- Waardering
- 28.776
- Lengte
- 1m57
Ik bedoelde niet specifiek met eten... maar bijvoorbeeld ook met werk, trainen, hardlopen en andere dingen. Dat je alles wel zelf wil regelen en onder controle wil houden omdat het dan goed gebeurt... Beetje perfectionime. Net als met trainen... je moet heel veel van jezelf en legt een aanzienlijk hoge lat. Misschien snap je me een beetje... Maar wat ik al zei. Misschien heb ik het ook totaal mis![]()
Nooooooooou, je hebt het helemaal niet mis hoor
.Ik ben altijd al een "pietje precies" geweest.
Wat ook resulteert in het moeilijk kunnen omgaan met falen (op alle vlakken): een aantal reps of gewicht niet halen in de gym, een saus of baksel die niet goed (genoeg) lukt, vooropgestelde kilometers niet halen met hardlopen, niet op tijd dreigen te komen op een afspraak,...
En dan heb ik ook nog de neiging om me te meten met anderen, om even goed of beter te willen doen.
Het zijn eigenschappen die moeilijk te veranderen zijn helaas, maar die misschien wel (te)veel stress opleveren op d'n duur.
Waarheid als een
@Bubs ga je eigenlijk ook weer een dexa scan laten doen?![]()
Yes, ben nog aan het twijfelen wanneer.
Eerst dacht ik net voor ik wil gaan cutten (eind februari/begin maart), maar misschien doe ik er tussentijds nog eentje begin november.
Als ik dan nog vind dat mijn gewicht te snel gestegen is, en mijn vet% toch behoorlijk is verhoogd zou ik er misschien een minicut ingooien.
Hoe zou jij het aanpakken?

Liever zou ik zien dat iemand zijn kcal blijft tracken en gestaag omhoog gaat. Maar goed, mij lukt dat dus vaak niet
Afgelopen jaar viel dat mee gelukkig.
Beetje beachproof vind ik tegenwoordig ook prima haha.