AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.281
Zoals beloofd de training nog van gisteren!

Training vrijdag 31 juli 2020 - FB Week 6 Dag 4
Warm-up circuit met small band
  • Squat bouncer x5x20
  • 90degree hip abduction x20
  • Push-ups x12
--> 3 keer herhaald

Deadlift
1x12x40
1x10x45
5x8x50
Ging lekker, grip is ook nog prima op 50kg!
Vorm ook goed, alleen wat letten dat mijn knieën niet naar binnen willen knikken bij lift-off.

OHP
1x12x14,5
1x10x20
5x6x25 Lekker!!

Bulgarian split squat with DB (gewicht per hand)
2x12x12
2x10x14
Na deze al trillende benen.

Incline DB press
1x12x14
1x10x14
1x8x14
Meer lukte echt niet meer, links weigerde nog omhoog te komen.
Toch super blij, want vorige week pas voor het eerst 14kg genomen.

BB Hip Thrust - 2sec Paused
3x10x65
Hohooo, burn!

Cable upright row
1x12x30
1x12x32,5
1x12x35

Rope wrist curl (fysio)
3x2,5 (langzaam op)

Leg extension
3x12x22

Cardio: 16km wandelen in de verzengende hitte :loony:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spierpijn is real vandaag. Glutes, quads,... jezusmina :roflol: .
Dus: niet lopen, maar zo meteen wel al een ochtendwandeling doen met mijn papa :).
Dan is hij er ook eventjes uit, en het is de ideale vader/dochter quality time :heart: .
Fijne dag iedereen!

Zoals beloofd de training nog van gisteren!

Training vrijdag 31 juli 2020 - FB Week 6 Dag 4
Warm-up circuit met small band
  • Squat bouncer x5x20
  • 90degree hip abduction x20
  • Push-ups x12
--> 3 keer herhaald

Deadlift
1x12x40
1x10x45
5x8x50
Ging lekker, grip is ook nog prima op 50kg!
Vorm ook goed, alleen wat letten dat mijn knieën niet naar binnen willen knikken bij lift-off.

OHP
1x12x14,5
1x10x20
5x6x25 Lekker!!

Bulgarian split squat with DB (gewicht per hand)
2x12x12
2x10x14
Na deze al trillende benen.

Incline DB press
1x12x14
1x10x14
1x8x14
Meer lukte echt niet meer, links weigerde nog omhoog te komen.
Toch super blij, want vorige week pas voor het eerst 14kg genomen.

BB Hip Thrust - 2sec Paused
3x10x65
Hohooo, burn!

Cable upright row
1x12x30
1x12x32,5
1x12x35

Rope wrist curl (fysio)
3x2,5 (langzaam op)

Leg extension
3x12x22

Cardio: 16km wandelen in de verzengende hitte :loony:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Spierpijn is real vandaag. Glutes, quads,... jezusmina :roflol: .
Dus: niet lopen, maar zo meteen wel al een ochtendwandeling doen met mijn papa :).
Dan is hij er ook eventjes uit, en het is de ideale vader/dochter quality time :heart: .
Fijne dag iedereen!
Jeetje wat Heb jij er een training uitgegooid!! Top! Geniet van je dag vandaag

• #4.284
Jeetje wat Heb jij er een training uitgegooid!! Top! Geniet van je dag vandaag

Dank je! Ik vond hem ook niet slecht :p.

Wat een DIE HARD die Bubsie :cool: 🌞🌞🌞 :zuip::zuip::zuip:

Valt mee hoor, we zijn pas om 18u vertrokken. Het was toen wel nog 35 graden natuurlijk :roflol: .

Blij dat ik vanochtend niet ben gaan rennen. We zijn in de "Bergerven" gaan wandelen vandaag. Drie km naar het startpunt, wandeling van 15km en drie terug. En ik had er al vier opzitten met mijn papa vanochtend. Mooie eindscore van 25km dus vandaag :D. En koud was het zeker niet...

Salade met geitenkaas gegeten als lunch (we hadden geluk dat er een taverne was halverwege) en zo meteen nog maar wat van het zonnetje genieten op een terrasje. Denk dat we het morgen bij een kilometer of tien houden, kwestie van een beetje rust te nemen :p.

Dank je! Ik vond hem ook niet slecht :p.

Valt mee hoor, we zijn pas om 18u vertrokken. Het was toen wel nog 35 graden natuurlijk :roflol: .

Blij dat ik vanochtend niet ben gaan rennen. We zijn in de "Bergerven" gaan wandelen vandaag. Drie km naar het startpunt, wandeling van 15km en drie terug. En ik had er al vier opzitten met mijn papa vanochtend. Mooie eindscore van 25km dus vandaag :D. En koud was het zeker niet...

Salade met geitenkaas gegeten als lunch (we hadden geluk dat er een taverne was halverwege) en zo meteen nog maar wat van het zonnetje genieten op een terrasje. Denk dat we het morgen bij een kilometer of tien houden, kwestie van een beetje rust te nemen :p.
ja klopt de zon brand dan niet meer zo
zeker een mooie eindscore en wat leuk met je vader wandelen :heart:

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #4.286
ja klopt de zon brand dan niet meer zo
zeker een mooie eindscore en wat leuk met je vader wandelen :heart:
Yes! Morgenochtend weer. Mijn mama kan dan nog niet veel doen, en mijn vriend slaapt graag uit. Papa en ik zijn beide rond 7u wakker dus ideaal om samen tijd door te brengen hier :).

*volg*

Goed bezig meid geniet van je vakantie :o

• Like
  • #4.289
*volg*

Goed bezig meid geniet van je vakantie :o

Welkom in mijn logje!
Bedankt, doe ik met volle teugen!

