Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

Staat een paar pagina's terug dacht ik.
Het is superdruk, we zitten allemaal over ons oren in het werk, maandag gesprek gehad daaromtrent (dat mijn kaarsje opgebrand raakt) maar het is nu al duidelijk dat het niet veel heeft uitgehaald.
Duidelijk aangegeven dat ik geen extra taken bij kan nemen op dit moment, krijg ik alleen mails "andere afdelingen hebben het ook druk", "ik heb ook stress want er is een audit" terug van mijn big chief (mini chief doet zijn best om me te beschermen).
M.a.w.: je moet het toch maar doen, en liefst tegen eind volgende week.
Sinds 10u voel ik me alweer opgejaagd wild met een hartslag van hier tot in Tokio, en wil ik op het toilet gaan zitten en lekker een potje janken.
Wat een idioten! Maar ik herken het wel..

Totdat je echt van de baan vliegt! Blijf aan jezelf denken Bubs! Voor je het weet zit je thuis met een volledige burnout..

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.022
Als je je werk leuk vind, en fijne collega's hebt moet je ook zeker niet van baan veranderen :) sorry dat had ik niet begrepen! Denk om jezelf en je rust en geniet van je welverdiende weekend!

Ik was te druk met alle negatieve zaken op dit moment uit te spuwen, waardoor ik dat ook vergat te vermelden :o.
Zeeeeker genoten va het weekend! Jammer dat het alweer voorbij is :(.

Wat een idioten! Maar ik herken het wel..

Totdat je echt van de baan vliegt! Blijf aan jezelf denken Bubs! Voor je het weet zit je thuis met een volledige burnout..

Ik doe m'n best :),
Dit weekend alvast wat stress van me kunnen afgooien...

Overzichtje van de laatste dagen:
  • Vrijdag rust genomen. In plaats van naar de gym samen met mijn hubby uit eten geweest.
    Lekker gegeten, wijntje gedronken, goed gezelschapuiteraard --> helemaal relax. Die nacht dan ook als een roosje 9u geslapen, zaaaaaaalig!
  • Zaterdag: voelde me als herboren na het relax avondje.
    De ochtend in de gym doorgebracht, namiddag gaan helpen in het rustoord en 's avonds nog naar de film geweest (LeMans '66, topfilm voor de autoliefhebbers onder ons!).
  • Zondag: niet veel tijd want tripje richting NL gepland. Met de fiets naar gym 2, in een uurtje biceps/triceps gepompt en weer fietsje op naar huis (totaal ~30km).
    Na de noodzakelijkheden nog paar uurtjes rondgelopen in Wijnegem shopping center.
  • Maandag: deload week ingezet met mijn allereerste interval looptraining :roflol:. Niet exact rustig gestart deze week dus.
Training zaterdag 30 november 2019 - Hams/Rug
Sumo deadlift SS Ab rope pushdown
1x10x42
1x8x57
5x5x67 (Hook grip, want gripverlies bij normale grip. Wel VPR.) // 5x15x47,5
2x6x60

BB Hip Thrust
2x8x60
5x5x87 PR

Seated pully row
2x10x40
2x8x40

Seated leg curl
3x10x50
1x10x47,5

Lower back machine
4x10x27,5

Assisted pull-up
2x10x27,5
2x8x27,5

Ball leg curl SS Ball crunches
4x20 // 4x20

Single leg SLDL SS One arm DB row
4x12x12 // 4x10x12

Back exentsion
4x12x12

Daarna welverdiende lunch met PANCAKES (oja, ik kocht een pot van 2500gr dus ga nu wekelijks meerdere keren pancakes binnen werken :cheer:).

