MuscleMeat

Bubs goes Ganbaru

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.781

:o

upload_2019-5-18_16-36-11.png

Looking good! En wat een armen! wauw!

:heart::heart::heart:

Zegt diegene die 3x grotere armen heeft :D

Je moest eens weten hoe jaloers ik ben. :o

Als het kon, dan gaf ik je met plezier een beetje van mijn fluff Marina! :aai:

Fluffy? I don’t think so. Looking good bubsie!

Dank je lienlien!

Waar heb jij die bicepsen gehaald? Die moet ik ook hebben:)

Haha, dank je! Vind ze zelf verre van spectaculair eigenlijk :)

"Lovable and huggable" :D Met een beetje vetjes teveel hier en daar :rolleyes: (bewijs zit in de meting hieronder :p)

Nu wil ik zo'n beer :eek:

Initieel ging ik nog wat wachten met meten, maar vanochtend toch maar gedaan.
Uiteraard zijn er wat cm's bij in vergelijking met de laatste meting voor vakantie, hoewel ik nooit kan onthouden hoe ik de vorige keer exact heb gemeten en dus ook niet weet hoe accuraat de vergelijking is :dunno:
Anyhow, ik voel me op dit moment al geen vet zwijn meer en dat doet ook veel :D

Meten is weten
18/05/2019
Gewicht 52,1kg +1,30Kg (wel -2,3Kg in vergelijking met 08/05 :woot:)
Taille: 57cm ++25cm
Buik: 63cm +0,5cm
Heup: 76cm +1cm
Billen: 88cm +0,5cm
Bovenbeen: 45cm /
Bicep rust: 24,5cm /
Bicep gespannen: 26,5cm /

Training zaterdag 18 mei 2019 - LB1
Leg press SS Calve raises
Deze nu dus liggend geprobeerd, geen groot succes.
Het is inderdaad belastend voor de schouders, en tijdens de eerste warm-up set van 40kg protesteerden mijn knieën al :rolleyes:
De rest dus maar weer in de gewone, zittende positie gedaan :)
1x15x40
1x15x80
1x12x120
1x12x140 // 1x12x80
4x12x150 // 4x12x80

BB Hip thrust SS Cross body crunch
5x10x44,5 // 5x12 per kant

Cable pullthrough SS Ab pulldown
1x12x15 // 1x12x40
1x12x17,5 // 1x12x40
1x12x20 // 1x12x40
2x12x22,5 // 2x12x42,5 (ik was het extra blokje van 2,5 vergeten af te zetten voor de ab oefening :roflol:)

Goblet squat - heels elevated
2x12x16
2x12x18

Seated leg curl
2x10x40
2x10x42,5

Adductor machine
1x12x20
1x12x30
1x12x35
1x12x37,5 Ging allemaal relatief simpel, volgende week 40kg toevoegen in het rijtje!

Glute machine
@ScumbagAnnie @Skatermarvin
Wij hebben 'm en nu ga ik er ook gebruik van maken :grinny:
frame_color:7036,shroud_inlay:8066,upholstery_color:531.jpg
1x12x20
1x12x22,5
1x12x25
1x12x27,5

Al tijdens de tweede set stond een dame achter me te creepen omdat ze ook deze oefening wilde doen.
Gewoon zuchten, rondhangen,... Als ze had gevraagd om afwisselend setjes te doen, had ik wel ja gezegd.
Maar ik ga het ook niet zelf voorstellen, en me nog minder haasten :o

Cardio (290kcal)
  • 15' Stepper, prfl 1 lvl 14
  • 15' Wave, prfl 1 lvl 12
Vanavond mama en papa op bezoek om te eten (late moederdag, vorige week hadden zij andere verplichtingen).
Omdat er slecht weer voorspeld werd dacht ik: koude schotel.
Makkelijk, snel klaar,... Maar ja, zo gaat niets bij mij want ik wil altijd dat het iets specialer en vooral perfect in orde is :rolleyes:
Dus ben ik intussen al een uur of 3 aan het koken :roflol:
Ik moet wel zeggen dat ook de goulash voor morgen staat te pruttelen, en er een kom verse tomatensoep op het vuur staat...

