekkerder dan er gewoon ff uit te zijn en de zon op je gezicht te voelen.
Ik hoop dat je er lekker van hebt kunnen genieten en ontspannen.
.
.Sterkte @Bubs , ik hoop dat het gesprek dadelijk voor jou de goeie richting uitgaat !
Ik heb ook nu pas tijd om mijn eten van 12u op te eten![]()
Misschien wat havermout met whey en fruit in een shake beker.....zo deed ik het altijd onderweg
Ben heel benieuwd meid. Opkomen voor jezelf hoor!!
Sterkte.
.Hier is een gedachte: zolang jij toegeeft zal de noodzaak voor extra heads nooit groot genoeg zijn, je wordt betaald voor 38/40u, niet voor 60u
Geef in je performance gesprek aan dat je al meer doet dan gevraagd en dat “tijdelijk” structureel lijkt te worden, maak hun pijn niet de jouwe. Je TL kiest gewoon de weg van de minste weerstand en op dit moment ben jij dat.
.Ik deel ze uit vandaag, ook een knuffel voor jou Bubs. Komt allemaal goed!
![]()
! Dank je!

.Soms kan het niet anders, maar je moet doen wat je moet doen, dus zorgen dat je Anabool blijft

Dank je meid, heel lief!
Klopt, opkroppen helpt niet.
Ik ben wel zo iemand waar je snel aan ziet dat er iets scheelt, omdat ik normaliter erg opgewekt ben.
Deze ochtend allesbehalve dus.
"The art of not giving a f**k", over hoe je je enkel druk moet maken om dingen die er écht toe doen.
Klopt, helaas is deze periode om 6u nog te vroeg voor een zonnetje.
Desondanks is het nog altijd fijn om even een rondje te hardlopen.
Hoewel het me nu toch zo hoog zit dat mijn hoofd helemaal leegmaken niet lukt tijdens het rennen.
Dank je Pieter!
Oeh, das wel veel later.
Ik ga sowieso meestal lunchen rond 13u13u30.
Goeie tip (als je van vloeibaar eten houdt).
Dank je pat!
Ik ben altijd sceptisch tegenover dit soort gesprekken.
Veel naar de mond praten, maar ik geloof pas dat er iets verandert als er duidelijk acties uitgezet worden.
Doe/deed ik.
Klopt helemaal. Tot nu toe (zo goed als) altijd gedaan wat gevraagd werd qua extra taken.
En ik ben perfectionistisch, dus als ik iets doe moet het ook écht goed zijn.
Wat top is voor de baas/klanten, maar uiteindelijk in je eigen nadeel werkt natuurlijk want je krijgt er steeds maar meer bij.
Deze keer niet dus, lekker gezegd dat ik dat extra verslag niet ga opmaken want dat het me met het "routine werk" al teveel is op dit moment.
We hebben best een goeie TL hoor in het algemeen, die naar ons luistert en zoveel mogelijk voor ons opkomt.
Hij heeft intussen ook doorgegeven dat ik op dit moment geen extra's meer ga doen.
De manager vindt dat minder tof, natuurlijk.
Ok, I guess.
Duidelijk aangegeven wat mijn gevoel is op dit moment en dat ik er niets extra's kan/wil bijnemen.
Dat er niet 1, maar 2 personen extra noodzakelijk zijn en dat als er niets verandert de kans reëel is dat ik er een tijdje uit ga liggen.
De komende weken maar zien of het iets heeft uitgehaald.
Lief @kardemompeul! Dank je!
Nog even kort het loopje van deze ochtend.
Looptraining 25 november 2019
Cijfertjes: 59'; 10,1km; 10,3km/h; 580kcal
Een kilometertje beetje geslabakt zo te zien, voor de rest prima training.
Donderdag nieuwe poging voor hersteltraining à 9km/h.
Eerst op naar morgen: LB.
Deze week nog alles geven (week 6 van het schema), volgende week deload inclusief weekendje Essen.

Ik voel dat mijn energiepeil langzaam aan het zakken is.
Het feit dat ik sinds vorige week weer telkens rond 4u30-5u wakker wordt en erna niet meer kan slapen helpt er ook niet aan natuurlijk.
De zin om naar de gym te gaan is er wel, maar de energie mankeert gewoon een beetje.
Dan maar de sets wat verlagen ofzo, onder het motto "beter iets dan niets".
Training dinsdag 26 november 2019 - Quads/calves
Squat SS One leg calve raises on stairs
1x10x35
1x8x45
5x4x55 VPR, maar uitvoering was niet 100% netjes had ik het gevoel // 5x12xBW per kant
2x6x50 Ging wel lekker
Bulgarian split squat
3x10x12
Setje minder gedaan, fok tis sjit.
Leg press SS Calve raises in LP
1x12x120 // 1x10x110
1x12x130 // 1x10x110
1x12x140 // 2x10x110
DROPSET 15x120 / 15x90 / 15x60 Fik erin, frustratie eruit
Leg extension
3x10x50 10 reps ipv 8, nice.
1x10x47,5
Abductor machine
4x12x65
2DB Walking lunges
4x20p.x10(per hand)
Cardio ~300kcal
Zo meteen een early bird training: borst en schouders.
- 30' Stepper, interval
Benen voelen dood, dus kan best dat ik toch een keer cardio skip (misschien).
![]()

Ondanks cardiobias aan mijn kant, toch wel enorm eensch met dit, doen wat je op dit moment het meeste geeft. Of dat nu plezier, afleiding of gainz zijn maakt niet uit.Lekker die cardio skippen babe, je zegt dat je energiepeil laag is, verspil dat dan niet aan cardio
Tenzij je het leuk en fijn vindt om te doen en je je daar goed door voelt, maar anders gewoon lekker overslaan, is geen vrouw mee overboord![]()
)Ja hoor, kom ze zelfs nog voor je bakken!
Adres in pm
.Mag ik mezelf uitnodigen?

uiteraard.
Date met voedsel... beter kan niet

Mag je voor jij ook wel komen doen

Haha... voor dat ik het weet kan ik voor heel DBB pancakes maken