XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.421
Ambitie om niet sneller te gaan dan 9 km/u (als voorbeeld) is ook ambitie? Het is je een vorige keer bijna gelukt!

Wat doe je eigenlijk met ademhalen tijdens het hardlopen?

Ideeën om het jezelf onmogelijk te maken te hard te gaan:
1. Op rustig tempo 4 passen in door de neus, 5 uit door de mond kan ook met andere getallen, als het totaal maar oneven is;
2. Alles door de neus en evt. ook nog met pauzes tussen in en uit;
3. In een lage hartslag zone gaan lopen.

Houd die liezen heel en succes!

Haha, ja dat is waar :p. Maar het klinkt raar om ambitie te hebben om "minder" te doen.
Als ik rustig loop adem ik ook gewoon rustig zonder specifiek ergens op te letten, als ik wat sneller ga adem ik meestal drie tellen in en vier uit via mijn mond.

Ik heb vanochtend mijn horloge ingesteld om alarm te geven als ik uit hartslagzone drie zou gaan, en ik heb het ook eens opgevolgd voor de verandering :p !
Liezen hebben niet moeilijk gedaan, dagje rust dinsdag heeft zijn nut dus bewezen.
Les geleerd: luisteren naar mijn lijf! Dat levert me 1 dag rust op ipv weken out te zijn :rolleyes:.

Je bent even dik als hoeveel er van je ogen te zien is.

Sommigen zouden dit een beetje beachproof noemen....

:roflol: Thanks!

Deze nacht stukken beter geslapen gelukkig, dus ik was lekker fris voor een ochtendrondje rennen :).

Training donderdag 27 augustus 2020 - Cardio
  • Hardlopen: 1h04'; 10,3km; 9,7km/h; ~600kcal; AVG HR 147bpm
1598515170525.png 1598515176020.png 1598515181334.png

Aan de snelheden per kilometer zie je wel wanneer mijn horloge begon te zeuren over mijn hartslag, en dat ik dan even trager ga tot hij weer zeurt :roflol: .
Was wel een fijn rondje, ik had het gevoel nog eens zoveel te kunnen!

Terug wat droger nu de hitte en de "tijd van de maand" voorbij zijn :).

IMG_20200826_184258.jpg

IMG_20200826_185001.jpg
Heb jij 10 dezelfde van deze setjes? Of trek jij altijd speciaal voor foto's en filmpjes dit setje aan? Of loop jij altijd in dit ene setje, en zo ja was je het dan wel frequent?

• Haha
Waarderingen: Bubs
  • #4.423
Heb jij 10 dezelfde van deze setjes? Of trek jij altijd speciaal voor foto's en filmpjes dit setje aan? Of loop jij altijd in dit ene setje, en zo ja was je het dan wel frequent?

Heb hier maar eentje van, maar het zit gewoon beter dan mijn andere outfits. Dus ik draag het best vaak, en ja ik was het evenveel :p. 's Nachts wassen en de dag erna is het alweer ready to go :).
Ik draag de andere broeken en shirts ook nog, zal toeval zijn dat ik hier de meeste foto's mee heb/maak. Ik zal erop letten dat de outfit eens wisselt, als dat een sticker opbrengt :roflol: .

Heb hier maar eentje van, maar het zit gewoon beter dan mijn andere outfits. Dus ik draag het best vaak, en ja ik was het evenveel :p. 's Nachts wassen en de dag erna is het alweer ready to go :).
Ik draag de andere broeken en shirts ook nog, zal toeval zijn dat ik hier de meeste foto's mee heb/maak. Ik zal erop letten dat de outfit eens wisselt, als dat een sticker opbrengt :roflol: .
Er zijn belangrijker zaken in het leven, dames :)

Goeie progressie gemaakt laatste half jaar Bubsie! :yes:

• Heart
  • #4.430
Er zijn belangrijker zaken in het leven, dames :)

Dat is waar, maar het belang van leuke (sport)kleding en foto's mag niet onderschat worden :p.

Zonder setje voor een stickerboek?

Zal ik mijn adres even via pm sturen?

1598597906799.png

Maar houd aub wel ondergoed aan, want al is het van de zijkant en/of is er niets te zien, dan gaan er sommigen MOeilijk Doen.

Oops...

