Fitness Seller

Bulk logje..

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja me buik boeit me niet zoveel hoor. Maar hij begint nu echt dik te worden en ik wil niet dat me vetpercentage al te hoog oploopt en dat ik straks heel lang moet cutten. Want cutten zuigt :P

Vandaag examen nederlands gehad. 39 punten waarschijnlijk van de 49 :D Ik heb ook een boek gekocht over bodybuilding. Niet echt gekocht trouwens want ik ken de eigenaar en kreeg het boek gratis mee, omdat hij bodybuilding erg bewonderd :p Het boek heet power (periodiseren voor spiermassa en kracht). Er staan allerlei dingen in over training en voeding ed. Erg handig dus :thumbs:

Vandaag rug dag. Was me schema vergeten :o Dus ik ben wat afgeweken van me normale schema.

Dag4: Rug + schouders achterkant + Buik
- T-bar rows 12*55, 10*65, 8*75, 6*80
- Deadlift 12*60, 12*60, 8*65, 8*70
- Shrugs 12*24, 10*26, 8*28, 6*32
- Vertical traction 12*70, 10*80, 8*90, 6*102,5 PR full stack

Vertical traction een tijd niet meer gedaan. Voelde erg goed, vooral in me lats. Maar het ging best makkelijk. Ik had niet echt moeite met 102,5. Ik ga binnenkort denk ff zo'n pinnetje maken dat je losse gewichten er aan kunt hangen, want heelveel machines ben ik al voorbij.

Ook op de weegschaal gestaan --> 78,6 Kilootjes. De revenge V3 slaat super goed aan, een echte aanrader. Ik ben niet begonnen aan de whey omdat ik het echt te smerig vind. Ik ga ff uitzoeken hoe ik hem lekker kan maken en dan ga ik hem gebruiken als ik klaar ben met revenge V3, in combo met waarschijnlijk vendetta.

:banana:

Edit: Ben schouders vergeten

Update: Nu ik terugkijk in mijn log zie ik dat ik lang niet alles uit me training haal. Eigenlijk is het gewoon slap. Ik ben de laatste week ook niet meer zo gemotiveerd vanwege persoonlijke omstandigheden. Nu dat achter de rug is ben ik gemotiveerder als ooit. En ik ga vanaf nu alles uit elke training halen. Ik heb ook een nieuw doel voor mezelf gesteld. Aangezien ik mijn andere doel zo goed als bereikt heb (80kg)

Nieuw doel = 85 @ 5 a 6% BF.

p.s. ik weet niet wat een realitische datum is, om dit doel te behalen.. Iemand een idee?

Afgelopen week een rust weekje ingelast. Ik train nu al 8 maanden nog stop. Ik was eergister weer begonnen met trainen maar ik voel me echt klote. Heb al 4 dagen totaal geen energie meer. Ik heb geen honger meer en als ik veel probeer te eten word ik misselijk. 2 weken geleden ofzo at ik zoveel als ik wou. Mischien moet ik nog maar langer gaan rusten en dan ook echt goed rusten..

Dag1: Armen + schouders zijkant
Biceps:
- Dumbbell curl 12*14, 10*16, 8*18, 6*20
- Hammer curl 10*14, 10*14, 10*14
- (Cable curl) 12*30, 10*35, 8*37,5, 6*45 (pr)

Triceps:
- Barbell overhead extensions 12*20, 10*25, 8*28, 6*30
- Cable pushdown 12*25, 10*30, 8*35, 6*40
- Dips 3x 12

Schema is bijna afgelopen, hierna ga ik beginnen met een dubbel split schema. Kijken of ik daar goed op reageer.

hey,

hoe ziet je dubbel split schema er dan uit?? ;)
wil wel graag weten als je vandaag nog wilt beginnen,

(ben net een kwartier terug uit kreta, maar anders vandaag nog even langs de bloemen gaan)

laat anders nog even wat van je horen.
grtz

Hee ouwe heb je het lekker gehad:P? Ik ben vanochtend al gaan trainen man, gewoon gedaan wat ik leuk vond :cool:

Het ziet er ongeveer zo uit:
Dag 1: Quadriceps hamstrings kuiten en schouders
Squat
Leg curl
Kuiten machine

Military press
Bent over side raises
Cable upright row

Dag 2: Borst biceps buik
Flat dumbbell press
Incline bench press

Cable curl
One arm preacher curl

Dag 3: Rug triceps
Close grip pull down
Upperback (machine)
Barbell row
Deadlift

Barbell overhead extensions
Rope push down

En dan na 3 dagen trainen 1 dag rust en dan weer doorgaan... Maar we kunnen mischien ook 2 verschillende splitjes maken en dan afwisselen.

ja.

leek me al wel vrij duidelijk dit, alleen nog wat kleine dingetjes:

dag 1:
-zou misschien ipv de "kuiten machine" de leg press aan de onderkant pakken, of toch een stepsbankje ritselen en dan met dumbbell in de hand aan de gang gaan voor de calves. (die laatse oefening kan anders ook in het 2e deel van de week gepakt worden).
-en hoe je de squat wilt pakken, maar daar hebben we het al eerder over gehad. maar dat zien we wel als we bij onze vriend Ben op bezoek zijn gewoon.

schouders zijn wel o.k.

dag 2:
-misschien nog een pressje of flyes erbij pakken voor je borst? (flat)
maar dat is misschien ook meer persoonlijk, jij had het erover dat je vooral ook bovenkant moest gaan focussen, dat heb ikzelf wel wat minder.