Een taartje heb ik wel gewoon bij de bakker gehaald omdat ik anders in tijdsgebrek zou komen.
Helaas zagen ze er eens ik thuis kwam f*cked up uit haha.
Ik was zo geniaal om met de fiets om te rijden naar de bakker, doosje mooi rechtop in een zakje laten plaatsen.
Tijdens het naar huis fiets ging het doosje echter traag maar zeker van horizontale naar verticale positie...
Resultaat: alles lag rond en over elkaar, van een soort waren de bodem en vulling volledig gescheiden:roflol:
Ik heb er drie (min of meer) kunnen redden, eentje zag er écht niet meer uit.
Die at mijn vriend dan maar bij de lunch op, waarna hij nog eentje extra is gaan halen voor vanavond :p

Ik ga verder kokkerellen, fijne zaterdag nog allemaal!!

Elke dag is moederdag :)
Wat een avontuur met de taartjes haha :D

Wat een apparaat die glute machine...snap er niks van hoe die werkt...
Dezelfde beweging als Hip Trust of Glute Bridge?

Ahhh als Donky Kick Backs toch? :D
Ben je mooi van dat kabel gedoe verlost

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.784
Elke dag is moederdag :)
Wat een avontuur met de taartjes haha :D

Wat een apparaat die glute machine...snap er niks van hoe die werkt...
Dezelfde beweging als Hip Trust of Glute Bridge?

Ahhh als Donky Kick Backs toch? :D
Ben je mooi van dat kabel gedoe verlost

Is die oefening inderdaad.
Cable vind ik trouwens niet erg hoor, maar het is toch eens een leuke afwisseling :)

Nice, die kick back machine! Ik zou er zo voor tekenen. :D

Hopelijk plaatsen ze er ook ooit een in de gym waar jij gaat trainen!

• #1.785
Wat een schijtweer was het gisteren zeg!
In plaats van naar een auto-evenement te gaan dus lekker uitgeslapen, in de voormiddag naar de gym en in de namiddag rust genomen door te luieren op de bank met m'n wederhelft.
Heel erg van genoten eigenlijk :)
Training ging ook super! Ik merk echt verschil als ik een klein ontbijtje neem voor ik 's morgens ga trainen ipv het fasted te doen...

Training zondag 19 mei 2019 - UB2 Gym2
Lat pulldown behind neck
1x15x21
2x12x28
2x10x30,5
1x6x35

Seated pulley row
1x15x21
2x12x28
2x10x31,5
1x8x35

Assisted pull-ups
3x10x18
1x8x16

BOR
2x12x22
2x12x26
1x10x30
Bij deze heb ik altijd een naar/pijnlijk gevoel in mijn rechterpols.
Niet blijvend gelukkig, maar ook niet aangenaam tijdens het uitvoeren van de oefening.

Straight arm pushdown
1x12x23
2x12x27
2x8x29,5

Cable one arm tricep extension
1x12x4,5
3x12x7
Pfieuw, best zwaar deze! Vooral links had het wat moeilijk, maar heb me er toch door geworsteld.

DB Bicep curl 9 --> 1 (45reps) SS Bench dips
4x5 (in vorige sessies deed ik ze nog met 4Kg, ben hier echt op kracht vooruit gegaan!) // 4x12x5

Abdominal crunch machine
1x15x20
2x15x25
2x15x30

Seated rotary torso
2x12x20 /kant
2x12x25 /kant

Cardio (600kcal)
  • 40'Stepper lvl 6/11/15 + 3'cooldown

LeFood
  • Vrijdag:
1318kcal
EKV verhouding: 29/36/35
EKV gram: 95/119/52
  • Zaterdag: niet getracked, 's avonds genoten van het etentje met mijn ouders :)
  • Zondag: niet getracked, maar ook niet uit de bocht gegaan (geen apero, vieruurtje, taart, vettigheid,...) Resultaat: Ik weeg op maandag eens minder dan op zondag :D

