XXL Nutrition

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Hoe kunnen instant noodles zoveel calorieën bevatten?

Is het omdat ze zo lekker zijn :heart:
Je hebt er wel verschillende soorten van. Je hebt ze bijvoorbeeld ook met rijstvermicelli en dan zit het kruidenzakje en olie zakje er los bij.
dan kan je kiezen of je de olie er ook bijdoet. Vaak zijn het de kruiden en het zout wat het zo verslavend lekker maakt. :D

en ach.. op zich is het prima bulkfood. Ik ben zelf van mening dat zo nu en dan wat meer zout geen kwaad kan.
Nu moet ik ook zeggen dat ik wel erg veel zout eet.... Eigenlijk teveel :o
een stuk of 5 a 6 van die portiezakjes die je wel eens in de kantine ziet gaan er bij mij per dag wel in...

• Like
Waarderingen: cnh
en ach.. op zich is het prima bulkfood. Ik ben zelf van mening dat zo nu en dan wat meer zout geen kwaad kan.
Nu moet ik ook zeggen dat ik wel erg veel zout eet.... Eigenlijk teveel :o
een stuk of 5 a 6 van die portiezakjes die je wel eens in de kantine ziet gaan er bij mij per dag wel in...

Jij bent dan ook een medisch wonder :p

Gaat het nog goed hier?

Idd^^

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb gewoon voor het eerst dat ik niet dronken was en de meid ook niet gezoend/tongzoenen. En dan ook nog 2 meiden tegelijk :p.

Ik weet dat jullie hier geen fck om geven, maar voor degene die geïnteresseerd waren :rolleyes:

Komt zeker door je gainz?
Nee grapje fijn dat je dit met ons wil delen.
Het is wel een teken dat je meer zelfvertrouwen hebt wat goed is. In een van je eerdere posts had je het er juist over dat je het niet durfde.

Oh ja en training :

Niet al te best (tentamen, werk), waardoor ik deze 2 weken maar 1 of 2x ben heen geweest. Voeding was ook niet top.

Gewicht 61,5kg

Training van gisteren en donderdag :

Squat 90kg 5x5:
Bench Press 55kg 3x5
Barbell Row 55kg 5x5
Deadlift 105kg 1x5
Overhead Press 40kg 3x5

goeie nummertjes nog wel op je training, ondanks not dedicated :(

Ik heb gewoon voor het eerst dat ik niet dronken was en de meid ook niet gezoend/tongzoenen. En dan ook nog 2 meiden tegelijk :p.

Ik weet dat jullie hier geen fck om geven, maar voor degene die geïnteresseerd waren :rolleyes:
:eek::eek: Hahahaha, goed bezig man ahahahahah.

Training van vandaag :

Squat 90kg : 5x, 5x, 1x
Squat 85kg : 5x, 5x, 5x

Bench Press 52,5kg : 5x5

Deadlift 110kg : 1x5

En nog wat pulls ups en dips.

Bench press gaat nu ontzettend goed! Nu ik begrijp hoe ik leg drive moet gebruiken en de bar goed in mijn palm vastpak, gaat de bar gemakkelijk omhoog :).

Alleen het deadliften gaat niet zo heel goed. 110kg lukt makkelijk, maar ik krijg hem de 1e keer heel moeilijk van de grond. Volgens mij is mijn vorm niet heel goed, want ik zie op filmpjes dat mensen dan beetje naar achteren gaan bij de 1e keer deadlift (zeg maar soort van squat). Moet ik dat ook doen? Ik doe nu meer halve romanian/squat deadlift :D

Training van vandaag :

Bench press gaat nu ontzettend goed! Nu ik begrijp hoe ik leg drive moet gebruiken en de bar goed in mijn palm vastpak, gaat de bar gemakkelijk omhoog :).

Alleen het deadliften gaat niet zo heel goed. 110kg lukt makkelijk, maar ik krijg hem de 1e keer heel moeilijk van de grond. Volgens mij is mijn vorm niet heel goed, want ik zie op filmpjes dat mensen dan beetje naar achteren gaan bij de 1e keer deadlift (zeg maar soort van squat). Moet ik dat ook doen? Ik doe nu meer halve romanian/squat deadlift :D
Gaat lekker hier man!

Kan je mij leren hoe je dit gefixt hebt? :o:p

Training van vandaag :

Dat naar achter hangen is om spanning op de bar te zetten voor ze beginnen met trekken. Dat kun je ook doen door al iets omhoog te gaan, maar net wat je zelf lekker vindt. Maar hoezo gaat de eerste lastig en de rest makkelijker omhoog? dat klinkt mij erg vreemd :P bij een romanian deadlift houd je de bar ook in de lucht, bij een regular leg je hem op de grond bij iedere rep. Je kunt eens een filmpje posten, wie weet kunnen we wat tips geven

Laatst bewerkt:
Sterke squats man! Is dat ATG?

Kan je mij leren hoe je dit gefixt hebt? :o:p
Doe de zyzz dans en je fixt alle chicks :p

Dat naar achter hangen is om spanning op de bar te zetten voor ze beginnen met trekken. Dat kun je ook doen door al iets omhoog te gaan, maar net wat je zelf lekker vindt. Maar hoezo gaat de eerste lastig en de rest makkelijker omhoog? dat klinkt mij erg vreemd :P bij een romanian deadlift houd je de bar ook in de lucht, bij een regular leg je hem op de grond bij iedere rep. Je kunt eens een filmpje posten, wie weet kunnen we wat tips geven
De eerste keer is die te zwaar ofzo? Maar de andere reps gaan best soepel. Volgens mij push ik mij niet van de grond (zeg maar met je voeten in de grond pushen in plaats van met je rug/armen te pullen)
En dat van die romanian deadlift : je heup blijft hoog en bij de normale is je heup lager. Maar bij mij is die ertussen in. En dat van het filmen weet ik nog niet :dunno:.

Sterke squats man! Is dat ATG?
Thanks man! Ze zijn niet atg maar wel parallel. Het rare is dat mijn squats bij een rek zonder veiligheidsstangen en spiegel veel beter gaan dan een rek met veiligheidsstangen en spiegel. Bij jou/jullie ook?

Ook bij mij. Daarom squat ik 9/10 keer zonder de veiligheidsstangen:)

Terug
Naar boven