Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stats zien er netjes uit. Volhouden nu echt je haalt Big_T nog in![]()

Hey dude, niet te snel gainen he ik moet je nog wel bijhouden![]()
Question: Bij benchen raak jij je chest aan met de stang?

Vroeg het over dat benchen omdat je dat moet doen, ik deed heel de beweging maar raakte net niet mijn chest aan. Schijnbaar beter.

Woaah Budhist, jij bent even je vetvrije massa aan het omhoog gooien man!
Echt netjes hoor, merk je in de spiegel ook dat je meer massa krijgt door stronglift?

Ja, 't is op zich wel te zien. Voorheen had ik gewoon heel weinig spiermassa, dus de winst die ik tot nu toe heb behaald maakt me nog niet "gespierd" ofzo, maar in m'n benen kan ik echt wel verschil zien, vooral als ik er spanning op zet door licht te squatten ofzo.
Ik moet er bij zeggen: ik heb nog genoeg vet om de spieren op borst, rug en buik te verhullen (helaas), maar daar wordt aan gewerkt. Zodra de definitie tevoorschijn komt ga ik hoger in kcals om toch nog wat sneller te groeien.
![]()
Ahaa, dat is wel mooi als je progressie ziet. Ik ben nu een jaartje serieus aan het trainen met een goed voedingsschema. Alleen nu ik een maand geblesseerd thuis zit, ben ik van alles aan het opzoeken over de verschillende trainingsschema's. Ik wil m'n kracht omhoog hebben maar mijn prioriteit gaat toch naar massa bouwen. Lastig om te kiezen tussen een fullbody schema of een upperbody/lowerbody schema

De dips vind ik nog behoorlijk zwaar hoor, krijg er misschien 2 nette uit, maar dan is het over...
Chinups heb ik thuis eigelijk geen mogelijkheid voor.. soms doe ik ze in de speeltuin als mijn zoontje speelt.. zo deurstijl bar vertrouw ik niet, veelste bang dat hij naar beneden komt zetten, heb van die aluminium kozijnen...