Bubsje toch, het lijkt wel alsof het je lukt van je vakantie te genieten en een beetje te onstspannen! Goed zo, blijf dat doen.

Ja hoor, lukt prima.
Combinatie van activiteit en genieten van eten/drinken. Perfect voor mij :)

De rustdag gisteren is iets anders uitgedraaid dan gepland...
Ochtend: 12km wandelen met papa
Namiddag: 13km wandelen met mijn vriend

In totaal dus toch 25km gewandeld :roflol: .
Ter compensatie 's avonds lekker gegeten bij de Italiaan: kip met spekjes, champignons, wijnsaus en een gebakken ei met pasta en als dessert Tartuffo drool: .
En dan nog een stukje vlaai als, euh, post-dessert :engel: ?

Training maandag 3 augustus 2020 - Cardio
Hardlopen: 41'; 7km; 10,2km/h; ~400kcal; AVG HR 158bpm
Laatste paar honder meter sprintje getrokken, haalde ik toch 11,5km/h de laatste km :D.
Heerlijk!

Nu terug een stukje gaan wandelen, geen al te lang eind want we worden om 16u bij mijn mama haar broer verwacht voor apero en avondeten :).
Doeeei!

Pittige hardloopsessie! En met dat wandelen erbij.. Geen pijn aan de voetjes?

• #4.291
Pittige hardloopsessie! En met dat wandelen erbij.. Geen pijn aan de voetjes?

Nee helemaal niet! Wandelen doe ik ook op mijn loopschoenen, en die zijn echt super comfortabel.
Eindstand vandaag is 23km:
  • 7km hardlopen.
  • 3km wandelen met papa.
  • 13km wandelen met mijn vriend.
Morgen écht rustiger aan doen. Voorlaatste dag alleen met mijn ouders, dus daar gaan we nog van genieten met een terrasje/ijsje/... :).

Nee helemaal niet! Wandelen doe ik ook op mijn loopschoenen, en die zijn echt super comfortabel.
  • 7km hardlopen.
  • 3km wandelen met papa.
Morgen écht rustiger aan doen. Voorlaatste dag alleen met mijn ouders, dus daar gaan we nog van genieten met een terrasje/ijsje/... :).
En de liezen, houden die het goed?

Prima kilometers in de vakantie!

Zou er een verband kunnen zijn met de problemen met je lies en langdurig onder onderhoud zitten?

Trouwens: 5 x 45 vandaag, ik kom eraan!

Laatst bewerkt:
  • Haha
  • 7km hardlopen.
  • 3km wandelen met papa.
hihi dat doe ik ook altijd. Ondanks het gezeur van anderen 'dat is niet goed'. Dat bepaal ik zelf wel hahahaha. Ik zie overeenkomsten tussen ons trouwens.. Geniet ervan morgen!

das een knappe prestatie Bubs, ff nog een warme maaltijd erin? heb je wel verdiend, anders ook wel haha :)

• Like
  • #4.295
En de liezen, houden die het goed?

Prima kilometers in de vakantie!

Zou er een verband kunnen zijn met de problemen met je lies en langdurig onder onderhoud zitten?

Trouwens: 5 x 45 vandaag, ik kom eraan!

Ook die houden het goed, gelukkig. Ook daar nog geen pijn gehad :).
Ik weet niet of er een verband is, maar ik vermoed dat herstel wel moeizamer is in een langdurig kcal tekort... Daar is nu alleszins geen sprake van. Twee stukken vlaai op vandaag :piggy: .

Ik vermoed dat ik nu wel mooi boven de 50kg zit :roflol: . Dus steek maar een tandje bij, haha :D !

hihi dat doe ik ook altijd. Ondanks het gezeur van anderen 'dat is niet goed'. Dat bepaal ik zelf wel hahahaha. Ik zie overeenkomsten tussen ons trouwens.. Geniet ervan morgen!

Precies dat! Ik ga ook niet zeggen wat een ander kan/mag/moet doen...

Dank je, will do!

das een knappe prestatie Bubs, ff nog een warme maaltijd erin? heb je wel verdiend, anders ook wel haha :)

Vanavond gegeten bij mijn dooppeter: gekarameliseerd varkensgebraadje met mosterd, appeltjes en kroketjes uit de oven drool: . En wijn uiteraard...
Volop aan het verteren nu, hartslag is er ook naar :p.

Ik heb het gevoel dat ik dit ook maar moet gaan volgen, bij deze!

• Love
  • #4.300
Dan wordt die OHP steeds zwaarder voor mij (en @Mentat ) :P

Dat is de bedoeling, toch :P?

Ik zie een challenge .... Wie kan het langst @Bubs ohp'en :lifter:

Goed idee!

Ik heb het gevoel dat ik dit ook maar moet gaan volgen, bij deze!

Welkom!

Bubsie telt af, die moet ook wat doen, anders valt ze in slaap haha :p

Slaap is goed voor de gainz :D!
-----------------------------------------------------------------
Vandaag weer twee wandelingen gedaan. Eentje met de papa (13,5km) en een korte met meneer Bubs (7,5km).
Eindstand dus 21km.
Daarna gezellig met mijn ouders, mijn dooppeter en zijn vrouw en m'n vriend natuurlijk een kleine wafel/ijsje gaan eten.

FB_IMG_1596558556216.jpg

IMG_20200804_183312_115.jpg

Morgen komt mijn zus ons "aflossen". Eerst met zijn allen een dagje Bokrijk en uit eten, 's avonds gaan wij dan naar huis en blijft mijn zus hier bij mijn ouders met haar man en jongste dochter.

En dan donderdag eeeeeindelijk weer naar de gym! Lekker zweten bij 30+ graden :roflol: .

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven