Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sport intussen bijna dagelijks, dus the cravings are real.
Intussen is de kogel door de kerk: heb hier alweer een hele lading sh*t over me heen gekregen op het werk, en ik voel dat als ik vanavond nog naar de gym trek ik in dezelfde situatie als vorige week zal belanden.
Huilend op de bank omdat het me teveel is geworden dus.
Sooooo, maar even luisteren naar mijn lijf en hoofd, en het een avondje rust, ontspanning en eten bieden.
Zolang je honger kunt onderscheiden van lekkere trek is het heel simpel: als je honger hebt, moet je eten!Ik sport intussen bijna dagelijks, dus the cravings are real.
Ik ken de historie niet maar in welke branche werk je en hoe is het zo ver gekomen?heb hier alweer een hele lading sh*t over me heen gekregen op het werk
Hé Bubsje, even rustig aan hoor, klinkt niet goed...![]()
Hoezo heel veel shit over je heen op het werk? Sorry als je het al een x hebt uitgelegd in je log, ik ben normaal niet zo heel actief
Zolang je honger kunt onderscheiden van lekkere trek is het heel simpel: als je honger hebt, moet je eten!
Ik ken de historie niet maar in welke branche werk je en hoe is het zo ver gekomen?
.Ik sport intussen bijna dagelijks, dus the cravings are real.
Intussen is de kogel door de kerk: heb hier alweer een hele lading sh*t over me heen gekregen op het werk, en ik voel dat als ik vanavond nog naar de gym trek ik in dezelfde situatie als vorige week zal belanden.
Sooooo, maar even luisteren naar mijn lijf en hoofd, en het een avondje rust, ontspanning en eten bieden.
Ik sport intussen bijna dagelijks, dus the cravings are real.

Ik zou het eerst bij jezelf zoeken en iets aan de situatie doen ipv te klagen. De definitie van klagen is zeuren over iets zonder de intentie om het op te lossen. Wanneer dit niet werkt pas jij misschien niet meer zo goed bij de organisatie en is het beter
Om verder te kijken.
Er is meer dan bedrijf x waar je nu werkt. We leven in tijden van een krappe arbeidsmarkt dus ander werk heb je zo gevonden.
No worries

Jij bent echt niet goed wijs hoor.
Je kunt nog steeds hartstikke veel plezier in je werk hebben en goed op je plek zitten en goed in je werk zijn, maar als er structureel te weinig mankracht is moet je maar niet zeuren en verder kijken?
HAHAHA
Ik zie hier weinig persoonlijk leiderschap. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen werkgeluk. Als je het niet aan kan moet jezelf de regie nemen en aangeven dat je het wat rustiger aan doet.
De enige die verantwoordelijk is voor werkstress ben jij zelf

Dat is in theorie helemaal waar. In de praktijk vinden veel mensen het lastig om heel duidelijk nee te zeggen zeker tegen hun baas. En het valt ook niet altijd mee.Ik zie hier weinig persoonlijk leiderschap. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen werkgeluk. Als je het niet aan kan moet jezelf de regie nemen en aangeven dat je het wat rustiger aan doet.
De enige die verantwoordelijk is voor werkstress ben jij zelf
Ik zou het eerst bij jezelf zoeken en iets aan de situatie doen ipv te klagen. De definitie van klagen is zeuren over iets zonder de intentie om het op te lossen. Wanneer dit niet werkt pas jij misschien niet meer zo goed bij de organisatie en is het beter
Om verder te kijken.
Er is meer dan bedrijf x waar je nu werkt. We leven in tijden van een krappe arbeidsmarkt dus ander werk heb je zo gevonden.
No worries
.Dat is niet de bedoeling, idd even luisteren naar en beetje lief zijn voor jezelf. Bijna weekend, succes met de laatste uurtjes
Klinkt bekend Bubs. Maar als de zaak niet wilt veranderen is het dan niet verstandig om voor jezelf te kiezen en kijken voor een nieuwe uitdaging? Er is zo gigantisch veel werk in de ICT en het is gewoon zonde van je tijd en energie om dat te verspillen aan iets wat niet veranderd... It's scary, I know. Maar soms echt het beste
Hé Bubs, je hebt maar 2 handen hoor...
ik heb ook met scha en schande moeten leren dat ik niet álles af krijg of onder controle als mijn bak overloopt... Niet jouw schuld, je kan maar doen wat je gedaan krijgt, de rest zal of niet gedaan worden of maar half af zijn, niet jouw fout maar van je hiërarchie, zo moet je het écht gaan zien !
Lekker tegen je vriend aankruipen op de bank, kat erbij, biertje erbij, klaar.
.
Wat klote dat het niets uitgehaald heeft..
Denk goed om jezelf. Goed dat je even een dagje rust pakt. Probeer het werk wat uit je hoofd te zetten, jij bent niet verantwoordelijk voor het oplossen van de situatie. Dat is je werkgever, als die de situatie niet goed kan inschatten ondanks dat het is aangekaart is het een kneus.
Ik begrijp dat nee zeggen niet makkelijk voor je is. Maar soms moet je dat wel doen. Als je extra taak x van me wil? Welke andere taak kan ik laten vallen? Kan dat niet, extra werk niet accepteren.
Jij bent echt niet goed wijs hoor.
Je kunt nog steeds hartstikke veel plezier in je werk hebben en goed op je plek zitten en goed in je werk zijn, maar als er structureel te weinig mankracht is moet je maar niet zeuren en verder kijken?
HAHAHA
Je hebt zeker een punt dat je zelf verantwoordelijk bent voor hoe je omgaat met bepaalde situaties. Maar jouw bericht impliceert dat zij schuldig is aan de situatie en op moet houden te klagen zonder oplossingen te zien en dat ze misschien niet meer past bij de organisatie.
Dat zijn nogal wat veronderstellingen die je zonder kennis van de hele situatie niet eens kunt maken.
Soms gaat het even wat minder op het werk, o.a. door toedoen van externe factoren, om dan gelijk te impliceren dat je maar ander werk moet zoeken omdat je het kennelijk niet aankunt vind ik nogal ver gaan![]()
Dat is in theorie helemaal waar. In de praktijk vinden veel mensen het lastig om heel duidelijk nee te zeggen zeker tegen hun baas. En het valt ook niet altijd mee.
Ik ben manager van een team en met name de perfectionistische vrouwen klagen niet, die vallen gewoon om als je niet oplet. Bubs is er volgens mijn inschatting hier ook zo een. Als manager hoor je te weten bij wie een dergelijk gesprek duidt op een serieus issue en wie er bij het eerste druppeltje zweet al begint te mekkeren. zij toont het persoonlijk leiderschap in dit gesprek. Het is ook aan de manager om dan echt te luisteren.
Daarnaast is de Werkcultuur in België echt nog veel directiever. Je doet wat je gevraagd wordt is daar normaler dan in Nederland.
.