XXL Nutrition

Bubs goes Ganbaru

:D die 40kg komt hier langzamerhand ook steeds dichterbij!! :cheer:

Gisteren eerste UB training van het nieuwe schema.
Ben onderweg in de gym wel mijn briefje verloren, dus nu weet ik niet meer welke oefeningen ik zaterdag en zondag zou gaan doen :(

Training woensdag 15 mei 2019 - UB1
DB Side raises - High
4x12x4

Bench press
1x10x20
1x10x25
1x8x30
5x3x37,5
Yeah baby, eerste keer dat ik 15 reps met 37,5 kan maken! 2 was tot hiertoe mijn max geweest.
Awesome :rocker:

DB Overhead tricep extension SS Heel touchers
2x12x12 // 2x30
2x10x14 // 2x30

Overhead press
4x8xkleine barbell (12Kg)
Ik voelde me bij deze echt een p*ssy :gay:

Reverse pulldown
1x20x10
2x12x15
1x12x17,5

Arnold press
3x10x6

Concentration curl
3x10x6
1x10x8

Assisted dips
2x12x20
2x10x17,5

Torso rotation
4x12x42,5

Cardio (200kcal)
  • 20' Stepper prf 1, lvl 14
LeFood
  • 1352kcal
  • EKV verhouding 30/37/33
  • EKV gram 100/123/49
Lekker weertje vandaag, dus vanavond loopje doen!
Lekker getraind precies. Goed bezig bubs!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.763
ahhh ok nou daar heb je wel van geleerd....na een tijdje zit het programma in je hoofd :)

Meestal typ ik een nieuw schema eventjes hier neer, maar geen tijd gevonden daarvoor.
Ahja, ik weet het nog wel min of meer.
En anders doe ik maar wat andere oefeningen :D

:D die 40kg komt hier langzamerhand ook steeds dichterbij!! :cheer:

Traag maar zeker.
Ik wil liefst blijven benchen en niet weer geblesseerd raken, dus kalmpjes aan verhogen :)

Lekker getraind precies. Goed bezig bubs!
Thanks!!
Ging inderdaad lekker, ik heb er vandaag nog spierpijn van :p

Gisteren na het werk loopje gedaan, echt superfijn in dat weer!
Voelde me helemaal in form (feit dat ik nu 1350kcal eet op donderdag ipv 1000-1100 kan er ook voor iets tussen zitten natuurlijk).
Moest voorop lopen van mijn vriend ("dan heb ik tenminste nog een goed uitzicht"), dus wel wat sneller kunnen lopen dan anders :D
Denk dat ik hem wel een beetje heb doen afzien, en dan liep ik nog trager dan normaal :o
Cijfertjes: 1h11';11,2km; 9,4km/h; 660kcal

upload_2019-5-17_9-16-4.png

Kon nog wel een paar km, maar dan zou het al snel weer 22u zijn tegen dat we konden eten enzo en dat vind ik ook niet zo tof :)
LeFood (do):
  • 1354 kcal
  • EKV verhouding:34/35/31
  • EKV gram:117/119/47
Vandaag rustdag en morgen weer beentjes knallen.
's Avonds komen mijn ouders eten, dus eten zal dan niet getracked worden.
Ben van plan om het simpel te houden: koude schotel met een salade en wat carbs on the side.
Ik wilde eigenlijk bbq, maar de weersvoorspellingen zijn er niet naar :(

Net rondje hoor!!:D

Valt weer vies tegen inderdaad!:sad:
Aan het begin vd week hadden ze nog stralend weer voorspeld voor het weekend, maar dat is intussen alweer helemaal ongedaan gemaakt. Voorspelling is nu voor zowel zaterdag als zondag redelijk warm weer (rond de 20 graden C dacht ik), maar met (kans op) regen en zelfs onweersbuien ...

• #1.766
Aan het begin vd week hadden ze nog stralend weer voorspeld voor het weekend, maar dat is intussen alweer helemaal ongedaan gemaakt. Voorspelling is nu voor zowel zaterdag als zondag redelijk warm weer (rond de 20 graden C dacht ik), maar met (kans op) regen en zelfs onweersbuien ...

Jup, daarmee...
Koude schotel ipv bbq (zal ook wel lekker zijn aangezien ik het klaar maak :roflol:).

Ik ben aan het duimen voor de 25e! Ga ik eindelijk weer eens naar een festival..ziet het er voor alsnog bleeegh uit!

Ach...hoef ik niet te cutten:rolleyes:

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.769
Ik ben aan het duimen voor de 25e! Ga ik eindelijk weer eens naar een festival..ziet het er voor alsnog bleeegh uit!

Ach...hoef ik niet te cutten:rolleyes:

Vooral dat laatste is belangrijk :D
Ah, ze kunnen amper het weer voor morgen voorspellen, laat staan voor volgend weekend.
Niet druk in maken ;)

I like this fluff!

Looking good! En wat een armen! wauw!

:heart::heart::heart:

• Like
Nice!

• Like
Je moest eens weten hoe jaloers ik ben. :o

• Like
Waar heb jij die bicepsen gehaald? Die moet ik ook hebben:)

• Like
Definieer fluffy?

• Like
Terug
Naar boven