Als je je werk leuk vind, en fijne collega's hebt moet je ook zeker niet van baan veranderen

sorry dat had ik niet begrepen! Denk om jezelf en je rust en geniet van je welverdiende weekend!
Ik was te druk met alle negatieve zaken op dit moment uit te spuwen, waardoor ik dat ook vergat te vermelden

.
Zeeeeker genoten va het weekend! Jammer dat het alweer voorbij is

.
Wat een idioten! Maar ik herken het wel..
Totdat je echt van de baan vliegt! Blijf aan jezelf denken Bubs! Voor je het weet zit je thuis met een volledige burnout..
Ik doe m'n best

,
Dit weekend alvast wat stress van me kunnen afgooien...
Overzichtje van de laatste dagen:
- Vrijdag rust genomen. In plaats van naar de gym samen met mijn hubby uit eten geweest.
Lekker gegeten, wijntje gedronken, goed gezelschapuiteraard --> helemaal relax. Die nacht dan ook als een roosje 9u geslapen, zaaaaaaalig!
- Zaterdag: voelde me als herboren na het relax avondje.
De ochtend in de gym doorgebracht, namiddag gaan helpen in het rustoord en 's avonds nog naar de film geweest (LeMans '66, topfilm voor de autoliefhebbers onder ons!).
- Zondag: niet veel tijd want tripje richting NL gepland. Met de fiets naar gym 2, in een uurtje biceps/triceps gepompt en weer fietsje op naar huis (totaal ~30km).
Na de noodzakelijkheden nog paar uurtjes rondgelopen in Wijnegem shopping center.
- Maandag: deload week ingezet met mijn allereerste interval looptraining
. Niet exact rustig gestart deze week dus.
Training zaterdag 30 november 2019 - Hams/Rug
Sumo deadlift SS Ab rope pushdown
1x10x42
1x8x57
5x5x67 (Hook grip, want gripverlies bij normale grip. Wel VPR.) // 5x15x47,5
2x6x60
BB Hip Thrust
2x8x60
5x5x87 PR
Seated pully row
2x10x40
2x8x40
Seated leg curl
3x10x50
1x10x47,5
Lower back machine
4x10x27,5
Assisted pull-up
2x10x27,5
2x8x27,5
Ball leg curl SS Ball crunches
4x20 // 4x20
Single leg SLDL SS One arm DB row
4x12x12 // 4x10x12
Back exentsion
4x12x12
Daarna welverdiende lunch met PANCAKES (oja, ik kocht een pot van 2500gr dus ga nu wekelijks meerdere keren pancakes binnen werken

).
Training zondag 1 december 2019 - Biceps/triceps (GYM 2)
DB Hammer curl SS DB Tricep overhead extenion
4x10x10 // 4x12x16
V-bar tricep pushdown SS Cable bicep curl
4x12x32 // 4x12x23
Cable overhead bicep curl
Skipped
Rope tricep overhead extension
4x12x14
Incline DB curl SS One arm DB tricep kickback
4x12x8 // 4x10x7
DB preacher curl
4x12x8
Cardio ~600kcal
- 30km Fietsen huis-gym-huis
Omdat alles er binnen het uur door moest veel in superset gestoken en weinig rustpauzes.
Pfieuw, was best kapot!
Gisteren dan gespeeld met het idee om van de looptraining eens interval te maken.
Misschien niet ideaal in een deload week, maar de afwisseling is wel leuk.
Gekozen voor een "dummy" interval training: 15' opwarming, 5' versnellen, 2' rust (3x herhalen) en rustig huiswaarts uitlopen.
Runtastic geeft enkel de gemiddelde snelheid per kilometer, dus geen idee hoé snel die vijf minuten precies waren.
Zal tussen 11,5km/h en 12km/h geweest zijn vermoed ik.
Iets te snel gestart, beetje doodgaan tijdens de versnellingen, laatste 15'-20' naar huis voelden chill en overall een fijne afwisseling!
Looptraining maandag 2 december 2019 - Interval
Cijfertjes: 53'; 9,2km; 10,4km/h (gem); 11,5km/h à 12km/h versnelling; 530kcal
Deze week 4x trainen, want zaterdag vertrekken we richting Essen

!
Eerste van de week staat morgen op het programma: deload quads/calves.
TIjdens alle deload trainingen hou ik (ongeveer) volgende aan: 70% van gewicht, 4 sets van 10 reps.
Doei!