-buik heb je geen oefeningen bij gezet,
maar lijken me gewoon crunches. werkt wel het beste op zich, en buik komt wel goed.

biceps is ook wel goed, met 3 of 4 setjes dan?
2 oefeningen misschien toch wel 4 setjes pakken, en laatste op 4 reps pakken anders.

dag 3:
-upperback machine is gaar; punt. :P
-pak er anders nog (vooral als warming up) wat wide grip pull ups bij.

en triceps denk ik zelfde verhaal als biceps, maar daar anders nog als laatste wat triceps dips bij. vind ik altijd wel goed werken.
maar dat ligt er denk ik ook aan hoe het tot dan toe gaat.

dan lijkt het me wel goed, nog paar kleine dingetjes aanpassen anders. en dan gaan we donderdag beginnen met knallen?

Vandaag begonnen met het schema samen met predacore. De eerste week doen we alles rustig aan om te kijken of we eventueel dingen willen veranderen. Ik ga dus ook niet de gewichten erbij zetten van vandaag. Er zijn wel al een aantal dingen die we gaan veranderen, maar die zal ik posten als we de eerste week achter de rug hebben.

rustig aan gedaan idd wel, (toch ferry ;))
maar vandaag borst; biceps en (buik) aan de beurt. zullen ook wel weer even bezig zijn lijkt me.

zie je 7 uur.

Na meer dan een maand niet upgedate te hebben en bijna niet getraind hebben, doe ik toch maar weer is een update. Ik ben ziek geweest een weekje en daarna geen motivatie en geen zin meer om te trainen. Totdat ik gister de gym instapte en mijn oom tegenkwam (al meer dan een jaar niet meer gezien, studeert in groningen). En t*ring wat is hij huge :eek: Ik gelijk weer gemotiveerd. En ga nu dus de komende maand af en toe met hem trainen. En dan zit het wel weer goed met me motivatie. Ik ben gister begonnen met bill star schema, omdat ik bijna geen kracht meer heb. Ben van plan dit schema een aantal maanden te volgen. Daarna ga ik weer massa trainen.

Me gewicht is teruggevallen naar ongeveer 77kg. En me armen zit zowat geen vorm meer in, is meer flubber. Dus er is werk aan de winkel. Me hoogste meting is tot nu toe 80,8kg geweest.

Tijd geleden dat ik een update plaatste. Dat kwam omdat dit een bulk log is en ik in de vakantie op kracht (bill-star) wou gaan trainen. Dat heb ik een maand volgehouden maar ik heb veel tegenslagen gehad deze vakantie. Nu heb ik een snee opgelopen in me duim tot op het bot en blijkt dat er een zenuw is geraakt, dat betekent dat ik nooit meer gevoel heb in me duim :rolleyes: Me duim was afgelopen week ook erg gevoelig en kon hem niet buigen. Dus ben niet erg aan trainen toegekomen deze vakantie. Ik heb besloten om te stoppen met bill star aangezien de vakantie al bijna over is. En om nu weer een maandje te bill-staren geen zin heeft.

Dus back to business. Vandaag was ik weer begonnen met knallen. Ik ga nu ook ff 6 weken zonder schema trainen. Ik ga me dan vooral focussen op de achterliggende spiergroepen en als het goed bevalt zal ik langer zo blijven trainen. Voor borst heb ik besloten dat ik nog enkel alleen maar incline ga doen.

laters

EDIT:

Had afgelopen week ook nog ff wat nieuwe pics geschoten:

De O zo bekende groet... :D
4t6fckg.jpg

Mm (borst komt niet goed uit hier):
6f98y28.jpg

Back double biceps:
6293vap.jpg

Mm zijkant:
4mvlv1c.jpg

Lat spread:
63m5gck.jpg

Laatst bewerkt:
Vandaag borst triceps gedaan.

Incline dumbbell press 4x
Incline bench press (smith) 4x
Pectoral machine 3x

Push down 4x
Rope push down 3x
Kickbacks 3x

Comment: Was lekkere training, heb niet al te zwaar getraind. Laat eerst me spieren een week wennen, daarna weer beuken.

Benen en schouders moesten er vandaag weer aan geloven.

Squats 5x
Leg curl 4x
Leg extensions 5x
Kuiten 4x

Side raise 4x
Dumbbell press 4x
Cable upright row 4x

Comment: Niet echt heel lekker getraind. Meer gepraat dan getraind.. better next time!

Vandaag rug gepakt

Lat pull down front 3x
Pulley 3x
Upperback 3x
Vertical traction 3x

vandaag wel spierpijn aan over gehouden trouwens.
ik weet nu ook weer waar me lats zitten

Waarom schrijf je je gewichten niet op? Zul je later heel wat ana hebben als je door je log terug bladert, je krijgt serieus spijt als je niet al je trainingen en resultaten volledig noteert om later op terug te kijken.

@ preda: Zelf geen last gehad eigenlijk :p Gelukkig dat je die whey goed vind smaken :thumbs: Laat het me trouwens weten wanneer we naar beverwijk gaan.. Nieuwe voorraad inslaan haha

@ Alext: Gewicht intereseert me niet echt. Ik ben een bodybuilder en geen pl'er. En het is zo'n gedoe om van elke set het gewicht in te vullen. Als ik pr's zet zal ik ze uiteraard wel posten..

vandaag borst biceps:

Incline dummbell press 5x
Incline bench press 4x
Pectoral machine 3x

Dumbbell curl 4x 8x20 pr
One arm rope curl ??? 4x
Small grip pull-up 3x

Comment: Ups en downs in de training. Incline bench & dumbbell curl ook. Bij de rest van de oefeningen heb ik me niet echt kunnen concentreren.

Terug
Naar boven