Training zondag 1 december 2019 - Biceps/triceps (GYM 2)
DB Hammer curl SS DB Tricep overhead extenion
4x10x10 // 4x12x16

V-bar tricep pushdown SS Cable bicep curl
4x12x32 // 4x12x23

Cable overhead bicep curl
Skipped

Rope tricep overhead extension
4x12x14

Incline DB curl SS One arm DB tricep kickback
4x12x8 // 4x10x7

DB preacher curl
4x12x8

Cardio ~600kcal
  • 30km Fietsen huis-gym-huis
Omdat alles er binnen het uur door moest veel in superset gestoken en weinig rustpauzes.
Pfieuw, was best kapot!

Gisteren dan gespeeld met het idee om van de looptraining eens interval te maken.
Misschien niet ideaal in een deload week, maar de afwisseling is wel leuk.
Gekozen voor een "dummy" interval training: 15' opwarming, 5' versnellen, 2' rust (3x herhalen) en rustig huiswaarts uitlopen.
Runtastic geeft enkel de gemiddelde snelheid per kilometer, dus geen idee hoé snel die vijf minuten precies waren.
Zal tussen 11,5km/h en 12km/h geweest zijn vermoed ik.
Iets te snel gestart, beetje doodgaan tijdens de versnellingen, laatste 15'-20' naar huis voelden chill en overall een fijne afwisseling!

Looptraining maandag 2 december 2019 - Interval
Cijfertjes: 53'; 9,2km; 10,4km/h (gem); 11,5km/h à 12km/h versnelling; 530kcal

wp_ss_20191202_0004.jpg wp_ss_20191202_0003.jpg wp_ss_20191202_0002.jpg wp_ss_20191202_0001.jpg

Deze week 4x trainen, want zaterdag vertrekken we richting Essen :woot:!
Eerste van de week staat morgen op het programma: deload quads/calves.
TIjdens alle deload trainingen hou ik (ongeveer) volgende aan: 70% van gewicht, 4 sets van 10 reps.
Doei!

Gisteren dan gespeeld met het idee om van de looptraining eens interval te maken.
Misschien niet ideaal in een deload week, maar de afwisseling is wel leuk.
Leuk! Zo te zien bevalt de variatie in looptrainingen.

Maar sneller durfde je toch niet ivm blessures?

• #3.024
Leuk! Zo te zien bevalt de variatie in looptrainingen.

Maar sneller durfde je toch niet ivm blessures?

Klopt.
Echter houdt afwisseling het wel extra interessant en motiverend om te blijven rennen, dus ik dacht laat ik het eens proberen.
Zolang ik er niet in overdrijf (niet te snel, niet te frequent) hou ik hoop dat het blessuregewijs wel zal meevallen.
Tot nu toe alleszins geen last van mijn liezen, knie of voet :).

Ik had gelezen dat als je recreatief loopt (minder dan 30km per week), je de intervaltrainingen best beperkt tot 1x/2weken (zoals jij ook al aangaf denk ik?) dus dat ga ik maar eens opvolgen ;).
Eventjes dit systeem aanhouden, en dan kijken of ik er ook in slaag om een 10x2 of pyramide te doen.
Eerst nog even extra inlezen!

Hook grip for reps, bikkel!

Voor 6 euro heb je een paar bij XXL Nutrition

• Like
Waarderingen: Bubs
Daarna welverdiende lunch met PANCAKES (oja, ik kocht een pot van 2500gr dus ga nu wekelijks meerdere keren pancakes binnen werken :cheer:).
Sorry ik ben hierna gestopt met lezen:meal:

J/k: Sussces met de deload deze week:thumbs: Kijk wel uit dat lopen wat ontspanning is niet enorme inspanning word ;)

• #3.034

:flex:

Al paar keer de aanschaf overwogen, maar zolang het (op een of andere manier) zonder kan, dan liever zo! :)
Eens kijken om vanaf volgende week een paar oefeningen toe te voegen die grip kunnen verbeteren.
Dus als iemand TIPS heeft, graag! :bow2:

Ze heeft geen straps meen ik me te herinneren :P

Goed geheugen! :D

Voor 6 euro heb je een paar bij XXL Nutrition

Jup.

