Carrotpower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 632
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Vraagje over Bench Press :
Hoe gebruik je leg drive en hoe voorkom je dat je plat gaat liggen?
Want ik weet dat de bench press niet alleen de stang omhoog duwen is, maar het is net zo belangrijk om jezelf in de bank te drukken. Hoe doe ik dat? (Shoulders tight, Pushing yourself away from the bench)
Met leg drive moest ik ook mijn heels pushen? Bedoelt hij jezelf naar voren duwen?
Of bedoelt hij jezelf omhoog duwen met je hak?
Ik heb deze info van Mark Rippetoe How to Bench Press.
Waarschijnlijk heeft iemand van jullie die vast wel gezien en mij kan uitleggen wat die bedoelt met de bovenste 2 onderwerpen.
bedankt!

. Deze set-up, in combinatie met het 'buigen van de barbell' om de ellebogen mooi getuckt te houden, zorgt voor een zeer stabiele en sterke basis om van te pressen!
. Ik ben met je eens dat 5x5 niet heilig is, maar de reden dat het vaak wordt aangeraden is omdat het minimale tijd vraagt voor maximaal resultaat. Meer trainingen gaan een beginner hoogstwaarschijnlijk niet sneller laten groeien. Als je het leuk vindt om vaker te gaan moet je dat lekker doen natuurlijk, maar het gaat je niet meer brengen.Ik wil geen dingen door de war gooien en de topicstarter van gedachten veranderen.. maar ik begrijp persoonlijk niet waarom een 5x5 schema zovaak word aangeraden, wel ben ik het eens dat je de focus moet houden op de bench,squads etc maar ik vind het geen heilig programma voor beginners.
3 keer per week is genoeg om te beginnen dat zeker maar wat nou als je 4 keer of 6 keer per week wilt trainen omdat je het simpel gewoon leuker vind om vaker naar de sportschool te gaan,
Mee eens zeker weten.Ik ben met je eens dat 5x5 niet heilig is, maar de reden dat het vaak wordt aangeraden is omdat het minimale tijd vraagt voor maximaal resultaat. Meer trainingen gaan een beginner hoogstwaarschijnlijk niet sneller laten groeien. Als je het leuk vindt om vaker te gaan moet je dat lekker doen natuurlijk, maar het gaat je niet meer brengen.
Uiteraard is lol hebben in je sport ook een belangrijk iets, dat lijken sommige mensen ook te vergeten
Dit filmpje moeten jullie echt checken!
Je gaat zoiezo glimlachen
Dit is denk ik wat iedere man wil, hij is echt een lucky gast![]()

Uiteraard is lol hebben in je sport ook een belangrijk iets, dat lijken sommige mensen ook te vergeten

Nou, nou..das wel erg veel eer..Holy shit, dé skatermarvin volgt mijn log
Echt vet man!!
![]()