Carrotpower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 632
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar ik eet geen wafels want wafels zijn kataboolJullie hebben tenminste lekkere wafels
Ik krijg echt meer respect voor Basma. Ik probeer nu ook 4000kcal te eten maar het is echt een gedoe met werk en school.
Fck de hardgains![]()

Niet zeuren maar vreten..Jullie hebben tenminste lekkere wafels
Ik krijg echt meer respect voor Basma. Ik probeer nu ook 4000kcal te eten maar het is echt een gedoe met werk en school.
Fck de hardgains![]()

Hardgainer= laag hongergevoel en hoog onderhoud, hier dank je god voor op je blote knietjes als je gaat cutten

Ben al bezigNiet zeuren maar vreten..
In de tijd dat je dit postte had je ook eten in je mond kunnen hebben...![]()

Nu je het zegt, ik heb altijd al zin gehad om te cutten. Jij beschrijft precies waarom!Hardgainer= laag hongergevoel en hoog onderhoud, hier dank je god voor op je blote knietjes als je gaat cutten
Ellek voordeel heb zijn nadeel, en ellek nadeel heb zijn voordeel ~ J. Cruijff
En gewoon euroshopper pakken havermout halen, die dingen zijn 40 cent voor zo'n ~2000 kcal. Genoeg om voor een dag of twee je calorieën flink op te schroeven![]()
. Ik post vandaag wel wat ik heb gegeten! Dan kunnen jullie dat goedkeuren!
Nog steeds t-rexyes, er staat weer een keer een training tussen.
hoe gaat het nu met je ''t-rex'' armpjes op de rows?
. Ik ga nu 4x in de week naar sportschool, zodat ik 1 dag mijn vorm kan oefenen met laag gewicht en hoge reps.Inderdaad, het is voor mij meer dat ik het doe, maar het gaat lukkeneten is een kwestie van wennen... ik zat ook niet in ene op tegen 5000 kcal...
maar het went snel genoeg.. in het begin is het even forceren en als je gewend ben weet je niet anders meer.
Ben benieuwd naar je voeding vandaag!

.

Misschien dubbel beleg op je bollen doen?
, ik dacht dat ik 4000kcal had gegeten.
. 
Vol? Vreten kreng!Maaltijd 3 (avond)
Kipburger met bruine bol en saus= 450kcal
Patat= 100kcal (het was echt maar een handje patat, ik was te vol voor meer)

Ik begon om 12:00 pas met mijn 1e maaltijd. En ik moest om 16:00 avondeten. Dus het was echt proppen bij het avondeten.Zit je met het avondeten echt vol na 1 broodje kipburger?? Das wel heel weinig....
en koekjes bij het ontbijt? Misschien een idee om dan desnoods croissant bij het ontbij te pakken? Is heel luchtig en ook aardig wat aan kcal.
Plakje kaas erop en smullen maar.
Probeer anders eens wat eitjes erbij te pakken. een stuk of 3 a 4 gekookte eitjes vult niet echt maar kom je toch aan wat kcallen.
Probeer desnoods ook wat sapjes/chocomelk te drinken. Kom je ook aan wat meer kcal.
Als je maar zo weinig in volume kan eten moet je het in andere oplossingen zoeken.![]()
Ja dan zou ik het ook moeilijk hebbenIk begon om 12:00 pas met mijn 1e maaltijd. En ik moest om 16:00 avondeten. Dus het was echt proppen bij het avondeten.

Wekker zetten??Ik begon om 12:00 pas met mijn 1e maaltijd. En ik moest om 16:00 avondeten. Dus het was echt proppen bij het avondeten.

Ik denk dat dat een heel goed idee isJa dan zou ik het ook moeilijk hebben
Als ik mij voor een festival vol prop eet ik tussen 9-12 ook zo'n 3000 kcal, dat gaat absoluut niet van harte dan, hekaas is het gewoon een kwestie van doordouwen. Of eerder beginnen met eten![]()

? Dan doe ik hem waarschijnlijk verkeerd of?