- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Ambitie om niet sneller te gaan dan 9 km/u (als voorbeeld) is ook ambitie? Het is je een vorige keer bijna gelukt!
Wat doe je eigenlijk met ademhalen tijdens het hardlopen?
Ideeën om het jezelf onmogelijk te maken te hard te gaan:
1. Op rustig tempo 4 passen in door de neus, 5 uit door de mond kan ook met andere getallen, als het totaal maar oneven is;
2. Alles door de neus en evt. ook nog met pauzes tussen in en uit;
3. In een lage hartslag zone gaan lopen.
Houd die liezen heel en succes!
Haha, ja dat is waar
. Maar het klinkt raar om ambitie te hebben om "minder" te doen.Als ik rustig loop adem ik ook gewoon rustig zonder specifiek ergens op te letten, als ik wat sneller ga adem ik meestal drie tellen in en vier uit via mijn mond.
Ik heb vanochtend mijn horloge ingesteld om alarm te geven als ik uit hartslagzone drie zou gaan, en ik heb het ook eens opgevolgd voor de verandering
!Liezen hebben niet moeilijk gedaan, dagje rust dinsdag heeft zijn nut dus bewezen.
Les geleerd: luisteren naar mijn lijf! Dat levert me 1 dag rust op ipv weken out te zijn
.Je bent even dik als hoeveel er van je ogen te zien is.
Sommigen zouden dit een beetje beachproof noemen....
Thanks!Deze nacht stukken beter geslapen gelukkig, dus ik was lekker fris voor een ochtendrondje rennen
.Training donderdag 27 augustus 2020 - Cardio
- Hardlopen: 1h04'; 10,3km; 9,7km/h; ~600kcal; AVG HR 147bpm

Aan de snelheden per kilometer zie je wel wanneer mijn horloge begon te zeuren over mijn hartslag, en dat ik dan even trager ga tot hij weer zeurt
.Was wel een fijn rondje, ik had het gevoel nog eens zoveel te kunnen!

!
vermoedelijk heeft ze dat zelf ook gedaan voor ze poste? XD
. Gelukkig wisselt de telefoondiensten wekelijks, hoewel ze altijd bij mij terecht lijken te komen als de collega van dienst niet antwoordt
.
Dat ging makkelijker dan vorige week
.