XXL Nutrition

Captains log

goat GIF

Ook al geen zin om te reageren :shrug:

Mijn slaap waak ritme is ook al sinds mijn tienerjaren fucked-up, maar dat is toch geen reden om helemaal niet te werken. In volcontinu dienst heb je minder problemen dan de “normale mens” en ook als zzp’er online kan je prima je eigen uren bepalen.

Hier nog een...1 a 2 uur slaap per nacht.
Heb gewoon 20 jaar ermee gewerkt.
Je leert er ook mee omgaan in die combi. Soms verdomd lastig met ook 2 uur reistijd per dag maar het kan op zich wel.
En dat bedoel ik niet rot maar helpend en goed bedoeld.

Luilak.

Werk geregeld met 3-4 uurtjes nachtrust. Ja best klote, but that's life.
Was dat ook al voor de geboorte van je zoontje? Voordat ik kinderen had kwam het wel 1 of 2 keer per jaar voor dat ik helemaal niet had geslapen voor mijn eerste ochtenddienst. Als je dan bij thuiskomst gelijk kunt slapen is dat nog wel te doen. Tegenwoordig kom ik gelukkig wel iets makkelijker in slaap, maar vaak zijn ze nog vrij kort en met een 1 of 2 onderbrekingen.

5 ploegen gaan werken?

0600 tm 1400 2x
1400 tm 2200 2x
2200 tm 0600 2x
4 dagen free

Dan ben je alleen die 2 ochtenden fucked up de middag en nacht zou dan geen probleem moeten zijn?

Was dat ook al voor de geboorte van je zoontje? Voordat ik kinderen had kwam het wel 1 of 2 keer per jaar voor dat ik helemaal niet had geslapen voor mijn eerste ochtenddienst. Als je dan bij thuiskomst gelijk kunt slapen is dat nog wel te doen. Tegenwoordig kom ik gelukkig wel iets makkelijker in slaap, maar vaak zijn ze nog vrij kort en met een 1 of 2 onderbrekingen.

Ja is al 9 jaar zo. Ergste geval is het een nacht overslaan...wel eens twee nachten op rij gehad. Onderbrekingen heb ik altijd, elke nacht wel een keer of 5 wakker...meen dat dit normaal is..Of slapen de meesten al hun uurtjes zonder maar 1x wakker te worden?

5 ploegen gaan werken?

0600 tm 1400 2x
1400 tm 2200 2x
2200 tm 0600 2x
4 dagen free

Dan ben je alleen die 2 ochtenden fucked up de middag en nacht zou dan geen probleem moeten zijn?

Ja dat is ook pittig..die vier dagen erna zijn dan wel fijn...al lijkt het mij dan wel zwaar kut om weer om 6 te beginnen wanneer je ritme zo verstoord is.

@HeekFitness een partime job waarbij je alleen de middag of avond hoeft te werken zit er ook niet in? Je weet wel, de uren wanneer je te lui bent om naar de gym te fietsen en maar lekker het geitje gaat uithangen op Dumpert?
En de eerlijke burger maar werken voor dit soort allochtonen.

Ja is al 9 jaar zo. Ergste geval is het een nacht overslaan...wel eens twee nachten op rij gehad. Onderbrekingen heb ik altijd, elke nacht wel een keer of 5 wakker...meen dat dit normaal is..Of slapen de meesten al hun uurtjes zonder maar 1x wakker te worden?
Ik kon vroeger soms wel 10 tot 12 uur aan één stuk doorslapen. Nu niet meer, maar of ik veel lichter slaap door de kids waarvan de jongste nog steeds vaker wel dan niet gaat lopen spoken ‘s nachts, of dat het door het ouder worden komt, dat weet ik niet.

Ik kon vroeger soms wel 10 tot 12 uur aan één stuk doorslapen. Nu niet meer, maar of ik veel lichter slaap door de kids waarvan de jongste nog steeds vaker wel dan niet gaat lopen spoken ‘s nachts, of dat het door het ouder worden komt, dat weet ik niet.
Herken ik mijzelf in. Wanneer ik eens een dagje vrij heb en geen verplichtingen probeer ik ook langer te slapen..maar na een uur of zes wordt ik continue wakker.

Is ook de leeftijd stek?
Na mijn nachtdienst slaap ik ook maar max 4 uurtjes. Dat breekt je ook wel op

• Topic Starter Topic Starter
19-10-2020:
Squat
1x6 60 kg
1x2 100 kg
1x2 120 kg
1x1 130 kg
1x1 135 kg
1x1 140 kg
2x2 130 kg