XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.121
.

Je bent wel veeleisend zeg! ;)
Serieus: als je al hip thrusts, RDLs en glute kickbacks in je schema hebt, zou je pull throughs er ook uit kunnen halen. Heb je nog steeds meer dan genoeg glute oefeningen.

Ik ben een vrouw, wat had je verwacht :dunno:?

Ik zou denk ik de pull through eruit halen en a la @Kathlinoo 3 x hip thrust doen met wisselende sets/reps en evt banded afwisselen met de barbell (of in combinatie).

Tenminste, dit is wel mijn plan zodra de gym open gaat:)

Ik vind zelf trouwens GHR een fijne voor de glutes, maar de uitvoering is dan ook net anders (rug bol ipv hol en kin op de borst). Alleen niet alle gyms hebben die helaas.

GHR hebbe we niet, dus helaas geen optie...
Even gekeken, ik denk dat ik de abductor machine op woensdag ga vervangen door een derde hip thrust sessie.
En dan de abductor op vrijdag i.p.v. glute pullthrough :).

Dank je :D!

Ik had niets anders verwacht :P.

Gisteren een superfijne avond gehad met vrienden, behalve een fikse bui rond 19u30 (die een kwartiertje duurde ofzo) is het zga droog gebleven.
Lekker kunnen genieten van een drankje en bbq dus :).
Helaas vond mijn biologische wekker dat het om 8u alweer tijd was om op te staan, ondanks dat ik pas rond 4u sliep.
Vandaag dus een rustdag houden zodat er morgen weer geknald kan worden in de gym!

GHR hebbe we niet, dus helaas geen optie...
Even gekeken, ik denk dat ik de abductor machine op woensdag ga vervangen door een derde hip thrust sessie.
En dan de abductor op vrijdag i.p.v. glute pullthrough :).
Ik was stuk gegaan als je gym geen squatrek had maar wel een GHR.

Als "vervanging" voor de GHR kan je ook een matje over de smith machine leggen en daarover gaan "hangen" zeg maar. Als je nog iets zwaars vindt waar je ook je tenen kan onder steken voor extra stabiliteit. (Eerder een back extension dan , maar goed)

Of:

Als "vervanging" voor de GHR kan je ook een matje over de smith machine leggen en daarover gaan "hangen" zeg maar. Als je nog iets zwaars vindt waar je ook je tenen kan onder steken voor extra stabiliteit. (Eerder een back extension dan , maar goed)

Of:

Interessante variaties!

• #4.125
Training maandag 29 juni 2020 - FB Week 1 Dag 1
Warm-up with small band
  • 90degree Hip abduction x20
  • Monster walks x20
  • Side raises 4kg x10 per kant
--> 3x herhaald

Horizontal leg press - Normal stance
1x15x30
1x15x50
2x12x80
3x10x90

Bench press
1x10xBB
1x10x25
1x8x30
2x5x37,5
2x4x37,5
Heuj, eerste keer 37,5Kg sinds Corona happened.
40kg, here I come!

Barbell hip thrust
5x10x52
Booty burn :peachy: !

Rear delt raises
1x15x4
2x10x6

Seated leg curl
3x10x30

Lat pulldown @mitsymo
3x10x30

Adductor machine
1x15x20
3x10x35

One arm chest press (fysio)
3x10x6,25

Cardio: 10km (functioneel) wandelen
  • 4,5km naar mijn ouders (via de bank en bakker)
  • 1,5km naar gym
  • 4km naar huis (via de slager)
Morgen rustdag!
Nu oreo protein cake eten en daarna dodo doen :).

40 kg benchpress is wel een leuke mijlpaal om naar uit te kijken.
So close!
giphy.gif

Waar haalde je die oreo proteïne cake?

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #4.129
Ben trots! En jaloers hahaha

I know :P.

40 kg benchpress is wel een leuke mijlpaal om naar uit te kijken.
So close!
giphy.gif

Waar haalde je die oreo proteïne cake?

Ik haalde net 5x5x40 voor de lockdown, dus kijk er wel naar uit om dit weer te kunnen :).
Voor de cake is het zoals @BB_ zegt, home made :).

Klopt! De cake op zich is heerlijk, de vulling is minder mijn ding.
Gelukkig overheerst dat niet en is het geheel echt lekker.

Oeww nice hipthrust:D

• #4.131

Thanks!
Denk dat ik vanavond een kortere, zwaardere set doe (3x8-12x57) en dan op vrijdag de pyramid.
Aangezien ik al met DL en Bulgarians zit op woensdag, lijkt me dat ideaal.

Ik heb nu 2,5 weken (grotendeels) 1750kcal gegeten en mijn gewicht blijft relatief stabiel.
De occasionele stijging is te wijten aan een cheat de dag ervoor (meestal 's avonds een grote(re) maaltijd), maar stabiliseert daarna weer snel.

