phantom1990
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook een boek gekocht over bodybuilding. Niet echt gekocht trouwens want ik ken de eigenaar en kreeg het boek gratis mee, omdat hij bodybuilding erg bewonderd
Het boek heet power (periodiseren voor spiermassa en kracht). Er staan allerlei dingen in over training en voeding ed. Erg handig dus
Dus ik ben wat afgeweken van me normale schema.
? Ik ben vanochtend al gaan trainen man, gewoon gedaan wat ik leuk vond

Ik gelijk weer gemotiveerd. En ga nu dus de komende maand af en toe met hem trainen. En dan zit het wel weer goed met me motivatie. Ik ben gister begonnen met bill star schema, omdat ik bijna geen kracht meer heb. Ben van plan dit schema een aantal maanden te volgen. Daarna ga ik weer massa trainen.
Me duim was afgelopen week ook erg gevoelig en kon hem niet buigen. Dus ben niet erg aan trainen toegekomen deze vakantie. Ik heb besloten om te stoppen met bill star aangezien de vakantie al bijna over is. En om nu weer een maandje te bill-staren geen zin heeft.
niet al te zwaar getraind. Laat eerst me spieren een week wennen, daarna weer beuken.
Gelukkig dat je die whey goed vind smaken
4x