AndroidHealthClinic

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

4000 is toch niet zo moeilijk te halen?
En lukt het niet met eten dan maar via drinken. Kan je ook aardig wat mee naar binnen spelen.

• Topic Starter Topic Starter
Voor je eten kun je het beste alles in een app bijhouden en als je je calorieën niet haalt een beetje junken (in mijn geval heb ik altijd ontbijtkoek, chocolade, pinda's etc liggen). Dan haal je het sowieso :)
(Gezonde voeding is natuurlijk wel beter :D wat racerookie zegt dus)

Trainingen moet je gewoon inplannen en gaan, al ben je moe ga je maar pak je alles wat lichter. Als het eenmaal routine is mis je er nooit meer een ;)

Ik vul altijd in myfitnesspal mijn voeding in.
Maar ik zal je uitleggen waarom ik skip :
  1. Ik ben dus moe (best wel vaak)
  2. Ik moet naar school om 8:00, maar wordt al om 7:00 wakker gemaakt door zusje, en kan pas om 00:30-01:00 slapen door ouders.
  3. Omdat ik probeer uit te slapen, wordt ik later wakker, waardoor ik te laat kom en ontbijt skip (ik kom ook vaak te laat op school, heb dit jaar iets van 20uur gespijbeld (waren vooral 1e uren) in mijn 6 jaar op school had ik voorheen nooit gespijbeld.
  4. Smiddags ben ik nog steeds enorm moe en slap waardoor ik mijn 5x5 doelen niet haal en dus fcking erg boos word.
  5. Zo gaat het een beetje
Wat ben ik ook een stumper :duh:
Kunnen jullie mij helpen :(?

voor je naar bed gaat een shaker klaarzetten met 100 gram havermout, evt schep eiwitten, een vetbron oid en leg er een banaan bij.
Ben je laat hoef je alleen nog maar de melk erbij te kieperen en kan je onderweg opdrinken of in je eerste les. Je banaan erbij eten en klaar.

Ik sta 5:00 op... eet 5:30 en ga 6:00 rijden. 7:00-8:00 trainen of begin om 6:45 op werk en ben in de avond tegen 19:00 thuis... koken eten en slapen rond 22:00... Gewoon zorgen dat alles klaar staat.
Ik heb ook wel vaak dat ik moe ben met trainen.. maar eenmaal aan het trainen gaat het dan toch wel lekker. Het geeft je ook energie he!

voor je naar bed gaat een shaker klaarzetten met 100 gram havermout, evt schep eiwitten, een vetbron oid en leg er een banaan bij.
Ben je laat hoef je alleen nog maar de melk erbij te kieperen en kan je onderweg opdrinken of in je eerste les. Je banaan erbij eten en klaar.

Ik sta 5:00 op... eet 5:30 en ga 6:00 rijden. 7:00-8:00 trainen of begin om 6:45 op werk en ben in de avond tegen 19:00 thuis... koken eten en slapen rond 22:00... Gewoon zorgen dat alles klaar staat.
Ik heb ook wel vaak dat ik moe ben met trainen.. maar eenmaal aan het trainen gaat het dan toch wel lekker. Het geeft je ook energie he!
Dat is waar Marina, erna voel ik me wat beter dan eerst, maar alsnog baal ik heel erg.

Met wat betreft eten, ik ga nu gewoon mijn 8 broodjes voor de volgende dag maken. Dan zit ik altijd goed. Ik wil ook heel graag eiwitpoeder kopen, maar qua geld gaat het lastig.

Maar omdat ik mijn 5x5 doelen niet haal (die ik 100% haal als ik uitgerust ben) ga ik ook niet 4000kcal eten (ik ga toch niet vooruit).

Kan je ook als je moe bent, maar wel altijd goed eet sterker worden? Dan ga ik nu gewoon knallen op het eten :)

Wat is jullie droom?

Mijn droom is om best wel skinny te blijven (David laid-ish) en om 180kg te squatten, 260kg deadliften en 140kg benchen.

Dan kijkt iedereen naar je en denken ze van : hoe kan die skinny gast zo sterk zijn :D

Heb je ook wel eens met je ouders besproken dat je te weinig slaapt op deze manier en er last van hebt? Wordt je wakker van hen, of wat?

Wat is jullie droom?

Mijn droom is om best wel skinny te blijven (David laid-ish) en om 180kg te squatten, 260kg deadliften en 140kg benchen.