Training maandag 20 mei - Fasted cardio
Deze ochtend weer eens de moed gevonden om op te staan om 5u45 en een rondje te lopen.
Ging echt lekker! Voor het eerst een gemiddelde van 10,6km/h gelopen.
Twee km zelfs boven de 11km/h.
Moet wel opletten dat ik niet teveel of te snel gaan lopen, want mijn bovenbenen/liezen zijn wel wat gevoelig nu...
Cijfertjes: 58'; 10,3km; 10,6km/h; 590kcal

upload_2019-5-20_10-53-25.png

Vrijdag ga ik uit eten met vriendinnen, dus het plan is om maandag t.e.m. donderdag rond een 1250kcal te blijven i.p.v. 1350.
En dan proberen om ook weer wat op schema te blijven in het weekend...
Compensatiedrang is real :rolleyes:

Nice day all!

Prima training én cardio!

Vrijdag ga ik uit eten met vriendinnen, dus het plan is om maandag t.e.m. donderdag rond een 1250kcal te blijven i.p.v. 1350.
En dan proberen om ook weer wat op schema te blijven in het weekend...
Compensatiedrang is real :rolleyes:

Nice day all!
#ikrekenhetgoed :marvin:

Ik merk echt verschil als ik een klein ontbijtje neem voor ik 's morgens ga trainen ipv het fasted te doen...
bv wat snelle suikers uit fruit....geven je net wat meer energie...op n lege maag knalluh...is ook niet mijn ding...genoeg mensen die dat doen

• Like
..........ik begin dan te shake door een lage bluidsuikerspiegel en dat treent niet fijn.........heb jij dat ook dan?

• Like
  • #1.789
Prima training én cardio!

#ikrekenhetgoed :marvin:

Thanks Marv!
Nu wel nog zien of ik me eraan kan houden om 100kcal te zakken per dag.
Daarnet ontdekt dat ik per ongeluk 60gr gekookte pasta had ingegeven voor vanavond in de app i.p.v. ongekookt.
Dus maar verlaagd naar 50gr pasta, deze namiddag rijstwafel met confituur geschrapt en ook het stukje chocolade van vanavond moest eraan geloven:sad:

bv wat snelle suikers uit fruit....geven je net wat meer energie...op n lege maag knalluh...is ook niet mijn ding...genoeg mensen die dat doen

Ik eet gewoon waar ik zin in heb :p Meestal een boterham/cracker/rijst- of maïswafel met pindakaas en eentje met confituur :)
Wat havermout met banaan. chocolade en amandelmelk zou er ook wel in gaan.
Komend weekend misschien :D

..........ik begin dan te shake door een lage bluidsuikerspiegel en dat treent niet fijn.........heb jij dat ook dan?
Geen last van eigenlijk. Ik merk gewoon een opvallend verschil in kracht.
Wel gek dat 150-200kcal of zo dat verschil kan maken...
Ik heb vandaag ook nog niets gegeten, ondanks het lopen vanochtend... Op de rammelende maag na, voel ik me prima :)
Geen IF voor dummies hoor dit :help:

• #1.790
Pfoe, ik had het gisteren toch wel lastig om me aan die 1250 kcal te houden.
LeFood
  • 1250 kcal
  • EKV verhouding:34/32/34
  • EKV gram: 104/97/45
Volgens mij heb ik de hele dag door een knorrende maag gehad die om eten smeekte, zelf als ik net had gegeten :o
Zal wel aan het lopen liggen...
Maarrrrr ik heb het overleefd, heb niét toegegeven aan de cravings en zag vanochtend de weegschaal 51,9Kg aangeven :D
Het was het dus best wel waard... Nog een paar kilo te gaan, en dan kan ik stilletjesaan de kcal beginnen verhogen :woot:

Vanavond LB training.
Wat gas terugnemen op de squat en weer wat meer aandacht aan vorm besteden.
Gewicht komt later dan wel weer :)

