AndroidHealthClinic

Bulk logje..

Ziet er goed uit kerel! :thumbs:!!

Ik wil niet zeuren of zo, en misschien dat het door de belichting komt, maar je borst is niet je meest sterke punt. (Lijkt op de foto's zo tenminste)

Ben benieuwd naar je schema.

• Topic Starter Topic Starter
Ziet er goed uit kerel! :thumbs:!!

Ik wil niet zeuren of zo, en misschien dat het door de belichting komt, maar je borst is niet je meest sterke punt. (Lijkt op de foto's zo tenminste)

Ben benieuwd naar je schema.

Klopt! Ik ben nu ook hard bezig om het recht te trekken. En ik heb ook gyno waardoor je onderkant borst niet tot nauwelijks ziet :( Schema zal ik vanaaf posten. Het is gebaseerd op 3xl's indeling maar dan met me eigen oefeningen en in pirmaide vorm :thumbs:

p.s ligt trouwens ook wel beetje aan de belichtig (overbelicht) :p

Dag1: Armen + schouders zijkant
Biceps:
- Dumbbell curl (standed)
- Hammer curl (seated)
- (Cable curl)

Triceps:
- Barbell overhead extensions (seated)
- Cable pushdown
- Dips

Schouders zijkant:
- Cable upright row

Dag2: Benen + Buik
- Squat
- Leg curl
- Leg extensions
- Lunges
- Leg press
- Standed calf raise

- Weighted crunches (2*15)
- Side crunches (2*15)

Dag3: Borst + schouders voorkant
- Flat bench press
- Incline dumbbell press
- Incline Flye

- Barbell schoulder press

Dag4: Rug + schouders achterkant + Buik
- T-bar rows
- Bent over row wide grip
- Deadlift
- Chin ups
- Barbell shrugs

- Bent over side raises

- Weighted crunches (2*15)
- Side crunches (2*15)

(12,10,8,6-4)

Schema massa 5 mei ’07 T/M 16 juni ’07.

Dit is voorlopig me schema, graag commentaar :thumbs:

Gr.

Laatst bewerkt:
Geen buik?

Ziet er verder goed uit, ik zou alleen deadlift wat meer naar het begin van de training doen, gezien de hoeveelheid spieractiviteit tov. shrugs, chins,..

En waarom wide grip row? Met een smalle grip is je ROM groter, en dus meer spiergroei door meer motorische eenheden.

Ziet er verder goed uit. :thumb:

Buik was ik helemaal vergeten eerlijk gezegd. Ik had de bent over row wide grip gedaan omdat je dan bovenkant rug pakt (correct me if i'm wrong). De deadlift zal ik in het midden proppen :p

EDIT: Ik heb me schema aangepast :thumbs:

Buik was ik helemaal vergeten eerlijk gezegd. Ik had de bent over row wide grip gedaan omdat je dan bovenkant rug pakt (correct me if i'm wrong). De deadlift zal ik in het midden proppen :p
You're wrong, voor zover ik weet.
Bovenkant rug wordt trouwens al goed belast met shrugs en deadlift, waarom wil je daar nog specifiek een oefening voor doen?

Hmm dus eigenlijk kan ik die oefening wegschrapen? Of zal ik hem close grip doen en er tussen laten, of word het dan teveel van het goede?

ok :thumbs: Ik heb de benaming gevonden :P T-bar rows zijn het haha :p

Hey man, goed bezig denk! :thumbs:
Volgens mij trainen wij in dezelfde sportschool (Castricum), jij bent Max toch?

Ja man wie ben jij ?

Vandaag met revenge V3 en Syntha 6 begonnen. t*ring wat is dat ongelofelijk vies ik kreeg gewoon steeds kotsneigingen :mad: Ik heb syntha 6 strawberry. Weet iemand hoe je hem lekker kunt maken? Die revenge is nog wel te doen omdat je maar 200 ml water hoeft weg te drinken. Maar die syntha 6 krijg ik echt niet door me strot :eek:

Ik ben Sander (van de Ven). Ging vanochtend ff trainen en sprak toen TRIKKERP die mij dus vertelde dat hij ook op die forum zit. Toen ging ik dus posts van hem zoeken net, en kwam een bericht van jou waarin je vertelde dat hij je instructeur was en eindigde met Max. Dus ik denk 'hey volgens mij ken ik die'.

Ik kan nou alleen een hele week niet trainen omdat ik op examenkamp ga :( Na me examen ga ik trouwens ook met supplementen beginnen.

Oh ja ik weet wel wie je bent :P Dat is k*t man maarja daarna extra hard beuken he :cool:

Oké dan. Ja, als ik weer terugkom zeker meteen weer trainen, trouwens ook met een nieuw schema. Jou nieuwe schema ziet er netjes uit. :)

Net getraind. Ging wel lekker. Ik voelde gelijk de Revenge werken. Al na de eerste 2 setjes dumbbell curlen voelde het alsof mijn armen gingen ontploffen.

Biceps:
- Dumbbell curl 12*14, 10*16, 8*18, 6*20
- Hammer curl 12*12, 10*14, 8*16, 6*18
- (Cable curl) 12*25, 10*30, 8*35, 6*40

Triceps:
- Close grip bench press 12*25, 10*30, 8*40, 8*50
- Cable pushdown 12*25, 10*30, 8*35, 6*45 (PR)
- Dips 3x 15

Schouders zijkant:
- Cable upright row 12*20, 10*25, 8* 30, 6*35

Kortom was een best lekkere training :thumbs:

Weet iemand trouwens hoe ik me whey shake te drinken kan maken :P?

Haha ja ik had me neus dicht echt waar :p Maar ik had daarvoor die revenge al genomen en die is ook al smerig. En ik proefde bijna niks van die whey maar het kwam gewoon omhoog :eek: En toen proefde ik hoe vies het was :P. Maar kan het niet met limonade ofzo? of Jus de'orange?

Drink dan melk, of bier.

Whey is gay.

(ik ben aan het zwanzen ja. Niet op letten, ik doe gewoon soms zo)

Terug
Naar boven