MuscleMeat

Bulk logje..

• Topic Starter Topic Starter
dinosaur strength is powerliften en niet bodybuilden begrijp ik dat goed? er zit toch een groot verschil tussen powerliften en bodybuilding. Omdat je totaal andere doelen stelt.. Ok dave mischien heb ik geen sups nodig. Maar elke kg op het podium kan verschil maken. En ik wil zo groot mogelijk op het podium staan..

dinosaur strength is powerliften en niet bodybuilden begrijp ik dat goed? er zit toch een groot verschil tussen powerliften en bodybuilding. Omdat je totaal andere doelen stelt.. Ok dave mischien heb ik geen sups nodig. Maar elke kg op het podium kan verschil maken. En ik wil zo groot mogelijk op het podium staan..
Nee, dinosaur strength is niet powerliften. Powerliften is powerliften.

Oke het is geen powerliften. Maar het is zeker geen bodybuilding. Het is meer gericht op 'gewichten tillen" dus komt het meer in de buurt van powerlifting..

Ja. Met bodybuilding wil je zo groot mogelijk en zoveel mogelijk gewicht proberen te winnen (ik tenminste). Ik weet ook wel dat ik veel moet eten.. Maar sups kunnen daar nog een extra toevoeging van zijn.

Ja. Met bodybuilding wil je zo groot mogelijk en zoveel mogelijk gewicht proberen te winnen (ik tenminste). Ik weet ook wel dat ik veel moet eten.. Maar sups kunnen daar nog een extra toevoeging van zijn.
Ja, maar er staat nergens dat supplementen geen nut hebben, er staat gewoon wat belangrijker is.

Als je naar dave en alext hun post kijkt staat er dat het "onzin" is dat komt ongeveer op hetzelfde neer dat hun vinden dat het niet werkt, anders zou het geen onzin zijn :rolleyes:

Als je naar dave en alext hun post kijkt staat er dat het "onzin" is dat komt ongeveer op hetzelfde neer dat hun vinden dat het niet werkt, anders zou het geen onzin zijn :rolleyes:
Klopt, maar geen van de 2 heeft dat stuk van dinosaurdinges geschreven.
Neem supplementen zoveel je wilt, en zorg dat je hard traint, zware gewichten verzet en goed eet.

:thumbs:

Flying fox: Is die bankdruk race van je eigenlijk op 1 rm getest of niet :P?

Ok :D Nee vroeg ik me zomaar af was nieuwsgierig :thumbs:

Hahah :p

Tuurlijk hebben ze wel nut, maar zo weinig meerwaarde boven voeding dat het nogal geld verspilling is, het enige wat eigenlijk zinnig is is bv whey. Dinosaur strength is geen powerliften maar gewoon groot & sterk worden, de regels die daarvoor gelden gaan mss tegen klassieke bodybuild fabeltjes in, maar die moet je ook niet als heilig zien.

hey suc66

Update

Vandaag en morgen hou ik rust. Ik heb de laatste tijd een beetje teveel getraind. En het is allemaal een zooitje. Ik train zonder schema en ik doe maar wat :( Dus nu ben ik druk bezig met een schema :D. Zodra het af is zal ik die hier ook even posten.

Ik heb net wat foto's gemaakt. Jammer genoeg weinig progressie geboekt. Alleen me borst is wat vooruitgegaan plus me lats. Je ziet trouwens wel goed dat me bf gestegen is ten opzichte van de foto's van anderhalve maand geleden.

Foto's
ImageShack - Hosting :: 4meibdbuy8.jpg

ImageShack - Hosting :: 4meifdbtr1.jpg

ImageShack - Hosting :: 4meiflsrj9.jpg

(Foto's zijn genomen met k*t belichting)

Laterss :thumbup:

GVD wat heb ik een zin om te trainen :D Ik ben nu bezig met me schema, en dan kan ik morgen hopelijk lekker knallen.

Terug
Naar boven