Dan kijkt iedereen naar je en denken ze van : hoe kan die skinny gast zo sterk zijn :D
Op het strand kan je beter een beetje brede fitte gast zijn, niemand kan aan je zien dat je 180 lift ;)
Verder droom ik niet zo veel :)

Dat is waar Marina, erna voel ik me wat beter dan eerst, maar alsnog baal ik heel erg.

Met wat betreft eten, ik ga nu gewoon mijn 8 broodjes voor de volgende dag maken. Dan zit ik altijd goed. Ik wil ook heel graag eiwitpoeder kopen, maar qua geld gaat het lastig.

Maar omdat ik mijn 5x5 doelen niet haal (die ik 100% haal als ik uitgerust ben) ga ik ook niet 4000kcal eten (ik ga toch niet vooruit).

Kan je ook als je moe bent, maar wel altijd goed eet sterker worden? Dan ga ik nu gewoon knallen op het eten :)
Het is ook gewoon lastig... moe zijn en dus niet gaan lijkt dan een oplossing... maar jezelf ertoe zetten en wel gaan levert je meer op! Mogelijk ook dat je beter gaat slapen.

Inderdaad klaarzetten voor de volgende dag! Hier ook hoor.. zeer beperkt budget en net genoeg voor mijn eten... 5000 kcal kost best wat helaas... maar vooral veel goedkope carbs bronnen is dan handig.

Je bent een alles of niets guy he! :D herkenbaar hoor... maar geef jezelf die schop en ga ervoor. Je kan het echt wel!

Dat kan zeker. Ik ben vaak moe en eet goed en wordt nog steeds sterker. Het gaat niet snel maar dat is meer omdat mijn gewicht extreem laag is.. maar het gaat wel. Dus hoppa.. gaan met die banaan! :whip:

Mijn droom is gezond worden in gewicht en een mooi gespierd figuur! Maar wel zichtbaar gespierd... en ooit zou ik een droom hebben 1 x een wedstrijd te doen. Puur voor mezelf om te bewijzen dat ik er ook goed uit kan zien en mijn doel kan halen als ik maar hard genoeg knok. En dan bedoel ik geen bikini ;)

Mijn doel is een kilotje of 90 op 10% :D met een 250 deadlift, 220 squat en 130 bench (hoger gaat toch niet gebeuren :o). En daarna t*ring goed worden in boksen en een wedstrijd draaien :D

Voor je training moet je beseffen dat in jouw situatie iedere training voor die 5x5 gaan misschien niet handig is. Geef jezelf de ruimte om als je erg moe bent 3x8-10 te doen op je oefeningen als afwisseling, als een soort volume dag, en op dagen dat je wel energie hebt ga je weer op de 5x5 verder om progressie te maken. Een volume dag is niet om prs te zetten maar om goed te pompen zodat je extra groeit, dus dan heb je ook geen reden om boos te worden als je een rep minder pakt ;)

Laatst bewerkt:
Op het strand kan je beter een beetje brede fitte gast zijn, niemand kan aan je zien dat je 180 lift ;)
Verder droom ik niet zo veel :)
Dat is waar, maar vanwege mijn frame kan ik nooit heel groot worden, maar wel gespierd en droog.

Het is ook gewoon lastig... moe zijn en dus niet gaan lijkt dan een oplossing... maar jezelf ertoe zetten en wel gaan levert je meer op! Mogelijk ook dat je beter gaat slapen.

Inderdaad klaarzetten voor de volgende dag! Hier ook hoor.. zeer beperkt budget en net genoeg voor mijn eten... 5000 kcal kost best wat helaas... maar vooral veel goedkope carbs bronnen is dan handig.

Je bent een alles of niets guy he! :D herkenbaar hoor... maar geef jezelf die schop en ga ervoor. Je kan het echt wel!

Dat kan zeker. Ik ben vaak moe en eet goed en wordt nog steeds sterker. Het gaat niet snel maar dat is meer omdat mijn gewicht extreem laag is.. maar het gaat wel. Dus hoppa.. gaan met die banaan! :whip:

Mijn droom is gezond worden in gewicht en een mooi gespierd figuur! Maar wel zichtbaar gespierd... en ooit zou ik een droom hebben 1 x een wedstrijd te doen. Puur voor mezelf om te bewijzen dat ik er ook goed uit kan zien en mijn doel kan halen als ik maar hard genoeg knok. En dan bedoel ik geen bikini ;)
Dankjewel Marina, dit had ik net nodig :). Ik ga deze post van je vaak lezen om mezelf te pushen om goed bezig te blijven.

En je droom is zeker haalbaar :).
Met jouw mindset kom je er zeker wel!