Goeie progressie gemaakt laatste half jaar Bubsie! :yes:

Oooh, dank je wel :heart: !

Dat is waar, maar het belang van leuke (sport)kleding en foto's mag niet onderschat worden :p.

Zal ik mijn adres even via pm sturen?

1598597906799.png

Oops...

Oooh, dank je wel :heart: !
Bij dit soort foto's check ik altijd de achtergrond of er niet per ongeluk een spiegel staat. :roflol:

Goed bezig Bubsie! Prettig weekend. :)

Uh dan zal ik maar toegeven en ik ook :D vermoedelijk heeft ze dat zelf ook gedaan voor ze poste? XD
Ziet er wel goed uit btw!

• Love
Deze had ik al eens gezien maar kom, het stickerboek is onderweg!

• Haha
  • #4.437
Bij dit soort foto's check ik altijd de achtergrond of er niet per ongeluk een spiegel staat. :roflol:

Goed bezig Bubsie! Prettig weekend. :)

Gelukkig is er daar maar een andere spiegel, en die hangt aan de deur.
Dank je @Japio ! Voor jou ook een heel fijn weekend gewenst!

Hahahahahahahahahah #guilty, ik ook
Uh dan zal ik maar toegeven en ik ook :D vermoedelijk heeft ze dat zelf ook gedaan voor ze poste? XD
Ziet er wel goed uit btw!

Don't we all :p?
Dank je wel!

Erg goeie foto @Bubs zeer goed uitziende rug, mag je trots op zijn :heart:

• #4.440
Erg goeie foto @Bubs zeer goed uitziende rug, mag je trots op zijn :heart:

Dank je wel! Ik hoop hier ook nog wat extra massa te kunnen opplakken de komende maanden :).

Wat een hectische dag vandaag (altijd op vrijdag tbh, is voor mij echt een super stresserende dag).
Superdruk op het werk, connecties die niet werken, boodschappen doen in middagpauze en dan nog tijd moeten zoeken om te lunchen,...
Eigenlijk is het de volledige week "ambiance" geweest, en dan had ik ook nog telefoondienst. Dus je kunt eigenlijk nooit echt iets onderzoeken zonder gestoord te worden.
Om 17u vanavond was ik behoorlijk :nut:. Gelukkig wisselt de telefoondiensten wekelijks, hoewel ze altijd bij mij terecht lijken te komen als de collega van dienst niet antwoordt :scratch:.
Ik moet vaker nee leren zeggen :rolleyes:.
Anyhow, ik was heeeeeeeeeeel blij dat ik naar de gym kon en heb echt een heerlijke training gehad!
Alle frustratie kon eruit, ik was een grote energiebom en kon precies blijven gaan!

Training vrijdag 28 augustus 2020 - Week 10 Dag 3
Warm-up circuit met small band
  • Push ups x15
  • RDL barbell only x10
  • Squat bouncer 15x10kg
--> 3x herhaald

RDL
1x12x47
1x8x52
2x5x57
3x5x59,5

Pull-ups
1x7xBW :woot: Dat ging makkelijker dan vorige week
3x5xBW

Reverse crunches
3x15

2DB Reverse lunges
2x12x14 per kant
2x10x16 per kant (daar gaan mijn handen weer)

Incline sit-ups
3x20

Straight arm pushdown
2x12x32,5
1x8x35
Nog steeds heel zwaar die 35...

Cable Glute kickback
3x12x27,5

Cable crunches
3x15x45

DB Shoulder press
3x12x12 VPR

Palm down wrist curl (fysio)
3x12x3

Back extension (gewoon, omdat het kon)
3x12xBW

Abductor machine
3x8x67,5 Oops, moest 62,5 zijn :o.

Cardio ~3km wandelen

Het is fijn om direct na het werk te trainen, maar het betekent wel dat ik altijd pas rond 21u kan eten op vrijdag.
Op zich niet erg, zoals @BB_ al aanhaalde in een ander topic.
Enige nadeel is dat ik dan altijd meer weeg de dag erna omdat mijn eten nog niet helemaal verteerd is :roflol: .

Morgen training vier van deze week, nu al zin in!
Wel mijn slot verplaatst van 8u15 naar 9u30, mijn lijf wil een beetje extra slaap :).

Terug
Naar boven