AndroidHealthClinic

Bubs goes Ganbaru

Doe ik ook (zie mini afbeelding ergens in mijn vorige post), maar ik ben ook een vrouw en maak graag wat drama :grinny:
Ik vond me er vanochtend best ok uit zien eigenlijk, tot ik op dat onding ging staan :roflol:
Zoals ik zei: het zal me niet tegenhouden om te genieten van het etentje vanavond :)
Ahja was zo klein dat ik er overheen gekeken had :roflol:

Doe ik ook (zie mini afbeelding ergens in mijn vorige post), maar ik ben ook een vrouw en maak graag wat drama :grinny:
Ik vond me er vanochtend best ok uit zien eigenlijk, tot ik op dat onding ging staan
:roflol:
Zoals ik zei: het zal me niet tegenhouden om te genieten van het etentje vanavond :)
1. lol :haha:
2. Nu ik mezelf weer wekelijks weeg, probeer ik eerst in de spiegel te kijken en zo neutraal mogelijk te bekijken of ik tevreden ben met mijn shape van die dag. Dat proces probeer ik heel bewust te doen. Als ik tevreden ben en het gewicht valt dan tegen, doet het me eigenlijk niet veel meer. Dat heeft ook te maken met het feit dat ik me drie maanden niet heb gewogen. Misschien is het ook eens verstandig om dat te doen. Ik heb er wel echt een gezondere relatie met de weegschaal door ontwikkeld. :)
3. Enjoy dinner tonight! :D Welke keuken staat er op de planning?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.823
1. lol :haha:
2. Nu ik mezelf weer wekelijks weeg, probeer ik eerst in de spiegel te kijken en zo neutraal mogelijk te bekijken of ik tevreden ben met mijn shape van die dag. Dat proces probeer ik heel bewust te doen. Als ik tevreden ben en het gewicht valt dan tegen, doet het me eigenlijk niet veel meer. Dat heeft ook te maken met het feit dat ik me drie maanden niet heb gewogen. Misschien is het ook eens verstandig om dat te doen. Ik heb er wel echt een gezondere relatie met de weegschaal door ontwikkeld. :)
3. Enjoy dinner tonight! :D Welke keuken staat er op de planning?

3 maand niet wegen? Dat kan mijn hoofd niet aan heur :nut:
Ik blijf het nu vooral dagelijks doen omdat ik binnen een aantal weken mijn onderhoud wil opzoeken.
De online berekeningen vertrouw ik niet gezien mijn traag metabolisme, dus ik wil het liever aan de hand van wekelijkse gemiddeldes doen.
Als ik dan 4 weken hetzelfde gemiddelde gewicht heb, heb ik mijn onderhoud wel gevonden en kan ik ook gecontroleerd proberen te bulken :)
Enige uitdaging dan is om mentaal niet loco te gaan omdat ik meer ga eten en wegen :help:

http://www.inderustplaats.be/menu.html
Gewone Belgische kost in een restaurantje waar ik al een paar keer met mijn vriend ben geweest.
Hebben ze heerlijke Aberdeen steak in het Carnivoor menu (op mijn lijf geschreven haha) drool: .
Dus dat wordt vermoedelijk een overdosis biefstuk voor mij vandaag (lunch is salade met een steak van 230gr :o) :roflol:.

• Like
Waarderingen: Bubs
3 maand niet wegen? Dat kan mijn hoofd niet aan heur :nut:
Ik blijf het nu vooral dagelijks doen omdat ik binnen een aantal weken mijn onderhoud wil opzoeken.
De online berekeningen vertrouw ik niet gezien mijn traag metabolisme, dus ik wil het liever aan de hand van wekelijkse gemiddeldes doen.
Als ik dan 4 weken hetzelfde gemiddelde gewicht heb, heb ik mijn onderhoud wel gevonden en kan ik ook gecontroleerd proberen te bulken :)
Enige uitdaging dan is om mentaal niet loco te gaan omdat ik meer ga eten en wegen :help:

http://www.inderustplaats.be/menu.html
Gewone Belgische kost in een restaurantje waar ik al een paar keer met mijn vriend ben geweest.
Hebben ze heerlijke Aberdeen steak in het Carnivoor menu (op mijn lijf geschreven haha) drool: .
Dus dat wordt vermoedelijk een overdosis biefstuk voor mij vandaag (lunch is salade met een steak van 230gr :o) :roflol:.
Dat dacht ik in het begin ook, maar ik heb het toch braaf volgehouden. Soit, ik was een paar keer in de verleiding om me te wegen in het begin, maar heb dat uiteindelijk niet gedaan. De enige reden dat ik me nu regelmatig wil wegen is het nieuwe dieet, omdat dat vermoedelijk wel invloed op het gewicht zou hebben.

boh die parmezaankroketten klinken me als muziek in de oren! :D Enjoyyyy the meaties!

