Toevallig is ballet toch fysiek zwaarder dan mensen denken!
En je hoeft niet meteen zo beledigd te zijn hoor

En ik weet niet of je het weet.. maar karma comes around..and goes around.. die energie vloeit standaard door je heen, en dat word bepaald door je gedrag in het dagelijks leven tegenover je medemens..
Je hoeft je niet zo veel aan te trekken wat ik zeg toch...
En flying fox.. als een body builder traint zoals phantom, traint hij voornamelijk op korte spieren.. het is een feit, zoals je bij veel martial arts ziet.. dat lange spieren dan toch nuttiger zijn, krachtige lange spieren (vrouwelijk mss voor de machos onder ons, maar meer dan effectief

) ipv een gepompt (korte spieren) lichaam, met dumbbells of iets dergelijks.. nogmaals bodybuilding en supplementen is niets natuurlijks aan, maar wat is dat tegenwoordig nog wel in deze wereld?
en 16 en al trainen gezond? je spieren moeten nog groeien, zo belemmer je de groei.. geloof je me niet? ga naar een fysiotherapeut (intensief kracht trainen) over het algemeen dan he, het kan dat het lichaam van phantom zo ver gevorderd is dat het niet meer uitmaakt natuurlijk!
[EDIT]
btw ik fitness ook hoor! alleen doe ik 50-100 herhalingen per oefening... borst bijv maar 50 kilo, maar doe dat 50x.. daarna schuin, en daarna dumbbells... niet zwaar maar veel herhalingen.. maar ik fitness minder en sport nu meer.. ballet toch!