- Waardering
- 10.935
Zie PB.Mag ik vragen waarom je je al een tijdje zorgen maakte? Oprechte vraag trouwens, ik voel me niet aangevallen of zo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie PB.Mag ik vragen waarom je je al een tijdje zorgen maakte? Oprechte vraag trouwens, ik voel me niet aangevallen of zo.
Ik gok dat het met gewicht te maken heeft.
Ik zat al met de popcorn klaar

ik hoop nog wel eens een goeie comeback te maken zodat ik met minder volume toe kanEen beginner (of iemand die een comeback maakt) zal veel minder volume nodig hebben.

Toch lekkere workout Bubs! Goed doorgeknald volgens mij..
ook lekker aan de functionele cardio, love it!![]()
.
.
.ik hoop nog wel eens een goeie comeback te maken zodat ik met minder volume toe kan![]()
Misschien na het hele Corona gedoe
?
.
.
.Hoe groot is het tijdslot eigenlijk?

Hoe groot is het tijdslot eigenlijk?
Zie dat mijn gym 2 uur hanteert![]()
.
.Ik vind pull through echt een schijtoefening XDTraining vrijdag 26 juni 2020 - FB Week 1 dag 3
Warm-up circuit met small band
--> 3 keer herhaald
- 90degree hip abduction x20
- Glute bridge x20
- Side raises x10x4
Leg press
1x15x30
1x15x50
3x12x80
2x10x90
Bench press - Medium
1x12xBB
1x12x25
1x10x30
4x10x32,5 @RPE9
BB Hip thrust - Pyramid
1x12x42
1x10x52
1x8x62
1x10x52
1x15x42
BOR
4x10x29,5
Glute pullthrough
3x12x25
Slechte MMC, voelde amper iets in mijn glutes.
Rope tricep overhead extension
1x12x17,5
2x10x20
Cable bicep curl
3x10x22,5
Calve raises
Skipped, geen tijd meer...
Cardio: ~7,5km wandelen
Nu net mijn ontbijtje binnen, dus tijd voor training 4 van deze week!
flink je pik naar voren, dat scheelt veelGlute pullthrough
3x12x25
Slechte MMC, voelde amper iets in mijn glutes.

. Zal er waarschijnlijk uitvliegen voor iets anders, suggesties?Pull through is zowat de enige oefening die je meteen heel zwaar moet nemen in mijn ervaring, anders voel je er geen reet (hehe) van.
.
!
.
Hip thrust.Haha, soms kan ik 'm wel appreciëren.
Gisteren helemaal niet. Zal er waarschijnlijk uitvliegen voor iets anders, suggesties?
Als ik 'm heel zwaar neem voel ik het vooral in mijn rug (crappy uitvoering waarschijnlijk) en verlies ik mijn evenwicht ook soms.
.
.Je bent wel veeleisend zeg!Doe ik al ervoor op vrijdag.
Wel handig als je ook even de training bekijkt, natuurlijk.

AgreedIk zou denk ik de pull through eruit halen en a la @Kathlinoo 3 x hip thrust doen met wisselende sets/reps en evt banded afwisselen met de barbell (of in combinatie).
Tenminste, dit is wel mijn plan zodra de gym open gaat
Ik vind zelf trouwens GHR een fijne voor de glutes, maar de uitvoering is dan ook net anders (rug bol ipv hol en kin op de borst). Alleen niet alle gyms hebben die helaas.