ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker getraind precies. Goed bezig bubs!Gisteren eerste UB training van het nieuwe schema.
Ben onderweg in de gym wel mijn briefje verloren, dus nu weet ik niet meer welke oefeningen ik zaterdag en zondag zou gaan doen
Training woensdag 15 mei 2019 - UB1
DB Side raises - High
4x12x4
Bench press
1x10x20
1x10x25
1x8x30
5x3x37,5
Yeah baby, eerste keer dat ik 15 reps met 37,5 kan maken! 2 was tot hiertoe mijn max geweest.
Awesome
DB Overhead tricep extension SS Heel touchers
2x12x12 // 2x30
2x10x14 // 2x30
Overhead press
4x8xkleine barbell (12Kg)
Ik voelde me bij deze echt een p*ssy
Reverse pulldown
1x20x10
2x12x15
1x12x17,5
Arnold press
3x10x6
Concentration curl
3x10x6
1x10x8
Assisted dips
2x12x20
2x10x17,5
Torso rotation
4x12x42,5
Cardio (200kcal)
LeFood
- 20' Stepper prf 1, lvl 14
Lekker weertje vandaag, dus vanavond loopje doen!
- 1352kcal
- EKV verhouding 30/37/33
- EKV gram 100/123/49
ahhh ok nou daar heb je wel van geleerd....na een tijdje zit het programma in je hoofd![]()

die 40kg komt hier langzamerhand ook steeds dichterbij!!
![]()

Thanks!!

Valt weer vies tegen inderdaad!Ik wilde eigenlijk bbq, maar de weersvoorspellingen zijn er niet naar![]()

Aan het begin vd week hadden ze nog stralend weer voorspeld voor het weekend, maar dat is intussen alweer helemaal ongedaan gemaakt. Voorspelling is nu voor zowel zaterdag als zondag redelijk warm weer (rond de 20 graden C dacht ik), maar met (kans op) regen en zelfs onweersbuien ...
Aan het begin vd week hadden ze nog stralend weer voorspeld voor het weekend, maar dat is intussen alweer helemaal ongedaan gemaakt. Voorspelling is nu voor zowel zaterdag als zondag redelijk warm weer (rond de 20 graden C dacht ik), maar met (kans op) regen en zelfs onweersbuien ...
).Dat geloof ik bestJup, daarmee...
Koude schotel ipv bbq (zal ook wel lekker zijn aangezien ik het klaar maak).

Ik ben aan het duimen voor de 25e! Ga ik eindelijk weer eens naar een festival..ziet het er voor alsnog bleeegh uit!Aan het begin vd week hadden ze nog stralend weer voorspeld voor het weekend, maar dat is intussen alweer helemaal ongedaan gemaakt. Voorspelling is nu voor zowel zaterdag als zondag redelijk warm weer (rond de 20 graden C dacht ik), maar met (kans op) regen en zelfs onweersbuien ...

Ik ben aan het duimen voor de 25e! Ga ik eindelijk weer eens naar een festival..ziet het er voor alsnog bleeegh uit!
Ach...hoef ik niet te cutten![]()

Ieder nadeel ‘ep’ zijn voordeelIk ben aan het duimen voor de 25e! Ga ik eindelijk weer eens naar een festival..ziet het er voor alsnog bleeegh uit!
Ach...hoef ik niet te cutten![]()
Fixed

Fluffy? I don’t think so. Looking good bubsie!