Das wel fijn als je dat geregeld kan krijgen...via je werk?
I wish

Zelf te bekostigen, maar voor 50 Euro heb je al zo'n scan dus valt best mee
Ik heb ook nog veel vet hoor

verkijk je daar niet op. Ik heb het voordeel dat mijn abs redelijk vooraan staan of hoe je dat ook maar noemt. Ik kan ook op mijn benen en op mijn heupen nog een behoorlijke kwab vastpakken.. Als ik een goede gok zou moeten doen sta ik nu rond de 20% ofzo..
Ik weet niet of het realistisch is om steeds weer terug te keren naar hetzelfde gewicht.. (wel als je fysiek in de spiegel er dan anders uit ziet natuurlijk!) maar ik zou toch niet zo de focus leggen op een bepaald gewicht, maar eerder op basis van de spiegel, waarbij de weegschaal natuurlijk een leidraad kan zijn of je op de goede weg bent..
Je bent te bescheiden Hilly

Uiteraard heb je, zoals altijd, een punt.
De spiegel is naar mijn gevoel nog niet zo lief voor me, en laat me ook weten dat er nog wat (veel) af moet/kan.
Ik zie wel hoever ik het drijf, uiteindelijk wil ik ook graag weer wat massa bijpakken dit jaar, dus ik moet ooit weer meer gaan eten natuurlijk
Training dinsdag 20 mei 2019 - LB1
Squat
1x10x25
1x10x35
1x8x40
5x6x47,5
Dit ging echt niet goed, ik kreeg precies niet de juiste startpositie te pakken.
Wat ik nog nooit heb vermeld (denk ik) is dat er in mijn standaard gym geen echt squatrek is, dus ik moet dit in de Smith machine doen...
Elke keer heb ik moeite om te weten waar ik me precies moet positioneren in dat ding enzoverder.
Laatste twee setjes gingen dan precies wel goed, dus ik heb maar even "gemeten" waar ik stond en dat genoteerd
Standing calve raises (in smith)
5x12x67,5
RDL SS Ab rope pushdown
1x10x24,5
1x10x34,5
5x6x44,5 // 5x12x40
Frog pump SS Cross body crunch
2x20x6 // 2x12 per kant
3x20x8 //3x12 per kant
Leg extension
2x10x37,5
2x8x40
Abductor machine - butt elevated
4x12x72,5
Ball leg curl SS Ball crunches
4x20 // 4x20
Dit is zo'n oefening die veel lastiger is dan ze op het eerste zicht lijkt. Hamstrings en booty burrrrrrrning!
Cardio (200kcal)
- 20' Stepper prfl 1, lvl 14
LeFood:
- 1253kcal
- EKV verhouding 33/35/32
- EKV gram 104/110/45
Deze nacht rampzalig en veel te weinig geslapen.(nog geen 5u denk ik).
Gisteravond nog een vreemd misverstand thuis, niets frustrerender dan iemand die dingen ziet die er niet zijn en niet kan geloven wat je zegt...
Dat wordt nog een ganse dag piekeren vermoed ik..
Bovendien ben ik zo'n type dat alles dan erger gaat zien dan het waarschijnlijk is, en al alle mogelijke rampscenario's afgaat.
Geen idee of ik ga trainen vanavond, op dit moment niet zoveel zin in tbh...
Misschien lopen i.p.v. morgen want dan kan mijn vriend niet mee (als hij er zin in heeft).