Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

Pancake festival meet in de wording ...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.968
Lekker die cardio skippen babe, je zegt dat je energiepeil laag is, verspil dat dan niet aan cardio :heart:

Tenzij je het leuk en fijn vindt om te doen en je je daar goed door voelt, maar anders gewoon lekker overslaan, is geen vrouw mee overboord ;)

EN IK HEB HET GEDAAN! Ook wel een beetje een overwinning tbh, aangezien ik mentaal moeite heb om cardio te skippen.
Tijd genomen om mijn KT netjes uit te voeren en af te werken, en daarna naar huis om te douchen zodat ik ook niet te lang hoef door te werken vanavond.
Op zich vind ik cardio leuk en fijn en geeft het me een goed gevoel achteraf, maar nu lukt het eventjes niet.
Dan ga ik liever vanavond nog een half uurtje wandelen als ik daar zin in heb, om mijn hoofd ook wat leeg te maken :).

Ondanks cardiobias aan mijn kant, toch wel enorm eensch met dit, doen wat je op dit moment het meeste geeft. Of dat nu plezier, afleiding of gainz zijn maakt niet uit.

Hardlopen overslaan daarentegen....
Zelfs dat als het moet!

Keep it up Bubsie, het gaat om je eigen, wees er zuinig op!

Hardlopen ga ik niet snel skippen, zeker niet nu ik eindelijk aan het leren ben dat altijd voluit gaan geen noodzakelijkheid is.
Dat half uurtje in de gym overslaan, tja. Ik doe het liever niet, maar het is nu even zo.
Gezien de looptraningen die ik al doe, geef ik in de gym de voorkeur aan KT :).

Energie wat je niet hebt kan je niet uitgeven Bubs, doe je dat wel dan weet je wat er gebeurd. Geld van je niet hebt kan je ook niet uitgeven, doe je dat wel kom je in de problemen en dat is met je energie in feite niet anders. Je voelt het en je bent je er bewust van, ga dus alsjeblieft zuinig om met jezelf en jaag jezelf niet de afgrond in. NIKS moet ALLES mag, als cardio nu ff te veel wordt skip het dan, of als je op een vrije dag een middag dutje wilt doen, doe het dan, of als je s'avonds om 8 uur al naar bed wilt, doe het dan (heb ik gister ook gedaan, heeeeeeeeerlijk)

Wel fijn dat je wel de zin hebt om naar de gym te gaan, das een goed teken. En in de gym hoeft het gelukkig niet altijd vol gas te gaan (jaja, ik ben hier zelf ook redelijk slecht in om hiermee om te gaan :roflol: )

Verder heel veel succes weer vandaag :thumbs:

Het hoeft niet vol gas te zijn, maar automatisch wil je dat natuurlijk wel :p.
Eenmaal ik er ben gaat het ook best ok hoor (de ene oefening al meer dan de andere natuurlijk) en ben ik nog zo blij dat ik mijn ass tot daar gefietst heb.
Ik was al helemaal kapot na borst/schouders, en bovendien had ik toch nog amper nog tijd over als ik me nog rustig wilde opfrissen.
De training nam toch 20 minuten langer in beslag dan anders, maar ook dat is ok :).

Ja hoor, kom ze zelfs nog voor je bakken!

Helaas heb ik ze zelf moeten bakken :(.
Maar ze waren HEERLIJK! Blij dat jullie me herinnerden aan het feit dat ik die sample nog had liggen :D.

Inderdaad! Vooral nu echt even tijd besteden aan dingen waar je energie van krijgt!
Het moeten vooral achterwege laten.

Mag ik mezelf uitnodigen? :engel:

Ik krijg energie van eten.
Mag ik nu een tijdje ongecontroleerd (vr)eten? :engel:
Who am I kidding, ga ik sowieso niet doen. Voel me na een week dan nog meer k*t :roflol:.
Het weekend van 7 december wel alles even loslaten en genieten van heerlijk kerstmarkt eten en mooie auto's :heart:.

Date met voedsel... beter kan niet :heart:
Mag je voor jij ook wel komen doen :D
Haha... voor dat ik het weet kan ik voor heel DBB pancakes maken :roflol:
OOOOOO EEEN DBB DECEMBERPANCAKEMEET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pancake festival meet in de wording ...
Jaaaaaa!!!! @Lm7790 Dus december it is?
Maakt niet uit, meld het straks gewoon nog een keer :roflol:
IN voor pancakemeetdatedag met @Lm7790 als chef of the pancakes :D!

Training woensdag 27 november 2019 - Borst/schouders
Bench press SS Cross body crunch
1x10x25
1x8x32,5
3x4x40 // 3x12 per kant
2x3x40 (fail 4de rep, lekker handig als je alleen bent :grumble:) // 2x12 per kant
2x6x35

OHP SS Ab rope pushdown
2x8x24,5 // 2x15x47,5
1x6x24,5 // 1x15x47,5
1x5x24,5 // 1x15x47,5
Weer meer reps met dit gewicht, blij!

Side laterals
3x12x6

Incline DB press
4x12x10
Geen fut om 12kg te nemen, setje extra met 10 dan maar

Rear laterals
4x10x8

Dips
1x10
3x8
Gingen best goed!

Seated torso rotation
3x12x27,5 per kant

Vertical chest press
4x10x37,5

Cardio
Niets, nul, nada (behalve heen en terug fietsen naar gym/huis)

Overall wel een ok training. Iets meer rust tussen de sets en oefeningen, maar wel netjes alles afgewerkt :).
Had het idee om over de middag of vanavond nog een stukje te wandelen, maar eigenlijk heb ik er écht geen zin in :o.
Dus het zal eerder werken zijn tot rond 18u-18u30, koken + eten en dan op de bank kruipen, onder het dekentje met thee, chocolade en de kat.

Ik zeg een top idee! Doe met je mee vanavond :cool:

Just to say.... Pas wel op met het niet/slecht slapen en toch het gevoel hebben door te kunnen gaan en het ook doen...
Ik herken het wel en op een gegeven moment ren je gewoon maar door op cortisol en adrenaline... maar dan komt er ook een keer een muur... (eigen ervaring)
let op jezelf!! Das t enige wat ik wel mee wil geven. :heart:

• Love
Waarderingen: Bubs
Oja..

In 4 panncakes!

Ik weet niet. Iets met endorfines? Als ik langer dan een dag niet had getraind, had ik al een slecht humeur. Geen fysieke afcickverschijnselen maar vooral mentaal dus.

Er zijn ongezondere verslavingen, maar toch fijn dat je er nu van af bent.

Er zijn ongezondere verslavingen, maar toch fijn dat je er nu van af bent.
'Verslaving' is ook wel een groot woord. Van de ene op de andere dag stoppen met intensieve duurtraining is sowieso niet gezond, dus ik denk dat ik er wel goed aan heb gedaan om het geleidelijk af te bouwen.

Terug
Naar boven