• #1.792
Lopen geeft je metabolisme wel een boost idd...net als een heavy LB

Wil je naar de 50? Meer eten kan altijd (meer presteren is meer eten voor de balans en beter herstel :) )

Vorig jaar ben ik gestopt met cutten op 50Kg, dus wil(de) dat nu inderdaad weer...
48Kg zou me nog scherper zetten, maar ik weet niet of ik dat ooit haal met mijn "gezonde appetijt" :rolleyes:
Ik moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat mijn lichaamssamenstelling nu anders is dan vorig jaar (meer spieren, minder vet).
Hetzelfde gewicht nu zal (denk ik) een lager vet% inhouden?
Ik moet dringend die Dexa-scan inplannen, tot ik dat heb gedaan blijf ik cutten :)

Vorig jaar ben ik gestopt met cutten op 50Kg, dus wil(de) dat nu inderdaad weer...
48Kg zou me nog scherper zetten, maar ik weet niet of ik dat ooit haal met mijn "gezonde appetijt" :rolleyes:
Ik moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat mijn lichaamssamenstelling nu anders is dan vorig jaar (meer spieren, minder vet).
Hetzelfde gewicht nu zal (denk ik) een lager vet% inhouden?
Ik moet dringend die Dexa-scan inplannen, tot ik dat heb gedaan blijf ik cutten :)
Naar de 48 heb je dat al eens gedaan? dan moet je wel diep gaan ...info @HillR ..das wel een mindf*ck :o maar knap als je het aankan hoor!!

Nope, ik woog op mijn 15de meer dan dat ik nu weeg.
Dus kan me niet eens herinneren wanneer ik ooit 48Kg woog :roflol:

Probeer niet elk jaar terug te gaan naar een bepaald gewicht hè... Als je aan krachttraining doet ga je bijkomen in spiermassa, hetgeen zwaarder weegt dan vet. Het is dan niet heel realistisch om dan weer naar een bepaald gewicht terug te willen "omdat je dat een jaar terug ook woog". Dan zou het betekenen dat je continu stil staat en al het trainen voor niets is... Ga echt voor de spiegel meis..

Ik begrijp die dexa scan niet...dat is voor botdichtheid lees ik? wil je je ideale gewicht uitrekenen?

• #1.799
Probeer niet elk jaar terug te gaan naar een bepaald gewicht hè... Als je aan krachttraining doet ga je bijkomen in spiermassa, hetgeen zwaarder weegt dan vet. Het is dan niet heel realistisch om dan weer naar een bepaald gewicht terug te willen "omdat je dat een jaar terug ook woog". Dan zou het betekenen dat je continu stil staat en al het trainen voor niets is... Ga echt voor de spiegel meis..

Maar vorig jaar had ik best nog veel vet, en nu ook... Bij jou ligt dat anders omdat je gewoon een brok spiermassa bent :p
Ik heb nog steeds "flappertjes" aan de binnenkant van mijn dijen en onderarmen, en een dikke vetribbel op mijn buik als ik zit.
Zolang ik niet superstrak ben, kan ik volgens mij wel steeds terugkeren of niet?

Ik begrijp die dexa scan niet...dat is voor botdichtheid lees ik? wil je je ideale gewicht uitrekenen?

Meting van de volledige lichaamssamenstelling (spier, vet, water, bot,...).
Ik wil een accurate vet% meting die ik dan jaarlijks kan gaan vergelijken na de cut :)

Maar vorig jaar had ik best nog veel vet, en nu ook... Bij jou ligt dat anders omdat je gewoon een brok spiermassa bent :p
Ik heb nog steeds "flappertjes" aan de binnenkant van mijn dijen en onderarmen, en een dikke vetribbel op mijn buik als ik zit.
Zolang ik niet superstrak ben, kan ik volgens mij wel steeds terugkeren of niet?

Meting van de volledige lichaamssamenstelling (spier, vet, water, bot,...).
Ik wil een accurate vet% meting die ik dan jaarlijks kan gaan vergelijken na de cut :)
Das wel fijn als je dat geregeld kan krijgen...via je werk?

Terug
Naar boven