AndroidHealthClinic

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Kan ook gewoon nog toeval zijn.. als je een tijdje stil staat en in ene even een sprong maakt kan het de week erop ook weer wat minder zijn.
Ik zou dus nog een weekje aankijken. Maar dat is mijn mening.

Waarom, met zoveel gewichtstoename kan het niet anders dat het een hoop vet is. Beter wat minder snel aankomen zodat je langer kan bouwen toch?
Klopt...maar als je zo moeilijk aan komt en zo licht bent als TS dn is het risico groot dat hij anders te weinig eet...of hij moet iedere dag netjes en exact gaan bij houden..

Kan ook gewoon nog toeval zijn.. als je een tijdje stil staat en in ene even een sprong maakt kan het de week erop ook weer wat minder zijn.
Dit idd, ik maak soms ook ineens een sprong. Is normaal hoor. Als wij met ons gewicht ineens een kilo vet aankomen, dan zie je het wel hoor...

Klopt...maar als je zo moeilijk aan komt en zo licht bent als TS dn is het risico groot dat hij anders te weinig eet...of hij moet iedere dag netjes en exact gaan bij houden..

dan snap ik nog niet waarom hij nog meer moet gaan eten :) en hij tracked zijn voeding toch ook momenteel? is toch geen al te grote moeite om dit bij te houden, hoort een beetje bij de hobby vind ik.

dan snap ik nog niet waarom hij nog meer moet gaan eten :) en hij tracked zijn voeding toch ook momenteel? is toch geen al te grote moeite om dit bij te houden, hoort een beetje bij de hobby vind ik.
Van wat ik nu begrijp tracked hij maar half..maar ben ook geen voorstander van een hele snelle bulk hoor..de ratio vet/spier wordt alleen maar minder gunstig..

Van wat ik nu begrijp tracked hij maar half..maar ben ook geen voorstander van een hele snelle bulk hoor..de ratio vet/spier wordt alleen maar minder gunstig..

Zo was ik in het begin ook, teveel focussen op de weegschaal... Maarja, hij is ook best mager.. dus ik snap wel dat het voor hem fijn is om zo'n grote stappen te maken. Ik hoor dat van de meeste dunnere personen.. ze willen in eerste instantie gewoon voller worden.

Zo was ik in het begin ook, teveel focussen op de weegschaal... Maarja, hij is ook best mager.. dus ik snap wel dat het voor hem fijn is om zo'n grote stappen te maken. Ik hoor dat van de meeste dunnere personen.. ze willen in eerste instantie gewoon voller worden.
En sterker :)

Bodybuilding is een marathon...geen sprint..

Allemaal goede punten hierboven over langzaam bulken. Maar misschien had hij ook gewoon de dag ervoor veel zout gegeten, is zijn maag/darminhoud meer omdat zijn calorieën omhoog zijn. Ik zou gewoon nog een weekje of twee op deze calorieën verdergaan en kijken wat het gewicht verder doet. Ik verloor deze week ook 2.5 kilo omdat ik aan een cut begon :P

Daarnaast is hij misschien nog een beetje aan het groeien, op mijn 18e was dat bij mij ook nog wel het geval.

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal goede punten hierboven over langzaam bulken. Maar misschien had hij ook gewoon de dag ervoor veel zout gegeten, is zijn maag/darminhoud meer omdat zijn calorieën omhoog zijn. Ik zou gewoon nog een weekje of twee op deze calorieën verdergaan en kijken wat het gewicht verder doet. Ik verloor deze week ook 2.5 kilo omdat ik aan een cut begon :P

Daarnaast is hij misschien nog een beetje aan het groeien, op mijn 18e was dat bij mij ook nog wel het geval.
Klopt, wat er niet aan komt hoeft er straks ook niet af!
Bodybuilding is een marathon...geen sprint..

Ik wil jullie allemaal enorm bedanken voor jullie reacties! Het doet mij echt goed dat jullie mij zo helpen en deze log zo laten opleven :).
@cnh is het is echt waar dat ik nog groei? Want dat zou enorm fijn zijn met mij 1,72. Zou graag de 1,75 willen halen :D

Ik blijf zoiezo doorbulken op 3500kcal. Ik heb deze paar dagen niet gelogd en 1 training geskipped, omdat ik het enorm druk had met werk, school (laatste tentamens maken, werkstukken noem maar op :() en ik ben een klein beetje ziek geworden.

Desalniettemin heb ik zoiezo boven de 3000kcal gegeten (maar geen 3500+). En je raadt het al, ik ben nu weer op 62,5kg :(. Ik ga voortaan om de maand wegen, want dit werkt zo niet.

Vandaag ben ik ook nog gaan trainen. Helaas kon ik alleen squatten want alles maar dan ook echt alles in de gym was bezet. Zelfs alle loopbanden :D.

Squat 90kg 2x5, 1x3 : ik had dus paar dagen maar 3000kcal gegeten en was een beetje ziek. Ik weet zeker dat ik hem 5x5 kon, want zo zwaar was die niet.

Squat 70kg 3x10 : zo licht als een veertje :D

62,5 kg is toch gewoon goed :thumb: Vorige keer was je ook wel erg snel aangekomen, daar zat vast een boel vochtgewicht bij wat je nu weer kwijt bent. Ik zou gewoon elke week blijven wegen hoor, die uitschieters heb je nou eenmaal, vaker wegen geeft toch een beter beeld welke kant je gewicht op gaat!

Ik zou ook regelmatig blijven wegen, al was het alleen maar als reminder dat je flink moet blijven eten. Niet inzakken :)
Balen als het zo druk is :(

Geen idee of je echt nog ggroeit, het zou kunnen maar het is geen zekerheid. Ik doelde ook meer op fysieke ontwikkeling, niet op lengte ;)

62,5 kg is toch gewoon goed :thumb: Vorige keer was je ook wel erg snel aangekomen, daar zat vast een boel vochtgewicht bij wat je nu weer kwijt bent. Ik zou gewoon elke week blijven wegen hoor, die uitschieters heb je nou eenmaal, vaker wegen geeft toch een beter beeld welke kant je gewicht op gaat!
Je hebt gelijk.
Ik moet toegeven toen ik elke dag omhoog ging in gewicht, dat ook best lekker voelde :o.

Ik zou ook regelmatig blijven wegen, al was het alleen maar als reminder dat je flink moet blijven eten. Niet inzakken :)
Balen als het zo druk is :(
Ik vindt het niet erg als het druk is, squatrekken zijn bijna altijd vrij, alleen dit keer niet :)

Geen idee of je echt nog ggroeit, het zou kunnen maar het is geen zekerheid. Ik doelde ook meer op fysieke ontwikkeling, niet op lengte ;)
Jammer :(. Dan maar in omvang groeien :p

• Like
Waarderingen: cnh
Hoe kunnen instant noodles zoveel calorieën bevatten?

Is het omdat ze zo lekker zijn :heart:

Ik zie je log nu pas. Ik ga je volgen. Ben ook begonnen met dezelfde stats.

Terug
Naar boven