Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zit nu in me 2e week maar heb t idee dat ik net zo goed thuis kan blijven of meteen met de 6e week beginnen ofzo. ben steeds zo snel klaar en dan kan je weer naar huis zonder dat voldane gevoel dat je ook daadwerkelijk getraint hebt. ik mis het moeilijk de trap op komen na een zware training squatten 
Wat mij vooral heeft geholpen bij OH/MP is echt men benen en kont aanspannen als een anker, eerst had ik de neiging soms achteruit te vallen lol, nu niet meer. Ook men ellebogen goed naar voor doen helpt, en op je palmen duwen en niet met je polsen verprutsen.
zie dat je ook stronglift doet. t*ring wat is dat saai in het begin zegzit nu in me 2e week maar heb t idee dat ik net zo goed thuis kan blijven of meteen met de 6e week beginnen ofzo. ben steeds zo snel klaar en dan kan je weer naar huis zonder dat voldane gevoel dat je ook daadwerkelijk getraint hebt. ik mis het moeilijk de trap op komen na een zware training squatten
![]()
Hmm zal het eens proberen, buikspieren moet je ook niet vergeten. Dat zei rippetoe nog speciaal in zijn instructie video, dat doe ik ook wel.
---------- Post toegevoegd Wed 5 Sep 2012 om 20:10 ----------
Duurt inderdaad even en dat is inderdaad k*t. Je kan het gewicht af en toe met 5KG verhogen als je nog ver weg bent van fatsoenlijke trainingen..
Maar zodra het zwaar word is het de moeite waard hoor !
zit nu bijna aan het theoretische einde maar ga nog even voortdoen tot ik volledig stall met alles
why change a winning formula?

zie dat je ook stronglift doet. t*ring wat is dat saai in het begin zegzit nu in me 2e week maar heb t idee dat ik net zo goed thuis kan blijven of meteen met de 6e week beginnen ofzo. ben steeds zo snel klaar en dan kan je weer naar huis zonder dat voldane gevoel dat je ook daadwerkelijk getraint hebt. ik mis het moeilijk de trap op komen na een zware training squatten
![]()

Wat mij vooral heeft geholpen bij OH/MP is echt men benen en kont aanspannen als een anker, eerst had ik de neiging soms achteruit te vallen lol, nu niet meer.
Leuk trouwens dat je naar een gym gaat, ervaring delen met anderen kan heel leerrijk zijn en het sociale contact is ook prettig![]()

Ik ben wel een beetje huiverig dat ik daar straks allemaal mensen ontmoet die me gaan adviseren heel andere dingen te doen dan ik nu doe. Die bijvoorbeeld nooit van Stronglifts hebben gehoord ofzo. Maar goed, dat zal hopelijk wel meevallen...
.Die kans is heel groot. Zeker aangezien 90% van de mensen niet squat, en 98,7% van de mensen nooit deadlift.
Niets van aantrekken dus.