Vissertje1980
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 5.294
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
Whaaaaaaat, die wafel.. Niet normaal, heeft onze @Bubs die wafel helemaal alleen meester gemaakt? 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Whaaaaaaat, die wafel.. Niet normaal, heeft onze @Bubs die wafel helemaal alleen meester gemaakt?![]()
.geloof r niks van die wafel is veel groter dan dat kleine buikje🤣
.
!Herkenbaar, iedereen staat altijd versteld wat er allemaal in gaatEr zit best veel rek op dat kleine buikje.
Hehehe!

En toch heb jij geen irritant Belgisch accent tijdens het typenIk probeer de cijfers echt van me af te zetten, gelukkig hou ik ook van eten dus dat maakt het makkelijker om die 2k kcal vol te houden als de weegschaal (even) niet mee wil.
Het helpt inderdaad wel als iemand anders je ook eens zegt "dat het normaal is" en je eventjes herinnert aan het grotere doel dat erachter schuil gaat.
Jup... En jup. Vandaag alweer 48,7.
Nog steeds een kilo erbij in twee weken though.
Yes, en ik ben al iemand die houdt van plannen en routine. Op zich is "gym2" ook een fijne gym hoor.
Meer volk, maar ook groter. Veel meer soorten apparatuur (die ik niet gebruik, maar goed ze zijn er wel), meer racks, meer bars,....
Als het geen 15km rijden/fietsen was, dan zou dit vast mijn vaste gym worden. Maar als je er al 9maand niet meer bent geweest is het toch weer even acclimatiseren.
Dat is (alweer) heel lief!
Gewicht en de psyche, het is een raar iets. Ik voelde me ooit super op 60kg, en toen was het me plots te veel.
Daarna zat ik stabiel rond 55kg en vond ook dat prima, voor even.
Nu word ik al half gek als ik boven de 50kg kom...
En al zeker als er 1kg bij is in een tweetal weken, terwijl ik goed genoeg weet dat er in die periode een reis zat, mijn menstruatie er was, het warm weer is,...
Plus, ik heb vakantie en moet nu gewoon even de weegschaal loslaten en genieten i.p.v. constant te denken "kan dat ijsje/glas wijn wel volgens mijn kcal/macro's?".
Dat denk ik nou ook weer niet. Maar bedankt!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gisteren (en ook vandaag) voel ik me gelukkig stukken beter dan maandag!
Deze ochtend een rondje wezen rennen (in twee stukken) en gisteren FB training 2 van deze week afgewerkt (zonder gym cardio!).
Training dinsdag 28 juli 2020 - FB Week 6 Dag 2
Warm-up circuit met small band
--> 3x herhaald
- Glute bridge x20
- 90degree hip abduction x20
- Push ups x12
RDL
1x12x40
1x10x45
2x5x50
4x5x55
Techniek iets minder de laatste twee sets, begon grip te verliezen en daardoor ook focus.
Tijd om over te gaan op mixed of hook grip denk ik.
Pull-ups
1x6xBW
2x5xBW
1x4xBW
Ook dit is gelijk gebleven. Voelde vooral niet zo comfortabel omdat ik ze in een assisted machine deed (met de plate omlaag).
Normaal doe ik ze in een cable station, maar die was bezet...
2DB Reverse lunges
4x12x12 per kant
Straight arm pushdown
3x12x30
Glute kickback machine
3x12x20
DB Shoulder press
3x12x10
Ik durf niet goed naar 14 te gaan. Volgende keer toch eens proberen...
Palm down wrist curl (fysio)
3x12x3
Abductor machine
3x10x40
Cardio ~3km wandelen
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Training woensdag 29 juli 2020 - Cardio
- Hardlopen: 9,5 km in twee keer (tussendoor gestopt bij mijn ouders)
- Ronde 1: 36'; 6,25km; 10,1km/h; ~350kcal; AVG HR 157bpm.
- Ronde 2: 19'; 3,25km; 9,7km/h; ~190kcal; AVG HR 150bpm.
- Wandelen: ~10km
- 1,5km uitwandelen na hardlopen.
- Nu nog een wandeling doen met de wederhelft, vermoed iets van een 9km.
![]()
.
, dus die kilo's zullen er nu wel (snel) bij komen
!!
.
.Met de foto's die ik langs zag komen van vazen wijn en emmers bier en wafels die aan alle kanten overhangen over de randen van de tafel kan je alleen maar trots zijn op de getoonde ambitie en het vermogen te genieten.Ik moet team Botb (@Mentat @neet61 @Vissertje1980 ) teleurstellen:
Goed bezigGisteren was de laatste dag in Limburg, en dat is een dagje Bokrijk geworden.