• Like
  • #1.828
Dat klinkt mij ook als muziek in de oren:drool:

upload_2019-5-24_11-51-58.png

Dat dacht ik in het begin ook, maar ik heb het toch braaf volgehouden. Soit, ik was een paar keer in de verleiding om me te wegen in het begin, maar heb dat uiteindelijk niet gedaan. De enige reden dat ik me nu regelmatig wil wegen is het nieuwe dieet, omdat dat vermoedelijk wel invloed op het gewicht zou hebben.

boh die parmezaankroketten klinken me als muziek in de oren! :D Enjoyyyy the meaties!

Nou, ik zal het volgend jaar in de cut eens proberen om de weegschaal enige tijd achterwege te laten.
Ik ben wel benieuwd of het een positieve invloed op mijn zelfbeeld zou hebben als ik me enkel focus op "zicht" en niet op cijfertjes.

Jahaaa inderdaad! Klinken ook heerlijk.
Ik ben er nog niet uit of ik voor het menu ga, of gewoon à la carte voor- en hoofdgerecht neem zonder dessert.
Chocomousse ben ik geen fan van, en crème brulée kan meestal niet aan mijn verwachtingen voldoen :dunno:
Dan vind ik het zonde van de kcal als het me toch niet 100% smaakt.

Pak je toch 5x5 of 6x4 ...dan heb je net wat meer rust dan 4x6 wie niet sterk is.:o....moet slim zijn!! :P

Noem je me nu dom én zwak :eek:

• #1.830
Bubsie ..lieve schat ik plaag je toch een beetje....het is (trol)vrijdag.. :o ..je kent me toch wel een beetje :dunno:

Weet ik toch, ik jou ook en je bijt :D

Uiteindelijk nog de cracker en gepofte tarwe geskipt
Totaal kcal zonder het etentje komt zo op 575kcal, voornamelijk eiwitten (75gr) en weinig carbs(40gr)/vet(12gr).
Binnen kwartiertje huiswaarts, omkleden en een gezellige avond tegemoet :cheer:

• #1.831
Happy birthday LOG! Vandaag besta je exact een jaar :cheer:
Gewicht nu is nagenoeg hetzelfde als vorig jaar, maar in cm's scheelt het best wat!
Volgend jaar hoger gewicht met zelfde of minder cm's? :flexing:

26/05/2018
Gewicht 52,8kg
Taille: 62cm
Buik: 72,5cm
Heup: 81cm
Billen: 92cm
Bovenbeen: 51cm
Bicep rust: 30cm

26/05/2019
Gewicht 52,4kg
Taille: 57cm
Buik: 63cm
Heup: 76cm
Billen: 88cm
Bovenbeen: 45cm
Bicep rust: 24,5cm
Bicep gespannen: 26,5cm

Training zaterdag 25 mei 2019 - LB2
Leg press SS Calve raises
1x15x40
1x15x80
1x15x120
4x10x150 // 4x12x90
DROPSET 16x150 / 14x120 / 20x90 / 20x60 (ojee, mijn benen voelden al halfdood hierna :haar:)

BB Hip thrust SS Cross body crunch
5x8x47 (PR) // 5x12 per kant

Cable pullthrough SS Ab pulldown
2x12x20 // 2x12x40
2x12x22,5 // 2x12x40
1x12x25
Ik moet toch nog even deze oefening googlen, niet zeker om mijn uitvoering helemaal goed is...

Goblet squat - heels elevated SS Pull ups (reverse grip)
2x12x16 // 1x3
2x12x18 // 2x3
1x12x20 // 1x3
Eerste keer ooit dat ik niet assisted pull-ups deed.
Had er altijd schrik van, en ik ging ervan uit dat ik het gewoon niet zou kunnen...
Dus heel blij hiermee :D:D

Seated leg curl
1x10x40
2x10x42,5
1x8x45 PR

Glute machine
2x12x25
1x12x27,5
1x12x30

Adductor machine
1x20x15
1x12x35
1x12x37,5
1x12x40

Cardio (200kcal)
  • 20' Wave, prfl 1 lvl 13
Vandaag eerst naar de gym geweest, daarna te voet tot aan het stembureau als "extra cardio" :)
Ik wilde deze namiddag ook nog wat gaan wandelen, maar er staat nogal veel wind + ik ben van wacht dus ben sowieso wat beperkt in mijn doen en laten...

