Fitness Seller

Bubs goes Ganbaru

Bezoekers in dit topic

Wat je zegt lienlien, veel te geforceerd en de praktijk leert dat de meesten er totaal niet op zitten te wachten.

Als je als bedrijf zijnde iets wilt doen, hou het simpel en bij voorkeur onder werktijd.

Moet ook altijd zo kotsen om die zogenaamde peptalks binnen bedrijven, het liefst nog staand in een kringetje. Zodra iemand dat hier voorstelt scheren we 'm kaal en schoppen we 'm buiten.
 
Potver, bestaat dat nutteloze fenomeen nog steeds? :gek:

O jawel.
Elk jaar 1 teambuilding met het ganse bedrijf (dus inclusief de internationale collega's), 1 uitje na het werk met het team en twee lunches (die je zelf moet bekostigen uiteraard).
Happy happy joy joy :eyes:

Hehe lol!
Blijkbaar geen voorstander van even een dagje (al dan niet geforceerd) gezellig doen met de collega’s? :o

Ik vind het niet zo erg, behalve nu ik aan het einde van mijn cut kom en voor de scan dus nog:
  • Teambuilding
  • 2 dagen opleiding met voorziene lunch (ga ik beleefd weigeren en eigen lunch meedoen denk ik)
  • 2 dagen Zwitserland
op het programma heb staan.

Wat je zegt lienlien, veel te geforceerd en de praktijk leert dat de meesten er totaal niet op zitten te wachten.

Als je als bedrijf zijnde iets wilt doen, hou het simpel en bij voorkeur onder werktijd.

Moet ook altijd zo kotsen om die zogenaamde peptalks binnen bedrijven, het liefst nog staand in een kringetje. Zodra iemand dat hier voorstelt scheren we 'm kaal en schoppen we 'm buiten.

Als je dat ooit doet wil ik foto's zien :roflol:
 
O jawel.
Elk jaar 1 teambuilding met het ganse bedrijf (dus inclusief de internationale collega's), 1 uitje na het werk met het team en twee lunches (die je zelf moet bekostigen uiteraard).
Happy happy joy joy :eyes:



Ik vind het niet zo erg, behalve nu ik aan het einde van mijn cut kom en voor de scan dus nog:
  • Teambuilding
  • 2 dagen opleiding met voorziene lunch (ga ik beleefd weigeren en eigen lunch meedoen denk ik)
  • 2 dagen Zwitserland
op het programma heb staan.



Als je dat ooit doet wil ik foto's zien :roflol:
Couldn't agree more :D. Meeste teambuilding events zijn ofwel om te :zzz:want boring as hell ofwel om te :kots: want geforceerd tot en met
 
O jawel.
Elk jaar 1 teambuilding met het ganse bedrijf (dus inclusief de internationale collega's), 1 uitje na het werk met het team en twee lunches (die je zelf moet bekostigen uiteraard).
Happy happy joy joy :eyes:

Een teamuitje vanuit het bedrijf en dan 2 lunches zelf betalen?? :loony:
Wat is dat dan voor bedrijf?? :dunno:
 
Een teamuitje vanuit het bedrijf en dan 2 lunches zelf betalen?? :loony:
Wat is dat dan voor bedrijf?? :dunno:

Vind ik ook wel heel erg pauper idd! :(

Valt onder de noemer "zomerlunch" en "eindejaarslunch" op een gewone werkdag.
Het is niet echt een bedrijfsuitje, want dit is enkel met ons team en puur "buitenshuis" gaan lunchen.
Omdat we elkaar dan moeten missen tijdens de zomervakantie/feestdagen :bang:
Helaas moet ik de zomerlunch skippen dit jaar want het valt samen met mijn trip naar Zwitserland (ik heb er nog niet op gewezen bij mijn TL :engel:).

LOL, ik acht de kans niet zo heel groot dat iemand dat hier ooit gaat voorstellen :nope:

Jammer voor ons :( :roflol:
 
Valt onder de noemer "zomerlunch" en "eindejaarslunch" op een gewone werkdag.
Het is niet echt een bedrijfsuitje, want dit is enkel met ons team en puur "buitenshuis" gaan lunchen.
Omdat we elkaar dan moeten missen tijdens de zomervakantie/feestdagen :bang:
Helaas moet ik de zomerlunch skippen dit jaar want het valt samen met mijn trip naar Zwitserland (ik heb er nog niet op gewezen bij mijn TL :engel:).



Jammer voor ons :( :roflol:
"Helaas" ja :roflol:
Succes met de komende teambuilding en etentjes iig. Dat het snel achter de rug mag zijn! :o
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
"Helaas" ja :roflol:
Succes met de komende teambuilding en etentjes iig. Dat het snel achter de rug mag zijn! :o

Op zich vind ik die etentjes wel best hoor, maar niet in de laatste weken van deze cut :p
Dan heb ik het gevoel nog dieper te moeten gaan op de "gewone" dagen en dat weegt extra door.
Maarrrrrr, ik ging niet meer klagen :P
 
Vanwege de teambuilding donderdag en de opleiding gisteren, moet de training van woensdag nog gelogd worden :)
Bij deze!

Training woensdag 12 juni 2019 - UB2
Bench press
1x10x20
1x10x25
1x8x30
4x6x32,5

DB Side raises - High SS Revers tricep pulldown

1x12x4 // 1x12x17,5
2x12x4 // 2x12x20
1x12x4 // 1x12x22,5

Overhead press SS Cross body crunch

4x10x17 // 5x12 per kant
OHP voelde zwaar!

DB Overhead tricep extension SS Concentration curl
1x12x14 // 1x12x6
2x12x16 // 2x10x8

Arnold press
3x12x6

Assisted dips SS Torso rotation
Skipped omdat ik nog cardio wilde doen.

