HeekFitness
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m63
Ziek, mijn slaapritme is helemaal kut, ik doe de laatste tijd weinig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar verbetert je slaapritme niet door hoor.Ziek, mijn slaapritme is helemaal kut, ik doe de laatste tijd weinig.
Meer ziek doordat ik fucking moe ben en niet goed slaap.Misschien een vooroordeel, weet niet hoe ziek je bent. Maar juist trainen en echt dingen doen gaat je slaapritme terug wat beter maken. Tenzij je zoals mij van 10u sochtends tot 1u snachts achter je scherm zit uiteraard, dan gaat het niet echt.
Meer ziek doordat ik fucking moe ben en niet goed slaap.
Morgen weer wat proberen te trainen thuis, kijken hoe het gaat.
Ik ga niet wedijveren met @marina1975 of @Camelus over wie minder of slechter slaapt, maar slecht slapen en dan niet kunnen of willen trainen is kut excuus. Als ik het goed heb ben je 26, woon je bij je moeder (of ouders), heb je geen baan en volg je geen opleiding, ook al slaap je kut en ben je soms een hele nacht wakker, dan nog moet je zonder problemen de energie hebben om wat te sporten. Full r*tard 1RM's testen is misschien niet zo'n goed idee, maar kan van je reet af en doe iets. Het hoeft niet perse met gewichten te zijn, ja kan ook gewoon een paar uur fietsen of wandelen.
Dit klinkt echt heel triest. Zo kun je toch niet leven met jezelf.Ik ga niet wedijveren met @marina1975 of @Camelus over wie minder of slechter slaapt, maar slecht slapen en dan niet kunnen of willen trainen is kut excuus. Als ik het goed heb ben je 26, woon je bij je moeder (of ouders), heb je geen baan en volg je geen opleiding, ook al slaap je kut en ben je soms een hele nacht wakker, dan nog moet je zonder problemen de energie hebben om wat te sporten. Full r*tard 1RM's testen is misschien niet zo'n goed idee, maar kan van je reet af en doe iets. Het hoeft niet perse met gewichten te zijn, ja kan ook gewoon een paar uur fietsen of wandelen.
Kijk naar mij. Geen opleiding geen werk geen leven dbb is leven. Uwv is die libie 😎Ik ga niet wedijveren met @marina1975 of @Camelus over wie minder of slechter slaapt, maar slecht slapen en dan niet kunnen of willen trainen is kut excuus. Als ik het goed heb ben je 26, woon je bij je moeder (of ouders), heb je geen baan en volg je geen opleiding, ook al slaap je kut en ben je soms een hele nacht wakker, dan nog moet je zonder problemen de energie hebben om wat te sporten. Full r*tard 1RM's testen is misschien niet zo'n goed idee, maar kan van je reet af en doe iets. Het hoeft niet perse met gewichten te zijn, ja kan ook gewoon een paar uur fietsen of wandelen.
Kijk naar mij. Geen opleiding geen werk geen leven dbb is leven. Uwv is die libie 😎
Liever eten dan werken. 💪🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

Alweer? Ben nog nooit ontslagen lol.