AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Ik zou ook graag nog eens echte overheerlijke Belgische frietjes willen eten. @Sanca Magni kun jij me geen goede friture aanraden vlak over de grens bij Maastricht/omstreken.
Geronimo in Vroenhoven, net over de grens van Maastricht of 5 minuten verder bij mij in het dorp, kunnen we misschien nog eens (me)eten :)

Lekkere training hoor, ondanks je pijn en slaap tekort! :thumbs:
Goed gegeten zie ik! Friet, wat is dat nou;)? Ik dacht dat je zei dat onze eetgewoontes op elkaar lijken, maar ik zie hier toch wat verschillen. :P

• Like
Waarderingen: Bubs
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.304
Lekkere training hoor, ondanks je pijn en slaap tekort! :thumbs:
Goed gegeten zie ik! Friet, wat is dat nou;)? Ik dacht dat je zei dat onze eetgewoontes op elkaar lijken, maar ik zie hier toch wat verschillen. :P

Haha :D In het algemeen is dat ook wel zo. Het is vooral meneer Bubs die nood heeft aan af en toe een uitspatting, en al het voor je neus belandt... :)
Het is ook gewoon gezellig zo met zijn twee. Hapje, drankje, kaarsje, samen zijn, niet zagen over kcal,... Dat zijn ook belangrijke dingen in het leven als je een niet dbb koppel bent :P

Haha :D In het algemeen is dat ook wel zo. Het is vooral meneer Bubs die nood heeft aan af en toe een uitspatting, en al het voor je neus belandt... :)
Het is ook gewoon gezellig zo met zijn twee. Hapje, drankje, kaarsje, samen zijn, niet zagen over kcal,... Dat zijn ook belangrijke dingen in het leven als je een niet dbb koppel bent :P
Oh believe me, óók als je een DBB koppel bent. :lol::eyebrow: Alleen niet als de een in rep zit. :loony:

• #1.306
Oh believe me, óók als je een DBB koppel bent. :lol::eyebrow: Alleen niet als de een in rep zit. :loony:

Zo af en toe moet eens kunnen vind ik, zeker als je de rest van de week keihard traint en voeding trackt :)

Gisteren niet zoveel meer uitgevreten, na het eten nog een wandeling gemaakt (5-tal km) en daarna lekker vroeg op bed geweest.
Goed geslapen, had ik wel even nodig!

Food maandag: 1251kcal, ekv 121gr/61gr/53gr

Vanavond LB training op de planning, moet nog even aanvoelen of ik weer ga squatten of ik deze vervang door de legpress.
Als het squatten wordt zal het alvast weer niet al te zwaar zijn :)

• #1.307
Gentstudent:eyebrow:

• Like
Maar dat is weer een beetje uit de buurt van Bubs :p en ik ben er ook al eens geweest haha. Was er toen op zaterdag en zondag en kwamen er toen achter dat in België op zondag alle fucking winkels dicht zijn in een grote stad. Gek volk toch ook :o

• #1.312
Maar dat is weer een beetje uit de buurt van Bubs :p en ik ben er ook al eens geweest haha. Was er toen op zaterdag en zondag en kwamen er toen achter dat in België op zondag alle fucking winkels dicht zijn in een grote stad. Gek volk toch ook :o

Sommige zijn open de eerste zondag van de maand.
Wetgeving stelt hier dat er minstens een sluitingsdag/week moet zijn dacht ik, dat is dan inderdaad vaak zondag.
Ze zijn dat nu aan veranderen...

Gent is çava voor mij, zit er toch al elke dag voor het werk :P Leuven is inderdaad wat ver.
Als je in de buurt komt, ook eens Ieper doen (waar ik tegenaan woon), veel oorlogsgeschiedenis enzo :)

Ieper zijn wij inderdaad ook al eens geweest... Man wat een drukte bij het monument in de avond.. Maar wel iets om mee te maken.
Daarna mosselen eten. :D

• Like
  • #1.314
Ieper zijn wij inderdaad ook al eens geweest... Man wat een drukte bij het monument in de avond.. Maar wel iets om mee te maken.
Daarna mosselen eten. :D

Last post luisteren moet je inderdaad doen als je daar eens bent.
Elke dag, en altijd erg veel volk. Mooi eerbetoon wel natuurlijk :)

• #1.315
Gisteren iets beter geslapen qua rugpijn, maar nu zijn de andere zorgen weer meer in het spel.
Kan alles gewoon niet terug zijn zoals het was? Ik begin een beetje mezelf te verliezen...
Gelukkig is er nog de gym, de plek waar je alles voor een paar uur kan loslaten en focus leggen op andere dingen :)

Training dinsdag 26 februari 2019 - LB1
Squat
1x10x10
1x10x15
1x10x20
1x10x25
1x10x30
1x10x32,5
1x10x35
1x6x37,5

Er had misschien nog meer in gezeten, maar mijn rug vertelde me dat het zo welletjes was geweest.
Dus ik heb het hierbij gelaten voor de squat :)

Cable glute kickback
2x12x30
2x10x32,5

Cable hip adduction
2x12x20
2x10x22,5

BB Calve raises
2x15x40
2x15x50

Abductor machine - butt elevated
2x12x62,5
2x12x65

Leg extension
1x10x30
1x10x32,5
1x10x35
1x10x37,5

Cardio (285kcal)
  • 20' Wave
  • 10'Stepper
Food dinsdag: 1634kcal, ekv 157gr/137gr/55gr

Vandaag rustdag ipv morgen, want moet naar de fysio en had geen zin om na 21u30 thuis te komen en dan nog te moeten koken/eten/preppen voor morgen enzovoort.
Hierdoor ook mijn low carb dag verplaatst naar vandaag, en dan morgen medium :)

Geniet nog van de zon allemaal, vanaf morgen wordt het weer grijs zeggen ze :(

• Like
Kan alles gewoon niet terug zijn zoals het was? Ik begin een beetje mezelf te verliezen...

