XXL Nutrition

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Vooruit dan maar... cutten!

• Topic Starter Topic Starter
Omdat iedereen hier bulken zei ga ik cutten! Hoeveel kcal raden jullie mij aan? 2500?

4000 :P

Ben net ook naar gemeente geweest voor op mezelf wonen :

Qua geld gaat het zeker lukken vanwege aanvullende uitkering ofzo (bijbaantje levert niet genoeg op)?

Alleen het probleem is nu een kamertje vinden. Ik dacht dat ik wel in een paar weekjes ergens in een flat een kamertje zou vinden, maar daar moet ik 1-2 jaar voor wachten :eek:

Andere optie was een gedeelde woning. Dat lijkt me nu niet zo prettig. Als ik ga studeren en dan in een studentenhuis moet wonen, is dat anders want dan zit je met mede studenten enz. Maar hier moet ik dan bij mensen wonen die geen student zijn enz.

Iemand hier nog ervaring met uit huis gaan en een woning vinden?

Ben net ook naar gemeente geweest voor op mezelf wonen :

Qua geld gaat het zeker lukken vanwege aanvullende uitkering ofzo (bijbaantje levert niet genoeg op)?

Alleen het probleem is nu een kamertje vinden. Ik dacht dat ik wel in een paar weekjes ergens in een flat een kamertje zou vinden, maar daar moet ik 1-2 jaar voor wachten :eek:

Andere optie was een gedeelde woning. Dat lijkt me nu niet zo prettig. Als ik ga studeren en dan in een studentenhuis moet wonen, is dat anders want dan zit je met mede studenten enz. Maar hier moet ik dan bij mensen wonen die geen student zijn enz.

Iemand hier nog ervaring met uit huis gaan en een woning vinden?
Kun je niet direct proberen een studentenkamer te fixen? En ik ken de struggels, moet na de zomer ook een nieuwe woning gaan zoeken :(

Kun je niet direct proberen een studentenkamer te fixen? En ik ken de struggels, moet na de zomer ook een nieuwe woning gaan zoeken :(
Dat weet ik niet, de dichtstbijzijnde stad met universiteit enz (dus waar veel studenten zijn) is een uur hier vandaan.

En het is echt kut dat jij ook 1 moet vinden man :(. Het is inderdaad veel meer werk dan ik dacht.

Dat weet ik niet, de dichtstbijzijnde stad met universiteit enz (dus waar veel studenten zijn) is een uur hier vandaan.

En het is echt kut dat jij ook 1 moet vinden man :(. Het is inderdaad veel meer werk dan ik dacht.
Muah, ik weet waar ik aan begin, binnen mijn netwerk is altijd wel iets te fixen :) maar je bent toch ook bijna klaar met je middelbare school? Dan zou ik gewoon direct in een studentenstad proberen te gaan wonen

Muah, ik weet waar ik aan begin, binnen mijn netwerk is altijd wel iets te fixen :) maar je bent toch ook bijna klaar met je middelbare school? Dan zou ik gewoon direct in een studentenstad proberen te gaan wonen
Ja nog een paar maandjes, maar ik wou nu graag uit huis want ja (je weet wel waarom :p)

Geen ervaring met uit huis gaan. Vrienden wel. Maar gedeeld huis zonder studenten > gedeeld huis met studenten. Srs, vooral op bodybuild gebied. Maar dat is mijn mening, ik ben liever op mezelf dan dat ik geforceerd bier ga drinken met huisgenoten.

Geen ervaring met uit huis gaan. Vrienden wel. Maar gedeeld huis zonder studenten > gedeeld huis met studenten. Srs, vooral op bodybuild gebied. Maar dat is mijn mening, ik ben liever op mezelf dan dat ik geforceerd bier ga drinken met huisgenoten.
Niet waar naar mijn mening, ik woon met studenten en heb nooit geforceerd hoeven drinken (ga ook vaak genoeg nuchter uit, dus ze zijn het gewend).

ABSOLUUT niet gaan cutten!
Je staat flink droog en kan nog zo veel vooruit qua kracht en massa, zou pas gaan cutten als er nog 10KG ofzo bij is gekomen. Je gaat ook geen (tot zeer weinig) spiermassa aanmaken in je cutting en kracht verliezen, dus ik zou pas gaan cutten als het echt nodig is.

Ik woon zelf in een studentenhuis en heb het ontzettend naar m'n zin. Mijn huisgenoten vinden het juist mooi dat ik ben gaan trainen, en ik doe het samen met een huisgenoot. Zuipen doe ik nog steeds wel, maar geforceerd zeker niet. Denk dat dat een beetje een verkeerd beeld is.

Hoe skip ik geen maaltijdenen trainingen? Want de laatste paar weken was het steeds 1-2x naar de gym en bagger eten.

Grootste oorzaak is omdat ik moe ben (jullie weten dat zo nu al :D), maar wanneer ik terug kom op de trainingslog en alle anderen vooruit zie gaan, baal ik zo enorm erg.

Ik kon nu allang bij de 5x5 100kg squat, 140kg deadlift en 65kg bench zitten als ik deze maanden gewoon goed bezig was.

Ik snap dat ik hier veel zeur, maar jullie geven mij altijd wijze informatie.

Hoe skip ik geen maaltijdenen trainingen?
Gewoon gaan trainen (of je nu moe bent of niet, doe ik zelf ook. Niet over nadenken) en proberen de bagger maaltijden aan te vullen met snelle gezonde goedkope extra voeding zoals kwark, eitjes (even snel zelf koken), brinta, melk, nootjes, banaan, etc.

Voor je eten kun je het beste alles in een app bijhouden en als je je calorieën niet haalt een beetje junken (in mijn geval heb ik altijd ontbijtkoek, chocolade, pinda's etc liggen). Dan haal je het sowieso :)
(Gezonde voeding is natuurlijk wel beter :D wat racerookie zegt dus)

Trainingen moet je gewoon inplannen en gaan, al ben je moe ga je maar pak je alles wat lichter. Als het eenmaal routine is mis je er nooit meer een ;)

Gewoon gaan trainen (of je nu moe bent of niet, doe ik zelf ook. Niet over nadenken) en proberen de bagger maaltijden aan te vullen met snelle gezonde goedkope extra voeding zoals kwark, eitjes (even snel zelf koken), brinta, melk, nootjes, banaan, etc.
Nee ik bedoel bagger met dat ik mijn 4000 kcal niet haal. Ik schommel al maanden op 60kg. (Ik eet ook alleen maar pinda's, brood, havermout, fruit en 1L melk per dag)

Terug
Naar boven