1593597285406.png

Daarom besloten om vanaf vandaag (nieuwe maand, nieuw plan --> autistisch kantje blij) de kcals te uppen naar 1850.
Het idee maakt me eerlijk gezegd wel wat zenuwachtig en angstig, maar lichte verhogingen zijn voor mij de enige manier om echt aan bulken toe te komen in het najaar.
Zo hou ik nog enigszins controle en kan ik opvolgen wat het met mijn gewicht en lichaam doet de komende weken.
Wish me luck :D!

Thanks!
Denk dat ik vanavond een kortere, zwaardere set doe (3x8-12x57) en dan op vrijdag de pyramid.
Aangezien ik al met DL en Bulgarians zit op woensdag, lijkt me dat ideaal.

Ik heb nu 2,5 weken (grotendeels) 1750kcal gegeten en mijn gewicht blijft relatief stabiel.
De occasionele stijging is te wijten aan een cheat de dag ervoor (meestal 's avonds een grote(re) maaltijd), maar stabiliseert daarna weer snel.

1593597285406.png

Daarom besloten om vanaf vandaag (nieuwe maand, nieuw plan --> autistisch kantje blij) de kcals te uppen naar 1850.
Het idee maakt me eerlijk gezegd wel wat zenuwachtig en angstig, maar lichte verhogingen zijn voor mij de enige manier om echt aan bulken toe te komen in het najaar.
Zo hou ik nog enigszins controle en kan ik opvolgen wat het met mijn gewicht en lichaam doet de komende weken.
Dapper en moedig voorwaarts, die BW BP komt eraan.

Om te trainen en eruit te zien als een beest moet je ook een beetje zo eten, jij kan dat!

• Heart
Gewoon doen, als jij je daar goed bij voelt. Met kleine stapjes kom je er uiteindelijk ook.

Rustig aan en stap voor stap.
Zenuwen mogen maar je bent er zelf bij.
Go for it! :flexbiceps:

Laatst bewerkt:
Psychologisch kan meer eten een hele stap zijn. Voor sommige uitdagender dan cutten (incluis ondergetekende). Succes! ik ben er van overtuigd dat je de voordelen ervan zult ervaren, wat het makkelijk maakt om je kcals te uppen. :)

• #4.139
Dapper en moedig voorwaarts, die BW BP komt eraan.

Om te trainen en eruit te zien als een beest moet je ook een beetje zo eten, jij kan dat!

BW Bench press zal nog wel even duren, dat is nog 10kg :haar:.
Klopt, eyes on the price!

Gewoon doen, als jij je daar goed bij voelt. Met kleine stapjes kom je er uiteindelijk ook.

Yes, elk zijn eigen manier om de top te bereiken!
En als dit er voor mij voor zorgt dat ik niet telkens van de berg naar beneden rol, dan is dat ideaal :).

Rustig aan en stap voor stap.
Zenuwen mogen maar je bent er zelf bij.
Go for it! :flexbiceps:

Will do!

Dank je :D!

Psychologisch kan meer eten een hele stap zijn. Voor sommige uitdagender dan cutten (incluis ondergetekende). Succes! ik ben er van overtuigd dat je de voordelen ervan zult ervaren, wat het makkelijk maakt om je kcals te uppen. :)

Jup, ik heb ook minder moeite om op 1400-1500 te leven dan nu op 1850 (mentaal dan).
Gelukkig is er veel steun rondom mij, en mensen die me blijven inprenten dat ik eten als "brandstof voor de spieren" moet zien en niet als mijn vijand.
Dit keer ga ik er écht voor! Het is de eerste keer sinds ik intensief train en track dat ik langdurig boven 1700kcal zal eten en tracken.
En dat is inmiddels al meer dan 2 jaar :o.

Jij neemt dat Beast wel heel serieus!

(Laat nou niemand iets zeggen over dat huis dat niet af is, dat zou pas flauw zijn)

Haha, sneaky bastard!
Ik dacht eerder dat het wees op het feit dat we hier nog met paard en kar rijden ;) :roflol: .

Hehe, hoefde niet hoor :kiss: !

Training woensdag 1 juli 2020 - FB Week 2 dag 2
Warm-up circuit met small band
  • Glute bridge x20
  • Monster walks x20
  • Push-ups x12
--> 3 keer herhaald

Deadlift (focus techniek)
1x12x32
1x10x42
5x5x52
Mijn techniek blijft vooruitgaan, echt al een wereld van verschil met 2-3 weken geleden!
Ik denk dat ik binnenkort wel wat gewicht kan bijpakken :).

OHP
1x12x12
1x10x17
3x5x19,5
2x5x22

Bulgarian split squat with DB (gewicht per hand)
4x10x10

Incline DB press
3x10x12 Evenaring van mijn max. voor corona, blij!

BB Hip Thrust - Paused
3x10x57

Cable upright row
3x12x27,5

Rope wrist curl (fysio)
3x1,25 (langzaam op en neer)

Leg extension
3x10x27,5

Cardio ~5,5km wandelen

En netjes 1850 kcals gegeten gisteren :cheer:.
Volgens mij eet ik nu officieel meer dan @Skatermarvin zijn geplande voeding :p.

De eerste dag 1850 kcals is een feit! :D Toppertje!

• Love
Terug
Naar boven