AndroidHealthClinic

Bulk logje..

Thnx man. Ja normaal draag ik van die knie dingen voor extra stevigheid want ik heb altijd al zwakke knieen gehad. Maar ik hoop dat het binnen een weekie hersteld is..

Ik heb ook niet echt een goed paar knieën, maar zou het dan niet beter zijn om zonder die dingen te 'leren' squaten?
Zodat je je knieën sterker maakt.

• Topic Starter Topic Starter
Ja is mischien wel verstandig. Ik zat er vandaag ook al over te denken, ik had ze ook expres daarom niet omgedaan. Mischien volgende keer wat minder gewicht pakken en rustiger aan doen. Maybe that will work :thumbs:

Trouwens ook nog op de weegschaal gestaan! 77,5kg nu.. Dat is wel weer een pluspunt van vandaag :p

Ik heb nog een foto gevonden van eind augustus (vakantie). Hier woog ik ongeveer 63 kg en ik heb daar ongeveer een half jaar getraind..

ImageShack - Hosting :: img4287nm0.jpg

Niet de duidelijkste foto, maar hier moeten jullie het voorlopig maar mee doen :D Ik had nog een betere foto. Waar ik ook me spieren aanspan maar die kan ik niet meer vinde. Ik ga toch nog eens goed zoeken :thumbs:

knee sleeves

Nette squats goos, Par neem ik aan? post eens een pic van je benen kben benieuwd :)

Thnx dave :thumbs: Ja par idd :p Ik heb nog geen foto geplaatst van me benen omdat ik nog niet tevreden over ze ben. Mischien eind van de maand zal ik een foto'tje posten..

Thnx robert!

Ik ga vandaag een proefles volgen bij randy (eu bb kampioen geweest). Het is een sportschool die echt gericht is op bodybuilding en alles is lekker hardcore daar. Nu train ik in een sportschool die meer gericht is op health en fitness. Randy gaat mij dan ook begeleiden in voeding en trainen, en natuurlijk het behalen van mijn doelstelling.

Gr.

mja, snap niet helemaal wat je eraan hebt dat bodybuilding.. ookal heb je al die spieren wat als je ze niet kan gebruiken? wat als ze niet lenig zijn? mja iedereen zn eigen pleziertjes in het leven.. en als je 16 bent en al trainen..? las het mss fout maar je gebruikt ook supplementen? lekker onnatuurlijk.. maar goed:) succes..

Komani what the **** doe jij op dit forum. Ga naar je nest joh mafkees.

Haha komani86 denk dat je op het verkeerde forum zit. Als je zo blijft praten tegen iedereen zul je een hoop negatieve karma krijgen. En er zijn zat voordelen op te noemen van bodybuilding. En bodybuilding is gewoon mijn sport, ik vind het leuk. Net als dat jij mischien ballet of weet ik veel wat leuk vind..

Haha komani86 denk dat je op het verkeerde forum zit. Als je zo blijft praten tegen iedereen zul je een hoop negatieve karma krijgen. En er zijn zat voordelen op te noemen van bodybuilding. En bodybuilding is gewoon mijn sport, ik vind het leuk. Net als dat jij mischien ballet of weet ik veel wat leuk vind..

EDIT: Als je wat langer op dit forum zit, zul je leren dat supplementen geen wondermiddellen zijn. En dat de supplementen die ik gebruik lichaamseigenstoffen zijn (creatine en eiwitten)

mja, snap niet helemaal wat je eraan hebt dat bodybuilding.. ookal heb je al die spieren wat als je ze niet kan gebruiken? wat als ze niet lenig zijn? mja iedereen zn eigen pleziertjes in het leven.. en als je 16 bent en al trainen..? las het mss fout maar je gebruikt ook supplementen? lekker onnatuurlijk.. maar goed:) succes..
Een bodybuilder is over het algemeen best lenig.
16 en al trainen is niks mis mee, is gezond.
supplementen zijn niet onnatuurlijker dan brood.

Wat doe jij dan van sport? (ik gok ook op ballet)

Vandaag borst + schouder getraind. Het ging erg lekker :D

Borst
-Flat bench press 12*60, 10*70, 8*75, 6*85 (PR, en het ging nog makkelijk ook. Volgende week 6*90 proberen)
-Incline dumbbell press 12*20, 10*22, 8*24, 6*26
-Incline Flye 12*12, 10*14, 8*16, 6*18

Schouder
-Barbell press 12*30, 10*40, 8*50, 6*60

Volgens mij doet revenge V3 ze'n werk goed. Mischien is het een placebo effect, maar dat maakt me niet uit. Zolang ik pr's blijf zetten en in gewicht toeneem vind ik het best :thumbs:. Ook nog op de weegschaal gestaan, ik weeg nu 77,9kg. Ik ben dus weer op me oude gewicht :D

Gr.