In totaal toch een 12-tal km gewandeld, ideaal met die temperaturen.
's Avonds nog lekker uit eten geweest met mijn ouders en zus, en daarbij nog eens de rek van mijn buik getest.
Na een aperitief, mixed grill en moelleux au chocolat zat ik toch behoorlijk vol...
Het was half een toen we thuis kwamen, maar ik wilde deze ochtend echt naar de gym (want het wordt veeeel te warm) dus wekker gezet om 7u45.
Ondanks het advies om me niet onmiddellijk na de reis te wegen, toch gedaan uiteraard (uit nieuwsgierigheid).
Ik moet team Botb (@Mentat @neet61 @Vissertje1980 ) teleurstellen: 49,9kg; amper 600gr erbij dus in die zes dagen en nog geen 50kg om te OHP'en voor jullie.
Maar lieve schatten, niet getreurd! Bulk starts today, dus die kilo's zullen er nu wel (snel) bij komen
!!
Training donderdag 6 augustus 2020 - FB Week 7 Dag1
Warm-up with small band
--> 3x herhaald
- Side raises 10x6
- Squat bouncer 20x8
- Monster walks x30
Leg press
1x15x40
1x12x70
2x12x90
3x12x100
Ging vlot, goeie MMC ook!
BP - Medium
1x15x25
1x12x30
4x12x35 VPR
Vorige keer 4x8 met dit gewicht, dus op naar 37,5 op de medium dag!
Hip thrust - Pyramid
1x10x52
1x8x62
1x6x72
1x15x52
BOR with EZ-bar
2x12x34
2x8x36,5
V-bar tricep pushdown
1x12x25
1x12x27,5
1x12x30
Cable bicep curl (platte stang)
1x12x22,5
2x10x25 PR
One leg calve raises
3x12x10
Dead bug
3x20
Abductor machine - Pyramid
1x10x45
1x8x55
1x6x65
1x15x45
Cardio: niks, nothing, nada
Nog even terugkomen op het bulken: deze week ga ik nog een beetje op gevoel eten, vanaf maandag terug beginnen tracken.
Het plan is om te beginnen met gemiddeld 2185kcals/dag:
Benieuwd wat dit gaat geven en hoelang ik me geen vet varken zal voelen
- Trainingsdagen 2400kcal (4 per week)
- Rust- en hardloopdagen 1900kcal (3 per week)
- EKV verdeling 20/50/30 (ongeveer 100gr/275gr/75gr)
.
Trainingsschema blijft voorlopig nog hetzelfde qua compounds. Assistance ga ik hier en daar misschien wat switchen.
Ik vind het echt een fijn schema, de eerste keer dat ik na zes weken (nog) niet verveeld ben.

Ik moet team Botb (@Mentat @neet61 @Vissertje1980 ) teleurstellen: 49,9kg; amper 600gr erbij dus in die zes dagen en nog geen 50kg om te OHP'en voor jullie.
Maar lieve schatten, niet getreurd! Bulk starts today, dus die kilo's zullen er nu wel (snel) bij komen
!!

Het goede nieuws is dat je een paar dagen zo heeerlijk kan leven, en nog maar 600 g erbij![]()
.Met de foto's die ik langs zag komen van vazen wijn en emmers bier en wafels die aan alle kanten overhangen over de randen van de tafel kan je alleen maar trots zijn op de getoonde ambitie en het vermogen te genieten.
.Er is in ieder geval niets af en ik heb nog wat langer de illusie dat ik je ga inhalen.
.
!
food
!49,9 is 50 hoor Bubs, anders een keer diep luchthappenmaak je agenda maar vast vrij
.
.
!!
.
.
.Klinkt weer erg fijn Bubs🙃 Succces met klussen!Ik ben ook erg actief geweest natuurlijk.
Na de Euromeet vorig jaar was dat wel anders, toen was ik 4kg bij in vijf dagen.
Ik heb het inderdaad allemaal wat kunnen loslaten, en ga proberen om dit ook nog de rest van ons verlof te doen.
Eens het weer "werkedag" is ga ik terug strikter zijn en alles opnieuw tracken.
Met 2400kcals is dat natuurlijk wel feest voor mij.
Nee, en de komende dagen zal het alleen maar stijgen, want ik ben nu al een halve waterballon door de hitte.
