- Waardering
- 34.342
Waarom, met zoveel gewichtstoename kan het niet anders dat het een hoop vet is. Beter wat minder snel aankomen zodat je langer kan bouwen toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt...maar als je zo moeilijk aan komt en zo licht bent als TS dn is het risico groot dat hij anders te weinig eet...of hij moet iedere dag netjes en exact gaan bij houden..Waarom, met zoveel gewichtstoename kan het niet anders dat het een hoop vet is. Beter wat minder snel aankomen zodat je langer kan bouwen toch?
Dit idd, ik maak soms ook ineens een sprong. Is normaal hoor. Als wij met ons gewicht ineens een kilo vet aankomen, dan zie je het wel hoor...Kan ook gewoon nog toeval zijn.. als je een tijdje stil staat en in ene even een sprong maakt kan het de week erop ook weer wat minder zijn.
Ik zou dus nog een weekje aankijken. Maar dat is mijn mening.
Klopt...maar als je zo moeilijk aan komt en zo licht bent als TS dn is het risico groot dat hij anders te weinig eet...of hij moet iedere dag netjes en exact gaan bij houden..
en hij tracked zijn voeding toch ook momenteel? is toch geen al te grote moeite om dit bij te houden, hoort een beetje bij de hobby vind ik.Van wat ik nu begrijp tracked hij maar half..maar ben ook geen voorstander van een hele snelle bulk hoor..de ratio vet/spier wordt alleen maar minder gunstig..dan snap ik nog niet waarom hij nog meer moet gaan etenen hij tracked zijn voeding toch ook momenteel? is toch geen al te grote moeite om dit bij te houden, hoort een beetje bij de hobby vind ik.
Van wat ik nu begrijp tracked hij maar half..maar ben ook geen voorstander van een hele snelle bulk hoor..de ratio vet/spier wordt alleen maar minder gunstig..
En sterkerZo was ik in het begin ook, teveel focussen op de weegschaal... Maarja, hij is ook best mager.. dus ik snap wel dat het voor hem fijn is om zo'n grote stappen te maken. Ik hoor dat van de meeste dunnere personen.. ze willen in eerste instantie gewoon voller worden.

Kan ook gewoon nog toeval zijn.. als je een tijdje stil staat en in ene even een sprong maakt kan het de week erop ook weer wat minder zijn.
Ik zou dus nog een weekje aankijken. Maar dat is mijn mening.
Allemaal goede punten hierboven over langzaam bulken. Maar misschien had hij ook gewoon de dag ervoor veel zout gegeten, is zijn maag/darminhoud meer omdat zijn calorieën omhoog zijn. Ik zou gewoon nog een weekje of twee op deze calorieën verdergaan en kijken wat het gewicht verder doet. Ik verloor deze week ook 2.5 kilo omdat ik aan een cut begon
Daarnaast is hij misschien nog een beetje aan het groeien, op mijn 18e was dat bij mij ook nog wel het geval.
Klopt, wat er niet aan komt hoeft er straks ook niet af!
.
) en ik ben een klein beetje ziek geworden.
. Ik ga voortaan om de maand wegen, want dit werkt zo niet.
.
Je hebt gelijk.62,5 kg is toch gewoon goedVorige keer was je ook wel erg snel aangekomen, daar zat vast een boel vochtgewicht bij wat je nu weer kwijt bent. Ik zou gewoon elke week blijven wegen hoor, die uitschieters heb je nou eenmaal, vaker wegen geeft toch een beter beeld welke kant je gewicht op gaat!
.Ik vindt het niet erg als het druk is, squatrekken zijn bijna altijd vrij, alleen dit keer nietIk zou ook regelmatig blijven wegen, al was het alleen maar als reminder dat je flink moet blijven eten. Niet inzakken
Balen als het zo druk is![]()

JammerGeen idee of je echt nog ggroeit, het zou kunnen maar het is geen zekerheid. Ik doelde ook meer op fysieke ontwikkeling, niet op lengte![]()
. Dan maar in omvang groeien 
Hoe kunnen instant noodles zoveel calorieën bevatten?
Is het omdat ze zo lekker zijn![]()