Training zondag 26 mei 2019 - UB2 Gym2
Seated pulley row
1x15x21
1x12x28
2x12x31,5
1x8x35

Lat pulldown behind neck
1x15x24,4
1x12x28
2x12x30,5
1x8x35

Assisted pull-ups
2x12x18
2x10x16

BOR
1x12x22
2x12x26
2x12x30

Straight arm pushdown
1x12x23
2x12x27
2x10x29,5

Cable one arm tricep extension
2x12x4,5
2x10x7

DB Bicep curl 9 --> 1 (45reps) SS Bench dips
1x6 // 1x12x10
3x5 // 3x12x10

Abdominal crunch machine
2x15x25
2x15x30
1x12x35

Cardio (425kcal)
  • 30' Stepper
Rest van de zondag dan maar rustig aan doen.
Beetje koken, strijken, formule 1 kijken,...
Ciao! :wave2:

Gefeliciteerd met je jubileum! Leuk om te zien hoe ver je bent gekomen. Op naar meer:D

Mooie cijfers Bubs....en van die buik is bijna 10cm af :thumbs:

1e jubileum :fries: :klink: Sunday is cheatday :D

• Like
Flinke progressie gemaakt zeg!
Heb je ook vergelijkingsfoto's?

• Like
Happy 1st birthday! Mooie progressie gemaakt trouwens

• Like
Leuk zo die jaren naast elkaar gezet, erg goede progressie dus!

• Like
Hele goede progressie zeg!

Zo zie je maar, gewicht zegt helemaal niets, die cijfertjes zeggen veel meer :cheer:

• #1.838
Gefeliciteerd met je jubileum! Leuk om te zien hoe ver je bent gekomen. Op naar meer:D

Jahaa, zeker en vast!
Enkel moet mijn hoofd nog weten wat het nu wil...
Ik ben altijd zooooo besluiteloos :eyes:

Mooie cijfers Bubs....en van die buik is bijna 10cm af :thumbs:

1e jubileum :fries: :klink: Sunday is cheatday :D

Ja, die 10cm is wel wat me het meest opvalt in het dagelijks leven.
En waar ik het meest blij om ben :)
Gecheat met glaasje wijn en aperitiefhapjes :D

Flinke progressie gemaakt zeg!
Heb je ook vergelijkingsfoto's?

Thanks! Ik heb inderdaad een foto van mei 2018 in "niet poseerstijl".
Echter heb ik hier nooit eerder foto's gepost waar ik "losjes" op sta en waarop ik mezelf (nog steeds) dik vind.
Ik moet zeggen dat de cijfers indrukwekkender zijn dan de foto's naast elkaar :roflol:
Maandagochtend is misschien ook niet ideaal voor een progressiefoto :rolleyes:

WP_20180516_06_46_03_Pro[1].jpg WP_20190527_07_35_58_Pro[1].jpg

Happy 1st birthday! Mooie progressie gemaakt trouwens
Leuk zo die jaren naast elkaar gezet, erg goede progressie dus!
Hele goede progressie zeg!

Zo zie je maar, gewicht zegt helemaal niets, die cijfertjes zeggen veel meer :cheer:

Thanks girls! :heart:

Nu moet ik wel even nadenken wat ik wil doen...
Aan de ene kant wil ik echt nog doorcutten tot aan 50Kg of minder, aan de andere kant heb ik het wel een beetje gehad met het bijna constante hongergevoel op 1250-1350kcal.
Bovendien wil ik meer spiermassa, en op dit aantal kcal gaat het me niet lukken vrees ik.
Dus ik zit nu met heul veul twijfel. Lang leve weegschaal zijn :grumble:

Ik heb wel een afspraak in EnergyLab gemaakt voor de Dexa scan: 4 juli is d-day.
Dus ik denk om nog (licht) door te cutten tot dan, de zomer op onderhoud te eten en vanaf september/oktober licht te bulken :)

Vanochtend niet gaan lopen trouwens, echt een k*tnacht achter de rug (elk uur ofzo wakker geworden) dus een uurtje langer in bed gelegen en extra rustdag nemen.
Ik merk ook dat mijn LB training op dinsdag wel vlotter gaat als ik op maandag rust neem i.p.v. te rennen (duh :loony:).

• #1.839
Wat net nog in me opkwam: ik heb best veel oefeningen in mijn schema (10-tal abs inclusief).
Misschien kan ik komende maand beter een 2-3 assistance dingen schrappen, en wat cardio extra doen om toch nog wat af te vallen maar niet nog minder te moeten eten?

Aardig mooi resultaat op die pics Bubzerino!

• Like
Terug
Naar boven