Mijn doel is een kilotje of 90 op 10% :D met een 250 deadlift, 220 squat en 130 bench (hoger gaat toch niet gebeuren :o). En daarna t*ring goed worden in boksen en een wedstrijd draaien :D

Voor je training moet je beseffen dat in jouw situatie iedere training voor die 5x5 gaan misschien niet handig is. Geef jezelf de ruimte om als je erg moe bent 3x8-10 te doen op je oefeningen als afwisseling, als een soort volume dag, en op dagen dat je wel energie hebt ga je weer op de 5x5 verder om progressie te maken. Een volume dag is niet om prs te zetten maar om goed te pompen zodat je extra groeit, dus dan heb je ook geen reden om boos te worden als je een rep minder pakt ;)
Jezus 220kg squat :D.

Dat is wel een goed idee! Dan ga ik wel gewoon hypertrophy pakken.

Aka powerbuilding :flexbiceps:

Heb btw gratis een pot whey van een gast van de sportschool gekregen :D

Alleen de pot was wel geopend (+/- 6maanden) en hij gebruikte het net meer, is het nog goed?

Ik ben blij dat ik je wat kan motiveren! :D

Of ik er kom is de vraag met mijn lijf.... Maar ik zal het nooit opgeven!

Ruikt die pot goed? Dan gewoon gebruiken!

You Gooooooooooooo :thumb:

Mooie droom Marina!! Laat hem niet los...and stay focus :thumbs:

Ik geloof niet zo in wilde dromen, wel in doen en in jezelf geloven. Je moet niet meteen de moed laten zakken als het even tegenzit, dan ga je er nooit komen. Een doel hebben is prima, maar vergeet vooral ook niet om in het moment te leven anders mis je alle andere dingen. Het gaat ook om de reis er naar toe, daar leer je de meeste dingen van.
Man, ik klink als mijn eigen vader. ik word echt een ouwe lul. :D

Dat is waar, maar vanwege mijn frame kan ik nooit heel groot worden, maar wel gespierd en droog.

Dankjewel Marina, dit had ik net nodig :). Ik ga deze post van je vaak lezen om mezelf te pushen om goed bezig te blijven.

En je droom is zeker haalbaar :).
Met jouw mindset kom je er zeker wel!

Jezus 220kg squat :D.

Dat is wel een goed idee! Dan ga ik wel gewoon hypertrophy pakken.

Aka powerbuilding :flexbiceps:

Heb btw gratis een pot whey van een gast van de sportschool gekregen :D

Alleen de pot was wel geopend (+/- 6maanden) en hij gebruikte het net meer, is het nog goed?
Het is droog poeder, dat kun je wel jaren bewaren :D
Chill man, zorg dat je daar mee ke eiwitten haalt, en fl**ker er voor de rest goedkope carb bronnen in je shake, desnoods gewoon suiker, dat vult ook niet (note: alleen als het echt niet anders kan natuurlijk, suiker drinker is teringkut voor je tanden enzo)

Tentamenweek gelukkig voorbij. Morgen ga ik weer lekker sporten :)

Maar even een andere vraag :

Nu moet ik dus kiezen welke studie ik ga studeren op de universiteit.

Ik heb een NG/NT profiel met management en organisatie als keuzevak. Ik vindt vooral de vakken natuurkunde en biologie moeilijk. Ik ben goed in talen en vindt management heel leuk.

Nu is de vraag of ik technische bedrijfskunde of normale bedrijfskunde zal studeren.

Ik heb echt hard moeten werken voor mijn NG/NT profiel, omdat ik eigenlijk een alpha ben en geen beta.

Mijn voorkeur gaat uit naar bedrijfskunde maar er zijn daar zo weinig banen in.

Kunnen jullie mij helpen? Of hebben jullie nog andere studies die voor mij leuk zouden kunnen zijn?

Tentamenweek gelukkig voorbij. Morgen ga ik weer lekker sporten :)

Ik vindt vooral de vakken natuurkunde en biologie moeilijk. Ik ben goed in talen en vindt management heel leuk.
Goed in talen en toch ' ik vindt ' schrijven? :p. Sorry kon het niet laten. Ben je eigenlijk belg of nederlander?

Ik ben bang dat ik van beide takken absoluut niks af weet, maar ik zou altijd kiezen voor wat je leuk lijkt :D

Hoe Technische bedrijfskunde op de uni is weet ik niet. Maar ik weet wel dat HBO Technische Bedrijfskunde een van de zwaarste opleidingen is.

Wellicht is changemanagement wat voor je.

Terug
Naar boven