Bedankt!
Dank je babe!
Noooo problemo! Ifood
!
Iets teveel lucht gehapt, 50,1Kg vanochten.
Echt hé, die was heeeeeeeeerlijk! Jammer (of gelukkig) dat het 2,5u rijden is van hier of ik zat daar elke week.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanochtend om 8u een tandartsafspraak, en vandaar ineens doorgetrokken naar de gym.
Zelfs zo vroeg op de dag was het daar al snikheet, maar oh wat heb ik een onwijs goeie training gehad.
Eindelijk weer wat reps bij op de pull-ups!!
Training vrijdag 7 augustus 2020 - FB Week 7 Dag 2
--> 3x herhaald
- Glute bridge + 3 abductions x15
- Push ups x12
RDL
1x10x42
1x8x47
5x5x57
1 set gewone grip, de rest mixed grip.
Techniek laten nakijken en die was dik in orde.
Pull-ups
3x6xBW PR Heeeeeeeerlijk!!
1x5xBW Hier kwam de zesde er echt niet meer uit.
Suuuuper blij mee! Had al schrik geen vooruitgang meer te boeken omdat ik wat zwaarder ben intussen.
2DB Reverse lunges
2x12x12 per kant
2x8x14 per kant PR
Straight arm pushdown
2x12x30
1x10x32,5
Cable Glute kickback
2x12x22,5
1x10x25
DB Shoulder press
2x8x12 PR
1x12x10
3x12x3
Abductor machine
2x12x57,5
1x12x60
Cardio ~5km wandelen, daarna was ik half gesmolten.
Gisteren in de namiddag zes uurtjes geklust in het huis van mijn ouders, gaan we nu weer doen.
Dan is dat allemaal in orde als ze thuis komen zondag.
Morgenvroeg hardlopen of gewoon dagje rust nemen, ik zie hoe alles voelt als ik opsta.
Plakkerige knuffels uit het tropische West-Vlaanderen!
Stevige skoeren wei!Ik ben ook erg actief geweest natuurlijk.
Na de Euromeet vorig jaar was dat wel anders, toen was ik 4kg bij in vijf dagen.
Ik heb het inderdaad allemaal wat kunnen loslaten, en ga proberen om dit ook nog de rest van ons verlof te doen.
Eens het weer "werkedag" is ga ik terug strikter zijn en alles opnieuw tracken.
Met 2400kcals is dat natuurlijk wel feest voor mij.
Nee, en de komende dagen zal het alleen maar stijgen, want ik ben nu al een halve waterballon door de hitte.
Bedankt!
Dank je babe!
Noooo problemo! Ifood
!
Iets teveel lucht gehapt, 50,1Kg vanochten.
Echt hé, die was heeeeeeeeerlijk! Jammer (of gelukkig) dat het 2,5u rijden is van hier of ik zat daar elke week.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vanochtend om 8u een tandartsafspraak, en vandaar ineens doorgetrokken naar de gym.
Zelfs zo vroeg op de dag was het daar al snikheet, maar oh wat heb ik een onwijs goeie training gehad.
Eindelijk weer wat reps bij op de pull-ups!!
Training vrijdag 7 augustus 2020 - FB Week 7 Dag 2
--> 3x herhaald
- Glute bridge + 3 abductions x15
- Push ups x12
RDL
1x10x42
1x8x47
5x5x57
1 set gewone grip, de rest mixed grip.
Techniek laten nakijken en die was dik in orde.
Pull-ups
3x6xBW PR Heeeeeeeerlijk!!
1x5xBW Hier kwam de zesde er echt niet meer uit.
Suuuuper blij mee! Had al schrik geen vooruitgang meer te boeken omdat ik wat zwaarder ben intussen.
2DB Reverse lunges
2x12x12 per kant
2x8x14 per kant PR
Straight arm pushdown
2x12x30
1x10x32,5
Cable Glute kickback
2x12x22,5
1x10x25
DB Shoulder press
2x8x12 PR
1x12x10
3x12x3
Abductor machine
2x12x57,5
1x12x60
Cardio ~5km wandelen, daarna was ik half gesmolten.
Gisteren in de namiddag zes uurtjes geklust in het huis van mijn ouders, gaan we nu weer doen.
Dan is dat allemaal in orde als ze thuis komen zondag.
Morgenvroeg hardlopen of gewoon dagje rust nemen, ik zie hoe alles voelt als ik opsta.
Plakkerige knuffels uit het tropische West-Vlaanderen!