AndroidHealthClinic

Bulk logje..

komani86 houd op, je wordt keihard afgemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
komani86 houd op, je wordt keihard afgemaakt.

Idd! verdwijn van dit forum man met je 100 herhalingen.. ben wel benieuwd wat je doel daarmee is:rolleyes:

En heb ik ooit gezegd dat ik lange spieren wil, of lenig wil worden ??? Nee, dus hou gewoon je smoel dicht! Ik wil een mooi fysiek opbouwen en het boeit me geen reet hoe effectief me spieren zijn.

Veel plezier met je balletles en je kan beter op het forum van superdudes, later :sd:

P.s Reageer alsjeblieft niet meer in me log als je niks zinnigs te zeggen hebt, ty :rolleyes:

ga zo door

Thnx jimi :thumbs: Heb je trouwens de 5% nog gehaald? want ik zag dat je weer ging bulken.. Maar ik kon nergens lezen of je de 5% nou gehaald had of niet.. Mischien dat ik er overheen gelezen heb, dat kan ook nog:slap:

Thnx jimi :thumbs: Heb je trouwens de 5% nog gehaald? want ik zag dat je weer ging bulken.. Maar ik kon nergens lezen of je de 5% nou gehaald had of niet.. Mischien dat ik er overheen gelezen heb, dat kan ook nog:slap:

op de elektrometer wel 5,4% maar denk met een tang 8%.
klopt ben weer aan het bulken maar zou nooit meer men vet laten stijgen:D

Haha ok, suc6 nog met bulken :thumbs: Maar dat met tinypic moet je dan de link onder IMG Code for Forums & Message Boards invoegen bij plaatje toevoegen ??? Ik snap er niks van namelijk:p

Fotootje opzoeken, uploaden, IMG link kan je direct plakken in je post.

Foto 11 maart:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto 14 mei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Thnx luuc

Hmmm.. lekkere training achter de rug vandaag :D Ik voelde me trouwens niet op me gemak in de sportschool. Het leek wel alsof er een beachboy bijeenkomt werd gehouden. Alleen maar beachboy's:eek: Haha wel grappig hoe sommige mensen de oefeningen uitvoeren. En ze zijn echt fuking eigenwijs (niet dat ik iets tegen ze heb, maar sommige zijn echt ****).. Maar nu weer ff ontopic:p

Dag4: Rug + schouders achterkant + Buik
- T-bar rows 12*50, 10*60, 8*75, 6*87,5 (dikke vette PR, stond op 6*77,5)
- Pulley 12*35, 10*40, 8*45, 6*55 (PR, Die pulley bij ons is fuking gaar. In andere sportscholen doe ik hem zo op 70kg maar die van ons voelt echt veelll zwaarder aan)
- Deadlift 12*60, 10*70, 8*80 (pr), 6*90 (dikke vette pr, 90kg is alsnog p*ssy ik weet het. Maar er zit progressie in :D)
- Chin ups 12*bw-20, 10*bw-15, 8*bw, 6*bw (fuking k*t, maar heb deze oefening nog nooit in me leven gedaan :o)
- Dumbbell shrugs 12*26, 10*28, 8*30, 6*32 gewichten gaan niet verder, eig wou ik barbell shrugs doen maar die was al in gebruik..

- Bent over side raises 12*6, 10*8, 8*8, 6*10

Ik blijf maar pr's zetten. Ik snap niet hoe het komt.. Maar van mij mag het altijd zo gaan :D

Gister een k*t training achter de rug. Het was rete druk en alles was bezet. Ik heb me dus ook niet echt aan me schema kunnen houden.

Dag1: Armen + schouders zijkant
Biceps:
- Dumbbell curl 12*14, 10*16, 8*18, 10*20
- Hammer curl 12*10, 10*12, 8*16, 6*16
- Cable curl 12*27,5 (K kon niet meer, ik had ontzettend last van me rug van de deadlift 2 dagen eerder)

Triceps:
- One arm dumbbell extensions 12*8, 10*10, 8*12
- Cable pushdown 12*25, 10*30, 8*35, 6*45
- Dips 3*12 (Ik heb niks om aan me lichaam te hangen, k ga binnenkort zelf maar iets fabriceren)

Schouders zijkant:
- Cable upright row 12*20, 10*27,5, 8*32,5, 6*37,5

Zoals je ziet een beetje rommelig. Ik heb last van me onderrug en van me knieen. Terwijl ik morgen benen dag heb. Ik denk dat ik benendag voor deze keer maar verwissel met borst..

Kan gebeuren.. volgende training weer knalle!

Ja, ga ik zeker doen!! Hopelijk een nieuwe pr zetten met bench press :cool: Als het lekker gaat zal ik ook ff me 1rm weer testen..

Succes, hopelijk gaat je knie weer snel over :thumb:

Thnx man. Ja ik hoop het ook idd :p

Ik heb toch maar wel me benen getraind vandaag. Ik heb het rustig aan gedaan, en alle oefeningen strict uitgevoerd.

Dag2: Benen + Buik
- Squat 12*50, 10*70, 8*80, 6*90
- Leg curl 12*30, 10*35, 8*45, 6*60 ( de eerste 3 sets heb ik op de manier van trey brewer gedaan, 2 seconden pompen en dan weer laten zakken. Vorige week had ik het ook zo gedaan. En man wat voelt dat goed:D)
- Leg extensions 12*30, 10*35, 8*45, 6*55 (Op dezelde manier gedaan als leg curl
- Standed calf raise 12*45, 10*50, 8*60, 12*67,5 (full stack, PR in reps)

Normaal doe ik nog leg press en lunges. Maar deze had ik niet gedaan ivm knieen. Gewichten zijn niet echt hoog. Maar het voelde wel heerlijk :thumbs:

Vandaag borsttraining gehad. K voelde me niet zo fit, maar desondanks toch wat pr's weten te zetten.

Borst:
Flat bench press 12*60, 10*70, 8*80 (rep pr), 5*90 PR
Incline dumbbell press 12*20, 10*22, 8*24, 6*28 PR
Incline flye's 12*14, 10*14, 8*16, 6*18

Benche ging lekker. Alleen de laatste was wel met klein beetje hulp. Hopelijk volgende week 6x zonder hulp. Dumbbell press ging ook lekker, 28 ging eig nog best makkelijk.

Me vetpercentage begint nu toch wel aardig hoog te worden. Dat merk ik vooral in me armen, en buik (geen defenitie in me armen en dikke buik). Ik ga denk na de zomervakantie cutten. Maar tot die tijd blijf ik lekker bulken..

Lekkere bench man!

en over dat buikie, boeie:P

Terug
Naar boven