XXL Nutrition

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik gisteren gegeten heb :

Maaltijd 1 (ontbijt op school tot middag)

8 volkoren brood + chocopasta,pindakaas,smeerkaas,hagelslag+boter= 1100kcal

400ml chocolademelk= 350kcal

Totaal 1450kcal

Maaltijd 2 (avond)

400g bami= 500kcal

Totaal 500kcal

Maaltijd 3 (tussendoor)

Havermoutshake= 900kcal

Mozzarella= 300kcal

40g amandelen + 20g pistachenoten + 30g rozijnen + appel = 500kcal

Totaal 1700kcal

Totaal 3650kcal

Ik wil een grote borst en sterker

Arnold was ook eerst powerlifter.

Als jullie zouden moeten vechten, wie zou er dan winnen?

Cnh is denk ik sterker, maar Marvin heeft meer spieren dus kan hij meer opvangen.

Moeilijk moeilijk :rolleyes:
Marvin is denk ik sterker hoor :P hij bencht iig meer dan ik
Uiteindelijk maakt het weinig uit want ik zit alleen maar vol met liefde, vechten doe ik wel in de ring

Geduld en blijven proberen. Is een beetje frustrerend, welkom bij de club. :D
Waardeloze bencher checking in :D

Uiteindelijk maakt het weinig uit want ik zit alleen maar vol met liefde, vechten doe ik wel in de ring

Denk je dat je wedstrijden gaat doen? Misschien kom je wel ver!

P

Ik heb ook niet zoveel haat en vecht gevoelens hoor:heart:

• Like
Waarderingen: cnh
Ehh juist :D

Training van vandaag : zeer slecht, ook al zit ik 5 dagen 3500kcal te eten...

Squat 5x5 80kg : het was echt grinden op het laatst! Maar te doen!

Bench Press 50kg 1x5, 3x3 en daarna 45kg 1x5 : WAAROOOOM, kut bench press ook :punch::punch:. Al een maand op dit gewicht...

Bent over rows 60kg 1x2 en daarna 55kg 3x5 : 60kg was te zwaar... dan maar 55kg :(

Incline dumbbel press 16kg 3x8 : als compensatie voor de slechte bench press...

Pull ups 3x6 BW : gaat lekker omhoog 1 rep!

Frustrerend om de gewichten te moeten verlagen. Ken je grenzen. Je moet niet TE veel willen natuurlijk.

En ehh..

Sorry, maar waarom ga je nou niet eens WAT MEER ETEN?! Geloof mij. Als je CONSISTENT dagelijks meer dan 4K eet en CONSISTENT traint met je 5x5 schema, dan ga je vooruit. Je moet je er alleen wel aan houden verdomme :P.
Daarnaast vind ik dat je nog altijd erg weinig eiwitten eet. Ik zeg niet dat je proteinshakes e.d. aan hoeft te schaffen, maar eet wat meer vlees,vis,zuivel en/of eieren.

Gewichten verlagen is nooit leuk... maar soms een stapje terug doen om weer op te bouwen kan ook positief zijn he!

Meer eten joh... 400 gram bami is wel een heel klein maaltje... Mijn neefje eet al meer dan dat... en die sport helemaal niet...
Probeer eens wat ik al zei. Pak een paar gekookte eitjes. Vult niet echt en hapt makkelijk weg. Kan je ook bij je bami eten.

Denk voor op school ook eens aan wraps met kip/pindakaas of kip/smeerkaas.
gewoon de avond ervoor klaarmaken en oprollen in een alu-folietje doen en meenemen. Het hapt heel makkelijk weg en je hebt meteen al wat meer aan kcal. Kan je ook met pannenkoeken doen.

Neem overdag een extra handje noten mee in een zakje. Over de dag heen is dat zo weg.
Het zijn vaak dat soort dingen waar je winst uit kan halen als je een kleine eter bent.

Terug
Naar boven