- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit kerel!!!
Ik wil niet zeuren of zo, en misschien dat het door de belichting komt, maar je borst is niet je meest sterke punt. (Lijkt op de foto's zo tenminste)
Ben benieuwd naar je schema.
Schema zal ik vanaaf posten. Het is gebaseerd op 3xl's indeling maar dan met me eigen oefeningen en in pirmaide vorm 
You're wrong, voor zover ik weet.Buik was ik helemaal vergeten eerlijk gezegd. Ik had de bent over row wide grip gedaan omdat je dan bovenkant rug pakt (correct me if i'm wrong). De deadlift zal ik in het midden proppen![]()
Als ik nu eens wist wat een triangle barbell pull was, kon ik er misschien op antwoorden.Hmm dus eigenlijk kan ik die oefening wegschrapen? Of zal ik hem close grip doen en er tussen laten, of word het dan teveel van het goede?
Ik heb syntha 6 strawberry. Weet iemand hoe je hem lekker kunt maken? Die revenge is nog wel te doen omdat je maar 200 ml water hoeft weg te drinken. Maar die syntha 6 krijg ik echt niet door me strot 
Na me examen ga ik trouwens ook met supplementen beginnen.
?Neus dichtknijpen, p*ssy!Weet iemand trouwens hoe ik me whey shake te drinken kan maken?
In een beker.Weet iemand trouwens hoe ik me whey shake te drinken kan maken?