Hou het hoofd rustig hé, sommige dingen hebben gewoon tijd nodig en kan je niet afdwingen sneller te gaan...

Zijn je rug problemen trouwens nog steeds het gevolg van je auto ongeluk? Zo ja, heb je het ook aangegeven bij de verzekeraar van de tegenpartij? Mocht je er namelijk in de toekomst problemen mee houden en mocht het gevolgen hebben voor je toekomst dan kan je de tegenpartij er aansprakelijk voor stellen in de toekomst.

Er had misschien nog meer in gezeten, maar mijn rug vertelde me dat het zo welletjes was geweest.
Dus ik heb het hierbij gelaten voor de squat :)

Heel verstandig.

En verder een lekker training hoor :thumbs:

• Like
  • #1.318
Hou het hoofd rustig hé, sommige dingen hebben gewoon tijd nodig en kan je niet afdwingen sneller te gaan...

Zijn je rug problemen trouwens nog steeds het gevolg van je auto ongeluk? Zo ja, heb je het ook aangegeven bij de verzekeraar van de tegenpartij? Mocht je er namelijk in de toekomst problemen mee houden en mocht het gevolgen hebben voor je toekomst dan kan je de tegenpartij er aansprakelijk voor stellen in de toekomst.
Heel verstandig.
En verder een lekker training hoor :thumbs:

I know, maar toch. Soms is het frustrerend, zeker als je al wat slaaptekort hebt en dan nog dat ongeval enzo.
Het wordt allemaal teveel op dit moment.

De rug problemen zijn inderdaad nog door het auto-ongeval.
Volgens de leasemaatschappij is dit op de verzekering van het werk, aangezien ik op weg was naar huis is het een arbeidsongeval.
Zij hebben dan ook een kopie van het medisch attest, doktersattesten, fysio-aanvraag,...
Qua aansprakelijkheid heb ik geen idee of het dan ook nog aangegeven moet worden bij de verzekering van de tegenpartij.
Misschien toch nog eens vragen/druk zetten bij de leasingmaatschappij?

Soms doe ik wel eens iets verstandigs ja :P
Ik wil gewoon vermijden dat ik een tijd helemaal niet mag trainen, dus dan beter nu even inhouden :)
En thanks!

Als alles bij elkaar teveel wordt weet je verstandelijk wel dat je even pas op de plaats moet doen. Maar dat is oh zo lastig om aan toe te geven.
Maar geef het tijd en neem het ook. Beter dat het nu wat meer tijd kost dan dat je over een tijdje als je maar doorgaat echt een muur (tje) tegenkomt.

Take care! en niet te snel willen. It comes as it comes :kiss:

• Like
  • #1.320
Update tijd!
Woensdag:
  • Niet getraind want fysio om 20u30 en ik wilde niet om 21u30 nog moeten koken, eten, preppen,...
  • Wel te voet heen en terug naar de fysio +/- 5km gewandeld dus
  • Food: low carb ipv donderdag want rust 1229kcal, ekv 109gr/60gr/55gr
Donderdag:
  • Training van woensdag ingehaald. Ik heb geprobeerd om weer mijn schema te volgen.
    Het ging best goed, geen peck of rugpijntjes dus ik ben tevreden :)
  • Food: medium ipv woensdag 1388kcal, ekv 142gr/100gr/48gr
Training donderdag 28 februari 2019 - UB1
Face pulls
1x15x17,5
1x15x20
1x12x27,5
2x12x30
1x8x32,5

Around the worlds
1x15x3
2x12x4
1x10x6

Lat pulldown behind neck
1x15x25
2x12x30
1x5x35 (te zwaar :()

Peck deck machine
1x12x15
2x12x17,5
1x10x20

DB Front raises
4x10x6

DB Shoulder press
3x12x8
1x8x10

DB chest press (oops, was ik vergeten)
1x12x6
3x12x8

DB bicep curl interval 9 tot 1 (45reps)
4x4

Cardio (275kcal)
  • 10' Fietsen
  • 20' Stepper
Ik mag van de fysiotherapeute ook weer lopen, dus hopelijk valt het weer maandag wat mee en kan ik 's morgens een rondje doen!
Vandaag rust en morgen de laatste training van de week (misschien combo van zat/zon).
Zondag gaan we een dagje naar Den Haag, dus trainen zal er dan niet inzitten.
Als iemand tips heeft qua wat te doen (of belangrijker: wat te eten :p) let me know!

Terug
Naar boven