AndroidHealthClinic

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

• Topic Starter Topic Starter
Jullie hebben tenminste lekkere wafels :rolleyes:

Ik krijg echt meer respect voor Basma. Ik probeer nu ook 4000kcal te eten maar het is echt een gedoe met werk en school.

Fck de hardgains :(

Jullie hebben tenminste lekkere wafels :rolleyes:

Ik krijg echt meer respect voor Basma. Ik probeer nu ook 4000kcal te eten maar het is echt een gedoe met werk en school.

Fck de hardgains :(
Niet zeuren maar vreten..

In de tijd dat je dit postte had je ook eten in je mond kunnen hebben...:rolleyes:

Niet zeuren maar vreten..

In de tijd dat je dit postte had je ook eten in je mond kunnen hebben...:rolleyes:
Ben al bezig :rolleyes:

Hardgainer= laag hongergevoel en hoog onderhoud, hier dank je god voor op je blote knietjes als je gaat cutten ;)

Ellek voordeel heb zijn nadeel, en ellek nadeel heb zijn voordeel ~ J. Cruijff

En gewoon euroshopper pakken havermout halen, die dingen zijn 40 cent voor zo'n ~2000 kcal. Genoeg om voor een dag of twee je calorieën flink op te schroeven :)
Nu je het zegt, ik heb altijd al zin gehad om te cutten. Jij beschrijft precies waarom!

Maar ik eet elke dag al havermout :(. Ik post vandaag wel wat ik heb gegeten! Dan kunnen jullie dat goedkeuren!

En bedankt voor de link Rookie. Ik heb er veel van geleerd :)

:clap: yes, er staat weer een keer een training tussen.
hoe gaat het nu met je ''t-rex'' armpjes op de rows?

eten is een kwestie van wennen... ik zat ook niet in ene op tegen 5000 kcal...
maar het went snel genoeg.. in het begin is het even forceren en als je gewend ben weet je niet anders meer.

Ben benieuwd naar je voeding vandaag!

:clap: yes, er staat weer een keer een training tussen.
hoe gaat het nu met je ''t-rex'' armpjes op de rows?
Nog steeds t-rex :D. Ik ga nu 4x in de week naar sportschool, zodat ik 1 dag mijn vorm kan oefenen met laag gewicht en hoge reps.

eten is een kwestie van wennen... ik zat ook niet in ene op tegen 5000 kcal...
maar het went snel genoeg.. in het begin is het even forceren en als je gewend ben weet je niet anders meer.

Ben benieuwd naar je voeding vandaag!
Inderdaad, het is voor mij meer dat ik het doe, maar het gaat lukken :)

Wat ik gisteren gegeten heb :

Maaltijd 1 (ontbijt)

Havermoutshake (1 banaan, 120g oats, 500ml melk, 2 eetlepels honing)= 900kcal

5 rijstwafels + 1 banaan= 200kcal

Totaal 1100kcal

Maaltijd 2 (middag)

2 chocoladekoeken=300kcal

2 bruine bollen=300kcal

Totaal 600kcal

Maaltijd 3 (avond)

200g ongekookte pasta=700kcal
Pastasaus met gehakt=200kcal

Totaal 900kcal

Maaltijd 4 (tussendoor)

2/3 havermoutshake= 600kcal

Patat= 300kcal

Snacks= 100kcal

Totaal 1000kcal

Totaal 3600kcal

Dit was op een werk+sportdag, dus best aardig gedaan nog eigenlijk :)

Omdat ik mij verschuldigd was aan jullie om een goed voedingsschema neer te zetten, heb ik ook meer gegeten :).

Ik ga nu denk ik altijd mijn voeding posten, helpt mij best veel :)

Ziet er goed uit. Gelukkig zijn er in het echt meer trainingen (4/week) dan je hier post :D
Eten kan er ook mee door. Ik snap dat het een opgave is, dus chocokoeken en snacks helpen wel met de calorieen. Hoe zit het met groente en fruit? Beetje weinig geloof ik. Doe er nog een appel en/of een handje snoeptomaatjes of zo, tussendoor om de darmen ook aan het werk te zetten :)

Ik zou bij je ontbijt een handje noten erdoor gooien. Vult niet echt en tikt wel lekker aan .

Ik vind je lunch toch nog wat karig... :o Misschien dubbel beleg op je bollen doen?

