- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er wordt toch heel wat energie verbrand in dat kleine lijf om dit allemaal te doen![]()
.
of
(ik laat de keuze aan meneer Bubs),
!
.Begin al te zweten als ik een circuitje lees, laat staan hem doen als warming up, netjes.
.Het is fijn om direct na het werk te trainen, maar het betekent wel dat ik altijd pas rond 21u kan eten op vrijdag.
Op zich niet erg, zoals @BB_ al aanhaalde in een ander topic.
Enige nadeel is dat ik dan altijd meer weeg de dag erna omdat mijn eten nog niet helemaal verteerd is.
.
.
!Jeetje goed bezig Bubs💪👌🔥Het is ook maar een licht circuitje hé, in 10 minuutjes is dat afgewerkt en heb ik al een goeie MMC/pomp in the booty.
Deze nacht echt lekker geslapen (ondanks de bloedzuiger in de kamer, lang leve oordopjes) en dus superblij dat ik mijn gym sessie nog had verplaatst naar 9u30.
Ik heb voor het eerst in lange tijd tot 8u geslapen, heerlijk!
Ontbijtje erin gestouwd en richting gym getrokken voor alweer een super training.
Training zaterdag 29 augustus 2020 - FB Week 10 Dag 4
Warm-up with small band
--> 3x herhaald
- Side raises 10x6kg
- Leg side raises x12 per kant
- Abductor machine 20x40kg
Horizontal leg press
1x15x40
1x12x70
5x12x110
Oooh dit ging goed! Traag terugkeren, super MMC.
Op naar 120kg!
Bench press - Heavy
1x15x20
1x12x25
1x10x30
1x8x35
3x5x42,5 VPR!! Weer een setje van vijf reps erbij! De laatste waren niet meer de mooiste, dus het gewicht dan toch maar verlaagd.
2x6x40
BB Hip thrust
5x8x67
Toen moest ik wat wandelen, want had enorme booty burn.
Rear delt raises
3x12x8
Hm, lukte wel maar was niet allemaal even netjes.
Seated leg curl
3x12x35
Trage en gecontroleerde uitvoering.
Lat pulldown
3x12x35 VPR
Adductor machine
1x20x20
3x12x40
Single arm chest press
3x10x8,75
Cardio: ~6km wandelen
Dit gaat dus blijkbaar ook niet altijd op, want ondanks laat avondeten en nog latere pre-bed gisteren woog ik deze ochtend 200 gram minder.
Huidig gewicht: 50,9Kg
Weekgemiddelde 51,4Kg (wat hetzelfde is als vorige week, maar toen hield ik veel vocht vast).
![]()
Voor nu nog geen aanpassingen gepland qua kcals, ik wil nog minstens tot half september opvolgen hoe het hierop gaat.
Komende weken is er ook bijna elk weekend een etentje gepland, dus er zullen wel meer blanco's te vinden zijn in de sheet.
En ik ben weer helemaal into bakken... Zo dadelijk duik ik weer de keuken in voor een nieuwe creatie!
Fijn weekend iedereen!
Meneer Bubs leest duidelijk niet mee...Deze nacht echt lekker geslapen (ondanks de bloedzuiger in de kamer, lang leve oordopjes) en dus superblij dat ik mijn gym sessie nog had verplaatst naar 9u30.
Jeetje goed bezig Bubs💪👌🔥
8 uur aangetikt, lekker hoor! Merk jij ook altijd veel verschil als je goed geslapen hebt?
Ik kijk uit naar je baksels. Fijn weekend voor nu!😘
!
. Ziet er niet uit zoals ik hoopte, maar smaakt wel heerlijk!
!
. Meneer Bubs was op dat moment ook nog aan het werk
.
) en in een half uur twee fikse buien met tussendoor (of zelfs tegelijk) zon...

!
.
.
.
.

Bah bah en bah. Een maandag zoals je m zou verwachten. Ik hoop dat de schade meevalt, je dit keer lekker hebt geslapen en het een superlekkere dinsdag voor je gaat worden!💋Vandaag was een dag om snel te vergeten. Ik ging nog eens naar kantoor om te werken, misschien leverde me dat onbewust toch wat stress op en liep daardoor alles scheef. I have no clue.
Om te beginnen verschrikkelijk geslapen. Echt zo een nacht waarvan je het gevoel hebt gewoon geen minuut te hebben geslapen. Veel gedraaid en gekeerd en om 5u al hopeloos wakker.
Na elke maaltijd had ik buikpijn en voelde ik me opgeblazen, maar kreeg wel af en toe een honger gevoel dus netjes gegeten.
File op de heenweg, file op de terugweg.
Een rij van jewelste aan de AH over de middag, dus rechtsomkeer gemaakt en dus nog steeds geen Pepsi ginger in huis.
Met een k*tgevoel naar de gym, RDL ging moeizaam door de rugpijn. Daarna OHP, ging ook al niet super. Toen wilde ik aan set drie beginnen... Wil de eigenares zich tussen mij en het rack door wurmen, dus ik stap met de barbell in mijn handen achteruit. Was ik vergeten dat daar nog een bar op de grond lag, dus ik struikel erover, OHP barbell op mijn knie en mijn hand geklemd tussen beide. Freaking awesome! Op dit moment lijkt het erop dat ik er vanaf kom met wat schaafwonden en blauwe plekken... Dat zal morgen definitief moeten blijken.
Nouja, toen was ik dus echt pissed en gefrustreerd en heb ik als een echte koppige Bubs mijn training keihard afgewerkt.
/EndOfRage
Log van de training volgt morgen.
Beterschap en hopelijk valt het mee.Toen wilde ik aan set drie beginnen... Wil de eigenares zich tussen mij en het rack door wurmen,

Getver wat balen zeg! We gaan er gewoon vanuit dat alle ellende op één dag geconcentreerd was en dat het nu weer beter wordt.![]()
.Meissie toch
Hopelijk valt het allemaal mee. Wel even duidelijk maken aan de dame dat dit echt niet kan. Er kunnen zware letsels ontstaan als je in het pad van iemand komt met een zwaar gewicht.
En voor jou: misschien even alles leegruimen om je plekje heen ....
en dan de rest van de ellende nog![]()
Bah bah en bah. Een maandag zoals je m zou verwachten. Ik hoop dat de schade meevalt, je dit keer lekker hebt geslapen en het een superlekkere dinsdag voor je gaat worden!💋
.
.
.Beterschap en hopelijk valt het mee.
Dit kan gewoon niet, dat doe je niet met mensen die een barbell unracked hebben.
Het valt wel zwaar tegen van een eigenaresse; voorbeeldfunctie, veiligheid, afstand ivm covid.
Als je er iets aan overhoudt: sue her ass, litt her up!
Echt zo'n dagje dus dat je getest wordt wat je kan hebben?
Tis alweer verleden tijd Bubsie,
Het is zoals het is en het komt zoals het komt
(jij krijgt die lach niet van mijn gezicht........ André Hazes) 💪
.
.
). Afwachten wat de leg press morgen geeft, want dat is toch wel een zwaardere belasting...
.
!
.
.
.