Tja daarvoor heeft ze 2,5kg pannenkoekmix gehaald......die koekenbakker :kerst:

Die kostte helaas wel meer dan 6 Euro :roflol:.

Sorry ik ben hierna gestopt met lezen:meal:

J/k: Sussces met de deload deze week:thumbs: Kijk wel uit dat lopen wat ontspanning is niet enorme inspanning word ;)

Haha! Iets anders had ik niet van je verwacht hoor @Skatermarvin :p.
Thanks, komt goed :).
Ook met het lopen, ik ga niet 2x per week gaan intervallen :).
Donderdag weer een rustige hersteltraining, ontspanning ten top!

Holy shit wat was daar gebeurt:roflol:

Nu enkel nog een dt fout :grinny:...

Zijn de pannenkoeken al klaar? Dan begin ik vast met rijden, ben met een uurtje of 4 rijden wel bij je :p

Klopt.
Echter houdt afwisseling het wel extra interessant en motiverend om te blijven rennen, dus ik dacht laat ik het eens proberen.
Zolang ik er niet in overdrijf (niet te snel, niet te frequent) hou ik hoop dat het blessuregewijs wel zal meevallen.
Tot nu toe alleszins geen last van mijn liezen, knie of voet :).

Ik had gelezen dat als je recreatief loopt (minder dan 30km per week), je de intervaltrainingen best beperkt tot 1x/2weken (zoals jij ook al aangaf denk ik?) dus dat ga ik maar eens opvolgen ;).
Eventjes dit systeem aanhouden, en dan kijken of ik er ook in slaag om een 10x2 of pyramide te doen.
Eerst nog even extra inlezen!
Ja, ik heb wel eens gelezen dat als je geen concreet doel hebt met rennen dat wens in de twee weken dan genoeg is voor een tempo training.

Leuk dat je kiest voor meer variatie en dat het bevalt.

Volgens mij was het 20% en dan kwam je met 3x pw lopen uit op 1x p2w (wat eigenlijk 1/6 is, maar tempo training duurt vaak korter).

Mike Prevost is degene waar ik dat gelezen heb, dacht ik.

• #3.040
Je zult raar kijken als ik vanuit het noorden van Nederland in eens voor jullie deur sta :p

Dan heb je die pannenkoeken alvast dubbel en dik verdiend :roflol:.

Ja, ik heb wel eens gelezen dat als je geen concreet doel hebt met rennen dat wens in de twee weken dan genoeg is voor een tempo training.

Leuk dat je kiest voor meer variatie en dat het bevalt.

Volgens mij was het 20% en dan kwam je met 3x pw lopen uit op 1x p2w (wat eigenlijk 1/6 is, maar tempo training duurt vaak korter).

Mike Prevost is degene waar ik dat gelezen heb, dacht ik.

Training maandag was niet zoveel korter dan anders, aangezien ik al 15' opwarm en dan nog 15-20 uitloop.
Maar het zal wel ergens zijn nut bewijzen :).

Eerste deload training van de week zit erop.
Extra abs bijgenomen omdat de training op zich vlotjes ging.

Training dinsdag 3 december 2019 - Quads/Calves/Ab DELOAD
Squat SS One leg calve raises on stairs

1x10x30
1x8x40
5x6x45 // 5x12xBW per kant

Bulgarian split squat
4x10x8

Leg extension
4x10x32,5

Leg press SS Calve raises in LP
4x10x100 // 4x10x70

Abductor machine
4x10x45

2DB Walking lunges
4x20p.x8(per hand)

Seated torso rotation
4x12x27,5

Side crunches on bench
4x12x8

Kneeling torso rotation
4x12x45

Cardio ~295kcal
  • 30' Stepper, LISS
Nog eventjes 400kcal binnen werken en dan slaapjes doen!
Night night!

Terug
Naar boven