Nette bench gozer, Hoe doe je die barbell press?

Incline db press moet toch hoger kunnen met zo'n bench lijkt me.

Barbell press doe ik voorlangs (front barbell press). En je hebt gelijk dat me dumbbell press omhoog moet. Maar ik doe deze oefening eigenlijk bijna nooit. Ik doe hem nu weer sinds 2 weken en ik moet weer ff wennen aan de beweging. Maar volgende week ga ik 28 proberen. Moet wel lukken :D

Toevallig is ballet toch fysiek zwaarder dan mensen denken!
En je hoeft niet meteen zo beledigd te zijn hoor :(
En ik weet niet of je het weet.. maar karma comes around..and goes around.. die energie vloeit standaard door je heen, en dat word bepaald door je gedrag in het dagelijks leven tegenover je medemens..
Je hoeft je niet zo veel aan te trekken wat ik zeg toch...

En flying fox.. als een body builder traint zoals phantom, traint hij voornamelijk op korte spieren.. het is een feit, zoals je bij veel martial arts ziet.. dat lange spieren dan toch nuttiger zijn, krachtige lange spieren (vrouwelijk mss voor de machos onder ons, maar meer dan effectief :cool: ) ipv een gepompt (korte spieren) lichaam, met dumbbells of iets dergelijks.. nogmaals bodybuilding en supplementen is niets natuurlijks aan, maar wat is dat tegenwoordig nog wel in deze wereld? :)

en 16 en al trainen gezond? je spieren moeten nog groeien, zo belemmer je de groei.. geloof je me niet? ga naar een fysiotherapeut (intensief kracht trainen) over het algemeen dan he, het kan dat het lichaam van phantom zo ver gevorderd is dat het niet meer uitmaakt natuurlijk!

[EDIT]

btw ik fitness ook hoor! alleen doe ik 50-100 herhalingen per oefening... borst bijv maar 50 kilo, maar doe dat 50x.. daarna schuin, en daarna dumbbells... niet zwaar maar veel herhalingen.. maar ik fitness minder en sport nu meer.. ballet toch! :P

Toevallig is ballet toch fysiek zwaarder dan mensen denken!
Dat ontkent niemand

En flying fox.. als een body builder traint zoals phantom, traint hij voornamelijk op korte spieren.. het is een feit, zoals je bij veel martial arts ziet.. dat lange spieren dan toch nuttiger zijn, krachtige lange spieren (vrouwelijk mss voor de machos onder ons, maar meer dan effectief :cool: ) ipv een gepompt (korte spieren) lichaam, met dumbbells of iets dergelijks..
Korte spieren? lange spieren? Waar heb je het over?
Mensen die aan vechtsport doen en hun spieren trainen zorgen ook voor spiergroei, net als bodybuilders. Een spier groeit of een spier groeit niet, veel meer is er niet aan.
Wat bedoel je met lange spieren?

nogmaals bodybuilding en supplementen is niets natuurlijks aan, maar wat is dat tegenwoordig nog wel in deze wereld? :)
Nogmaals, een supplement is even natuurlijk als brood. Brood is een bewerkt product, kunstmatig, net als supplementen. En het is allebei gewoon voeding.
Weet je wel waarover je praat?

en 16 en al trainen gezond? je spieren moeten nog groeien, zo belemmer je de groei.. geloof je me niet? ga naar een fysiotherapeut (intensief kracht trainen) over het algemeen dan he, het kan dat het lichaam van phantom zo ver gevorderd is dat het niet meer uitmaakt natuurlijk!
Ok, mooi. Tis fout, trainen is gezond. Onder goede begeleiding weliswaar, gaan deadliften met slechte vorm als je aan het groeien bent zou mss niet ideaal zijn. Maar buiten dat, geen enkel probleem.

Maar leg dat verhaaltje van die korte en lange spieren nog eens uit. Hoe train je op korte spieren volgens jou?

btw ik fitness ook hoor! alleen doe ik 50-100 herhalingen per oefening... borst bijv maar 50 kilo, maar doe dat 50x.. daarna schuin, en daarna dumbbells... niet zwaar maar veel herhalingen.. maar ik fitness minder en sport nu meer.. ballet toch!
Das fijn, en wat is je doel daarmee?

Terug
Naar boven