Sweatdaily
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Das weer een andere "sport"In before liggende sex vs staande sex - ook dezelfde beweging ROFL

Is ook niet altijd hetzelfde.... de "bovenste" kan zowel zitten als liggen... en staand kan ook de ene staan terwijl de ander beentjes om de staande klemt...Dus jaIn before liggende sex vs staande sex - ook dezelfde beweging ROFL

)Dat is geen liggende legpress. De beweging is nl hetzelfde als zittend.
Deze kan echt plat... dan is ie liggend... althans zo zie ik het
![]()
Maar dan die van de link die ik postte.Liggende leg press is kut komt veel te veel druk op je schouders te staan.

Leuke update.
2u trainingstijd is wel niet mis. Is het jouw bedoeling om er elke keer zoveel tijd voor uit te trekken (en dat in combinatie met werk, sociale verplichtingen, etcetera) of was dit uitzonderlijk?
Oh ja, en door je voeding “LeFood” te noemen, klinkt het in mijn oren meteen énorm gastronomisch![]()

Ha, die gastronomische bijklank heb ik er wellicht bij gefantaseerd. Alhoewel, die pannenkoeken van jou zien er toch steeds on point uit.Ik probeer steeds om tussen 20u-20u30 thuis te zijn op di/woe zodat er nog voldoende quality time is thuis voor ik ga slapen
Als er geen onverwachte omstandigheden zijn op het werk/de weg kan ik meestal rond 18u15 de training aanvatten en is 2u dus ideaal.
Ben ik toch eens later in de gym dan schrap ik meestal het half uurtje cardio, aangezien ik ook nog 1 à 2x per week ga lopen en op zaterdag/zondag voldoende tijd heb om het eventueel in te halen.
Voor de rest ben ik niet supersociaal, dus veel verplichtingen zijn er niet
Helaas is mijn eten in regel minder gastronomisch dan het woord klinkt![]()

Ha, die gastronomische bijklank heb ik er wellicht bij gefantaseerd. Alhoewel, die pannenkoeken van jou zien er toch steeds on point uit.
Training van 2u is inderdaad ideaal, maar moeilijk haalbaar irl (bij mij althans). Zowat elke dag wel iets onverwachts (op werk, in verkeer, thuis...) waardoor gemaakte plannen vaak moeten worden omgegooid. En mijn autisme trekt dat niet!
Succes nog!
.Wat doe je dan als die haantjes om je heen komen staan kijken
prima oefening voor je bekkenbodemspieren? soepele heupjes

Frogpump...ik moest even googlen.
Maar het is goed om (als man) dit soort oefeningen te doen..![]()

Hah, er was niemand rondom mij toen ik de oefening deed dinsdag!
Halters/barbells/BP/... staan bij ons in de gym op zolder.
Meestal is daar niet zoveel volk![]()
Het is goed voor iedereen, nuttige beweging die je elders in het leven kan toepassen![]()

5x3x37,5
Yeah baby, eerste keer dat ik 15 reps met 37,5 kan maken! 2 was tot hiertoe mijn max geweest.
Awesome![]()

5 of 15 .....5 is ook knap![]()
Jammer van dat briefje....Anders zet je programma op je gsm? of ligt die in de locker?

ahhh ok nou daar heb je wel van geleerd....na een tijdje zit het programma in je hoofdIk heb een notitieboekje waar ik mijn trainingen in bij hou, maar een nieuw schema schrijf ik gewoon op een briefje dat ik er dan de eerste week tussen steek.
Gisteren moet het na de training ergens verloren gegaan zijn
Dan maar opnieuw beginnen voor zaterdag en zondag![]()