Bij je avondeten wat geraspte kaas over je pasta.

En ook bij je tweede shake wat fruit en noten erdoor?

dan zit je totaal zo aan wat meer. Ik pak er uiteindelijk nog wat chocolade bij ook. Ook easy kcals. :D

Maar het ziet er al redelijk uit hoor. :thumb:

Wat ik gisteren gegeten heb :

Maaltijd 1 (ontbijt)

80g ongezouten pinda's= 500kcal

5 koekjes= 250kcal

120g appel+120g aardbei+200g watermeloen=150kcal

Totaal 900kcal

Maaltijd 2 (middag)

Havermoutshake= 900kcal

2 pita broodjes met 60g Döner en salade en saus= 400kcal

Totaal 1300kcal

Maaltijd 3 (avond)

Kipburger met bruine bol en saus= 450kcal

Patat= 100kcal (het was echt maar een handje patat, ik was te vol voor meer)

Totaal 550kcal

Maaltijd 4 (tussendoor)

2/3 havermoutshake= 600kcal

Snacks= 100kcal

Totaal 700kcal

Totaal 3450kcal

Valt best tegen eigenlijk :(, ik dacht dat ik 4000kcal had gegeten.

Op aanraden van Marina en Neet ga ik nu meer nootjes en fruit eten :).

Het posten helpt me echt, om mijn eten te eten! Bedankt Marina voor het idee!

Zit je met het avondeten echt vol na 1 broodje kipburger?? Das wel heel weinig....

en koekjes bij het ontbijt? Misschien een idee om dan desnoods croissant bij het ontbij te pakken? Is heel luchtig en ook aardig wat aan kcal.
Plakje kaas erop en smullen maar.

Probeer anders eens wat eitjes erbij te pakken. een stuk of 3 a 4 gekookte eitjes vult niet echt maar kom je toch aan wat kcallen.

Probeer desnoods ook wat sapjes/chocomelk te drinken. Kom je ook aan wat meer kcal.

Als je maar zo weinig in volume kan eten moet je het in andere oplossingen zoeken. :)

Zit je met het avondeten echt vol na 1 broodje kipburger?? Das wel heel weinig....

en koekjes bij het ontbijt? Misschien een idee om dan desnoods croissant bij het ontbij te pakken? Is heel luchtig en ook aardig wat aan kcal.
Plakje kaas erop en smullen maar.

Probeer anders eens wat eitjes erbij te pakken. een stuk of 3 a 4 gekookte eitjes vult niet echt maar kom je toch aan wat kcallen.

Probeer desnoods ook wat sapjes/chocomelk te drinken. Kom je ook aan wat meer kcal.

Als je maar zo weinig in volume kan eten moet je het in andere oplossingen zoeken. :)
Ik begon om 12:00 pas met mijn 1e maaltijd. En ik moest om 16:00 avondeten. Dus het was echt proppen bij het avondeten.

Ik begon om 12:00 pas met mijn 1e maaltijd. En ik moest om 16:00 avondeten. Dus het was echt proppen bij het avondeten.
Ja dan zou ik het ook moeilijk hebben :P
Als ik mij voor een festival vol prop eet ik tussen 9-12 ook zo'n 3000 kcal, dat gaat absoluut niet van harte dan, hekaas is het gewoon een kwestie van doordouwen. Of eerder beginnen met eten ;)

Ja dan zou ik het ook moeilijk hebben :P
Als ik mij voor een festival vol prop eet ik tussen 9-12 ook zo'n 3000 kcal, dat gaat absoluut niet van harte dan, hekaas is het gewoon een kwestie van doordouwen. Of eerder beginnen met eten ;)
Ik denk dat dat een heel goed idee is :p

:rolleyes:

Training van vandaag : even met wat lager gewicht weer beginnen.

Squat 75kg 5x5

Deadlift 105kg 1x5

Overhead press 32,5kg 5x5

Pull ups 3x5 BW

Chest Dips 3x10 BW

Was een fijne training! Alleen had ik bij Pull ups en deadlift dat mijn handen enorm weggleden. Klamme handjes enz.

Ik had bij de chest dips ook pijn aan mijn schouders, maar tegelijkertijd voelde die pijn wel fijn ???? Dan doe ik hem waarschijnlijk verkeerd of?

Terug
Naar boven