- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen zin om een half uur heen en terug te fietsen en de laatste tijd fucking moe, maar ik pak het weer een beetje op.
Heb je het zo druk op je werk dan?Geen zin om een half uur heen en terug te fietsen en de laatste tijd fucking moe, maar ik pak het weer een beetje op.
Je weet dat ik niet echt kan werken door mijn slaap stoornis, dus erop reageren heeft weinig zin.
Ben je dan 100% afgekeurd? En wat zijn je beperkingen door je slaapstoornis?Je weet dat ik niet echt kan werken door mijn slaap stoornis, dus erop reageren heeft weinig zin.
Ik heb DSPD, mijn slaapritme draait continu rond, ik ben niet afgekeurd, maar ik kan zo ook niet echt werken.Ben je dan 100% afgekeurd? En wat zijn je beperkingen door je slaapstoornis?
Je weet dat ik niet echt kan werken door mijn slaap stoornis, dus erop reageren heeft weinig zin.
Was dat ook al voor de geboorte van je zoontje? Voordat ik kinderen had kwam het wel 1 of 2 keer per jaar voor dat ik helemaal niet had geslapen voor mijn eerste ochtenddienst. Als je dan bij thuiskomst gelijk kunt slapen is dat nog wel te doen. Tegenwoordig kom ik gelukkig wel iets makkelijker in slaap, maar vaak zijn ze nog vrij kort en met een 1 of 2 onderbrekingen.Luilak.
Werk geregeld met 3-4 uurtjes nachtrust. Ja best klote, but that's life.
Was dat ook al voor de geboorte van je zoontje? Voordat ik kinderen had kwam het wel 1 of 2 keer per jaar voor dat ik helemaal niet had geslapen voor mijn eerste ochtenddienst. Als je dan bij thuiskomst gelijk kunt slapen is dat nog wel te doen. Tegenwoordig kom ik gelukkig wel iets makkelijker in slaap, maar vaak zijn ze nog vrij kort en met een 1 of 2 onderbrekingen.
5 ploegen gaan werken?
0600 tm 1400 2x
1400 tm 2200 2x
2200 tm 0600 2x
4 dagen free
Dan ben je alleen die 2 ochtenden fucked up de middag en nacht zou dan geen probleem moeten zijn?
Ik kon vroeger soms wel 10 tot 12 uur aan één stuk doorslapen. Nu niet meer, maar of ik veel lichter slaap door de kids waarvan de jongste nog steeds vaker wel dan niet gaat lopen spoken ‘s nachts, of dat het door het ouder worden komt, dat weet ik niet.Ja is al 9 jaar zo. Ergste geval is het een nacht overslaan...wel eens twee nachten op rij gehad. Onderbrekingen heb ik altijd, elke nacht wel een keer of 5 wakker...meen dat dit normaal is..Of slapen de meesten al hun uurtjes zonder maar 1x wakker te worden?
Herken ik mijzelf in. Wanneer ik eens een dagje vrij heb en geen verplichtingen probeer ik ook langer te slapen..maar na een uur of zes wordt ik continue wakker.Ik kon vroeger soms wel 10 tot 12 uur aan één stuk doorslapen. Nu niet meer, maar of ik veel lichter slaap door de kids waarvan de jongste nog steeds vaker wel dan niet gaat lopen spoken ‘s nachts, of dat het door het ouder worden komt, dat weet ik niet.
Is ook de leeftijd stek?Ik kon vroeger soms wel 10 tot 12 uur aan één stuk doorslapen. Nu niet meer, maar of ik veel lichter slaap door de kids waarvan de jongste nog steeds vaker wel dan niet gaat lopen spoken ‘s nachts, of dat het door het ouder worden komt, dat weet ik niet.
Squat
1x6 60 kg
1x2 100 kg
1x2 120 kg
1x1 130 kg
1x1 135 kg
1x1 140 kg
2x2 130 kg
2x2 125 kg
Lat pulldown
1x10 67 kg
2x10 57 kg