XXL Nutrition

Bulk logje..

• Topic Starter Topic Starter
Hahah ik merk het :P Ik zal je advies opvolgen ik ga aan het bier dieet :cool: Geheid dat ik dikke gains zal behalen :D

Alex doet het ook op die manier, en ik leef op melk. Goed te doen.

Hoeveel melk ik drink? of luuc.. Ik drink geen melk ben alergisch daarvoor :angstig:

Maar ik had iets gehoord dat als je teveel melk drinkt dat het ontkalkend kan werken en dat het dan helemaal niet goed is ofzo ??? Ik heb hier geen onderzoek van en ik weet ook niet of het waar is. Maar ik zal vragen waar het vandaan komt..

Hoeveel melk ik drink? of luuc.. Ik drink geen melk ben alergisch daarvoor :angstig:

Maar ik had iets gehoord dat als je teveel melk drinkt dat het ontkalkend kan werken en dat het dan helemaal niet goed is ofzo ??? Ik heb hier geen onderzoek van en ik weet ook niet of het waar is. Maar ik zal vragen waar het vandaan komt..
Ik heb wel eens gehoord dat dit onzin is.

Ik had het tegen luuc trouwens. Allergisch aan melk is ook niet handig.

Hehe ik zal wel proberen een onderzoek te regelen ofzo (als dat er is :P)

Maar hoe drinken jullie je shakes eigenlijk?

Als je geen melk lust; drink karnemelk, als je dat ook niet lust koffiemelk.

Ik drink geen shakes, in mijn ogen is dat het meest onzinnige wat er bestaat.

@FF: op een goede dag: 3L melk, paar glazen karnemelk, en wat vitamine drank.

Luuc heb je wel is een maandje aan whey gezeten?

Als je geen melk lust; drink karnemelk, als je dat ook niet lust koffiemelk.

Ik drink geen shakes, in mijn ogen is dat het meest onzinnige wat er bestaat.

@FF: op een goede dag: 3L melk, paar glazen karnemelk, en wat vitamine drank.
netjes :thumbs:
Ik geraak gemiddeld aan 2L.

Dan kan je ook niet oordelen toch ;)

Ik drink ook 2l volle melk per dag.

Als je je whey niet te drinken vindt, drink het eens met chocolade melk, of ben je daar allergisch voor?

vandaag trouwens nog op de weegschaal gestaan en ik weeg nu 77kg en ik hoop dat ik snel weer op de 78kg zit.

Ik ben over het algemeen allergisch voor melkproducten. Maar bijv. kaas gaat er wel gewoon in. Eigenlijk heb ik nog nooit chocolade melk gehad. Maar ik heb strawberry smaak dus dat lijkt me niet echt lekker met choco..

Dan kan je ook niet oordelen toch ;)

Och, gezien het feit dat ik in de afgelopen 6 weken 7 kg ben aangekomen met normale voeding, en nog steeds een zeer duidelijk sIx-pAcK heb, en donderdagavond een chick heb kunnen versieren, denk ik niet dat iets als whey beter zou hebben kunnen werken.

Ik ben over het algemeen allergisch voor melkproducten. Maar bijv. kaas gaat er wel gewoon in. Eigenlijk heb ik nog nooit chocolade melk gehad. Maar ik heb strawberry smaak dus dat lijkt me niet echt lekker met choco..

Proef je niks van, behalve als je 100gram whey doet met 200ml chocolade melk.

Ik heb vanille met chocolade melk, proef de whey niet eens.

Och, gezien het feit dat ik in de afgelopen 6 weken 7 kg ben aangekomen met normale voeding, en nog steeds een zeer duidelijk sIx-pAcK heb, en donderdagavond een chick heb kunnen versieren, denk ik niet dat iets als whey beter zou hebben kunnen werken.

Whey is ook geen wondermiddel, gewoon handig voor extra eiwitten. Ik geloof ook niet in al die onzin, maar whey is gewoon handig.

Hoe zwaar ben je nu trouwens luuc? al 75kg?

Je had misschien 2 chicks kunne versieren met whey...

Terug
Naar boven