AndroidHealthClinic

Captains log

Misschien een vooroordeel, weet niet hoe ziek je bent. Maar juist trainen en echt dingen doen gaat je slaapritme terug wat beter maken. Tenzij je zoals mij van 10u sochtends tot 1u snachts achter je scherm zit uiteraard, dan gaat het niet echt.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien een vooroordeel, weet niet hoe ziek je bent. Maar juist trainen en echt dingen doen gaat je slaapritme terug wat beter maken. Tenzij je zoals mij van 10u sochtends tot 1u snachts achter je scherm zit uiteraard, dan gaat het niet echt.
Meer ziek doordat ik fucking moe ben en niet goed slaap.

Morgen weer wat proberen te trainen thuis, kijken hoe het gaat.

Hou je wel een vast ritme aan?
Dus zelfde tijd naar bed en zelfde tijd op. Ondanks dat je niet slaapt gewoon blijven liggen en ondanks moe zin gewoon opstaan?
Trainen kan je helpen daarbij. Juist een vast ritme kan helpen. Ik weet wat slecht/Niet slapen is en hoe kut dat is....
Maar het kan helpen.

Ik ga niet wedijveren met @marina1975 of @Camelus over wie minder of slechter slaapt, maar slecht slapen en dan niet kunnen of willen trainen is kut excuus. Als ik het goed heb ben je 26, woon je bij je moeder (of ouders), heb je geen baan en volg je geen opleiding, ook al slaap je kut en ben je soms een hele nacht wakker, dan nog moet je zonder problemen de energie hebben om wat te sporten. Full r*tard 1RM's testen is misschien niet zo'n goed idee, maar kan van je reet af en doe iets. Het hoeft niet perse met gewichten te zijn, ja kan ook gewoon een paar uur fietsen of wandelen.

Ik ga niet wedijveren met @marina1975 of @Camelus over wie minder of slechter slaapt, maar slecht slapen en dan niet kunnen of willen trainen is kut excuus. Als ik het goed heb ben je 26, woon je bij je moeder (of ouders), heb je geen baan en volg je geen opleiding, ook al slaap je kut en ben je soms een hele nacht wakker, dan nog moet je zonder problemen de energie hebben om wat te sporten. Full r*tard 1RM's testen is misschien niet zo'n goed idee, maar kan van je reet af en doe iets. Het hoeft niet perse met gewichten te zijn, ja kan ook gewoon een paar uur fietsen of wandelen.

Zo denk ik er ook over.
Denk echt dat meneer te veel tijd besteed aan gamen en dat soort dingen. Hier word je enorm lui van en heel je ritme raakt verstoord.

Fucking ga wat doen. Dwing jezelf.

Ja, niet om te pochen want het is mijn eigen keuze, maar ik was vanochtend om 7:00 uur wakker na een gebroken nacht (met gelukkig 8 uur slaap in totaal), ik heb even een hazenslaapje gedaan van 20:30 tot 21:30 en ben nu weer aanwezig op mijn werk tot morgenochtend 7:00. Is dat ideaal, nee natuurlijk niet, maar je gaat ook er ook dood van.

Ik heb hier vroeger ook last van gehad. Heel de nacht wakker, elke nacht...totdat ik van ellende in slaap viel. Niets deed ik in die tijd. Ja alleen mijn vriendin naaien die na school mij wakker kwam maken. Daarna viel ik weer in slapen samen met haar totdat ze naar huis ging. Doorbreek dit patroon en verzin geen smoesjes voor jezelf. Gewoon een nachtje overslaan en jezelf die dag dwingen om wakker te blijven. Val je in slaap? Ga ff hardlopen (niet aan je piemol zitten want dat werkt averechts) Ga op wat rijstwafels kauwen. Van kauwen en eten blijf ik altijd wakker. Ga je eindelijk slapen? Slaap dan niet te lang. Zet je wekker 7 uurtjes later en sta op!!! Gooi al je games weg en fix wat tinderdates!! Snuif pep en fix wat benzo's!!!

En let niet op @Steks die zit maar wat te pochen

Ik loop kleuter continue diensten, ik heb maar 1 nachtdienst en dan weekend t/m maandag.

Dit klinkt echt heel triest. Zo kun je toch niet leven met jezelf.

Moe, geen zin om iets te ondernemen of het huis te verlaten en hele dagen thuis zitten. Klinkt als een beginnende depressie. Nu ben ik geen psycholoog, maar heb het in mijn directe omgeving genoeg meegemaakt om wat signalen op te vangen.

Probeer die cyclus te doorbreken - hoe zwaar dat ook is - want anders wordt het enkel erger. En zoek er hulp bij. Beter te vroeg beginnen dan dat je er over een jaar achterkomt en het dal waaruit je moet klimmen veel dieper is.

Kijk naar mij. Geen opleiding geen werk geen leven dbb is leven. Uwv is die libie 😎

Liever eten dan werken. 💪🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

• Topic Starter Topic Starter
Ik had gisteren weer wat gesport thuis.

Ik had gisteren weer wat gesport thuis.

james van der beek applause GIF

Terug
Naar boven