Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee. BMR+inspanning+200/500 kcal. Even rekenen dus.Omdat iedereen hier bulken zei ga ik cutten! Hoeveel kcal raden jullie mij aan? 2500?

Jezus wat reageren jullie snelGeen idee. BMR+inspanning+200/500 kcal. Even rekenen dus.
Energiebehoefte berekenen - Fitnessjunk.nl

Omdat we geen leven hebben en oud zijn.

Dat hoor ik vakerAlleen het probleem is nu een kamertje vinden. Ik dacht dat ik wel in een paar weekjes ergens in een flat een kamertje zou vinden, maar daar moet ik 1-2 jaar voor wachten![]()
Kun je niet direct proberen een studentenkamer te fixen? En ik ken de struggels, moet na de zomer ook een nieuwe woning gaan zoekenBen net ook naar gemeente geweest voor op mezelf wonen :
Qua geld gaat het zeker lukken vanwege aanvullende uitkering ofzo (bijbaantje levert niet genoeg op)?
Alleen het probleem is nu een kamertje vinden. Ik dacht dat ik wel in een paar weekjes ergens in een flat een kamertje zou vinden, maar daar moet ik 1-2 jaar voor wachten
Andere optie was een gedeelde woning. Dat lijkt me nu niet zo prettig. Als ik ga studeren en dan in een studentenhuis moet wonen, is dat anders want dan zit je met mede studenten enz. Maar hier moet ik dan bij mensen wonen die geen student zijn enz.
Iemand hier nog ervaring met uit huis gaan en een woning vinden?

Dat weet ik niet, de dichtstbijzijnde stad met universiteit enz (dus waar veel studenten zijn) is een uur hier vandaan.Kun je niet direct proberen een studentenkamer te fixen? En ik ken de struggels, moet na de zomer ook een nieuwe woning gaan zoeken![]()
. Het is inderdaad veel meer werk dan ik dacht.Muah, ik weet waar ik aan begin, binnen mijn netwerk is altijd wel iets te fixenDat weet ik niet, de dichtstbijzijnde stad met universiteit enz (dus waar veel studenten zijn) is een uur hier vandaan.
En het is echt kut dat jij ook 1 moet vinden man. Het is inderdaad veel meer werk dan ik dacht.
maar je bent toch ook bijna klaar met je middelbare school? Dan zou ik gewoon direct in een studentenstad proberen te gaan wonenJa nog een paar maandjes, maar ik wou nu graag uit huis want ja (je weet wel waaromMuah, ik weet waar ik aan begin, binnen mijn netwerk is altijd wel iets te fixenmaar je bent toch ook bijna klaar met je middelbare school? Dan zou ik gewoon direct in een studentenstad proberen te gaan wonen
)Niet waar naar mijn mening, ik woon met studenten en heb nooit geforceerd hoeven drinken (ga ook vaak genoeg nuchter uit, dus ze zijn het gewend).Geen ervaring met uit huis gaan. Vrienden wel. Maar gedeeld huis zonder studenten > gedeeld huis met studenten. Srs, vooral op bodybuild gebied. Maar dat is mijn mening, ik ben liever op mezelf dan dat ik geforceerd bier ga drinken met huisgenoten.
Geen ervaring met uit huis gaan. Vrienden wel. Maar gedeeld huis zonder studenten > gedeeld huis met studenten. Srs, vooral op bodybuild gebied. Maar dat is mijn mening, ik ben liever op mezelf dan dat ik geforceerd bier ga drinken met huisgenoten.
), maar wanneer ik terug kom op de trainingslog en alle anderen vooruit zie gaan, baal ik zo enorm erg. Gewoon gaan trainen (of je nu moe bent of niet, doe ik zelf ook. Niet over nadenken) en proberen de bagger maaltijden aan te vullen met snelle gezonde goedkope extra voeding zoals kwark, eitjes (even snel zelf koken), brinta, melk, nootjes, banaan, etc.

wat racerookie zegt dus)
Nee ik bedoel bagger met dat ik mijn 4000 kcal niet haal. Ik schommel al maanden op 60kg. (Ik eet ook alleen maar pinda's, brood, havermout, fruit en 1L melk per dag)Gewoon gaan trainen (of je nu moe bent of niet, doe ik zelf ook. Niet over nadenken) en proberen de bagger maaltijden aan te vullen met snelle gezonde goedkope extra voeding zoals kwark, eitjes (even snel zelf koken), brinta, melk, nootjes, banaan, etc.