Cardio (400kcal)
  • 20' Stepper prf 1, 10' lvl 13/ 10' lvl 14
  • 20' Wave 5' lvl 13, 15' lvl 14
Loopje donderdag 13 juni 2019
Moest een uur vroeger op kantoor zijn vanwege het event, dus kort rondje gedaan.
Wel goed doorgelopen!
Cijfertjes: 43'; 7,5km; 10,5km/h; 430kcal

upload_2019-6-15_8-36-26.png


De rest van de dag was ook vrij actief (gelukkig, want ik heb veel teveel gevreten donderdag en vrijdag).
Samengevat:
  • Fietstochtje van 1-1,5u door Gent
  • 4u door Gent gewandeld
  • 2u op de dansvloer staan shaken met mijn :peachy:
LeFood Woe
  • 1202kcal
  • EKV verhouding 35/39/26
  • EKV gram 104/118/34
Donderdag het croissantje in de ochtend beleefd geweigerd en een protein cookie gegeten, tot daar het goede voornemen om niet teveel te eten.
's Middags brood met kaas- en vleesplank, 's avonds vanalles wat (stoverij, veggie schotel, vispannetje, meloen met ham, quiche en veel teveel lekkere mini-dessertjes van een van de beste patissiers in Gent).
Tussendoor nog paar zware bieren, na 19u enkel nog water want moest nog naar huis rijden...
Voelde me tonnetje rond, maar o zo gelukkig :o

Gisteren dan de externe training. Aangezien ik pas om 1u30 thuis was van het teamevent en om 9u ter plaatse moest zijn, heb ik maar gekozen voor 5,5u slaap en de broodjeslunch.
's Avonds wel een salade met steak en rode biet gegeten :)
Ik probeer om in het weekend alles te tracken en het wat netjes te houden, maar jah... Het is weekend :p
Dus de kans op falen is dan nét iets groter :roflol:

Eerst maar eens naar de gym, dan hebben we dat toch alweer gehad!
Toedels!
 
Soms wordt je verleid en raak je van het padje....maar je hebt altijd de keuze om weer back on track te gaan...jij bent de baas!! Ach de schade bleef beperkt :)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Soms wordt je verleid en raak je van het padje....maar je hebt altijd de keuze om weer back on track te gaan...jij bent de baas!! Ach de schade bleef beperkt :)

Ik wil vooral ook nog leven en niet constant alles weigeren. Intussen is het al sinds januari dat ik minstens van ma-vr in een serieus kcal tekort zit.
Ik heb het er wel een beetje mee gehad. Ik slaap slecht, kan me niet meer goed focussen op het werk, trainingen voelen enorm zwaar,...

Enige reden dat ik nog 2,5 weken wil doorzetten is de Dexascan. Daarna kcal go up :)
 
Ik wil vooral ook nog leven en niet constant alles weigeren. Intussen is het al sinds januari dat ik minstens van ma-vr in een serieus kcal tekort zit.
Ik heb het er wel een beetje mee gehad. Ik slaap slecht, kan me niet meer goed focussen op het werk, trainingen voelen enorm zwaar,...

Enige reden dat ik nog 2,5 weken wil doorzetten is de Dexascan. Daarna kcal go up :)
Niks mis mee om een pauze in te lassen ik denk dat dat ook wel goed is zowel mentaal als fysiek
Misschien zit je wel op een plateau Bubsie?
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Niks mis mee om een pauze in te lassen ik denk dat dat ook wel goed is zowel mentaal als fysiek
Misschien zit je wel op een plateau Bubsie?

Geen idee :p
Ik weeg me al twee weken niet meer (zoveel meer rust in mijn hoofd), qua kracht ga ik wel nog vooruit (traag maar zeker).
 
Geen idee :p
Ik weeg me al twee weken niet meer (zoveel meer rust in mijn hoofd), qua kracht ga ik wel nog vooruit (traag maar zeker).
Ik heb in de vakantie ook genoten...drinken en eten wat ik wou..niks geweigerd
BW voor de vakantie 78,5...bij terugkomst 81,2 en nu 1 week later 78,2....hoofdzakelijk allemaal vocht dus....

Elk repje is progressie toch?...schommelingen in gewicht (aankomen in vetmassa) merk je pas weken later
Meestal begint het met vocht omdat carbs vocht vasthouden
 
Geen idee :p
Ik weeg me al twee weken niet meer (zoveel meer rust in mijn hoofd), qua kracht ga ik wel nog vooruit (traag maar zeker).
Progressie blijft dus.
En leuk toch, geen Weegstress!
 
idd je kan beter de spiegel gebruiken en die strakke jeans als maatbeker...geeft ook minder stress dan de weegschaal...wellicht 1x/wk
als je bewust bent van je eetgedrag hou je ook controle...we hebben voldoende kennis in huis ......dussssssssssss
 
Progressie blijft dus.
En leuk toch, geen Weegstress!
Eigenlijk wel, ik had even een rustpauze nodig van de weegschaal. Gelukkig verstopte mijn vriend ze, anders was ik waarschijnlijk toch al een paar keer gezwicht :p

idd je kan beter de spiegel gebruiken en die strakke jeans als maatbeker...geeft ook minder stress dan de weegschaal...wellicht 1x/wk
als je bewust bent van je eetgedrag hou je ook controle...we hebben voldoende kennis in huis ......dussssssssssss

Na de scan ga ik me sowieso weer regelmatig wegen, wil even op onderhoud eten namelijk.
Nu gewoon even vertrouwen op mijn voeding en het cijfertje laten voor wat het is :)
 
Je houdt je cut goed vol Bubs. Petje af dat je al sinds januari in een deficit zit.
 
Back
Naar boven