Fitness Seller

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Boem!! Bijna die 100kg!:D

Omdat er dan 3 platen aan beide kanten zijn. Ik heb dat altijd wel bruut gevonden als ik op youtube of in sportschool mensen 3 platen+ gingen liften.

Oke duidelijk. Maar laat het je niet ontmoedigen als die 120kg niet lukt. Stel voor jezelf een doel. Bv eind dit jaar ofzo. Dat je dan de 140kg kan pakken.

Zo doe ik het iig wel voor mezelf.

Omdat er dan 3 platen aan beide kanten zijn. Ik heb dat altijd wel bruut gevonden als ik op youtube of in sportschool mensen 3 platen+ gingen liften.
Life starts at 3 plates.
Probeer 'kleine' stapjes te nemen per keer, in no-time zit je aan die 140. Je kan beter verschillende keren een klein stapje in de goede richting zetten dan steeds op hetzelfde (te zwaar) gewicht lopen klooien.

• Topic Starter Topic Starter
Oke duidelijk. Maar laat het je niet ontmoedigen als die 120kg niet lukt. Stel voor jezelf een doel. Bv eind dit jaar ofzo. Dat je dan de 140kg kan pakken.

Zo doe ik het iig wel voor mezelf.
Eerder eind deze maand 140kg :rolleyes:.

En ik wordt er niet ontmoedigd van. Ik wordt er juist gemotiveerder om die lifts te grinden :fire:.

Life starts at 3 plates.
Probeer 'kleine' stapjes te nemen per keer, in no-time zit je aan die 140. Je kan beter verschillende keren een klein stapje in de goede richting zetten dan steeds op hetzelfde (te zwaar) gewicht lopen klooien.
Klopt wel man. Ik ga voortaan wel gewoon weer verder met de 5kg increase op de deadlift en 2,5kg increase op de andere lifts.

Op squats werken 5kg increase opzich ook wel :).

Waarom moet je 1,5/2g x BW in gram aan eiwitten eten elke dag?

Nu ik minder nootjes en melk eet, kom ik niet aan mijn 1,5/2g x BW. Ben ik hierdoor minder sterk? (Caloriën zijn wel altijd 3500+).

En bij Pull Ups gaat mijn rechter schouder veel verder omhoog dan mijn linker schouder. Ik hang dan beetje scheef op de stang. Hoe kan ik dit fixen?

Thanks!

Ik heb ze beide gelezen en ze bedoelen dat als je te weinig eiwit inneemt, dat je dan minder vet vrije massa aanmaakt als je groeit? Ook helpt een hogere eiwit inname bij banken en squatten, dus je wordt sterker als je meer eiwitten inneemt?

Correct me if im wrong :rolleyes:
Klopt. Niet genoeg eiwit maar wel teveel kcal betekent minder eiwitsynthese en meer vetopslag. Meer spiermassa is uiteindelijk ook altijd meer kracht.

Ik ga deze ook maar es volgen, mooie progressie!
Succes verder!
/in

:roflol:
Maar ze hebben ook een spiegel voor de pull up bar in onze sportschool maar alsnog gaat mijn rechterschouder meer omhoog. Kan je/jullie hier iets mee?

Ik hoop voor je dat het lukt.
Thanks man :). Moet zeker lukken :schoot:

140 kg op 62 kg is best wel insane hoor na een half jaar trainen, dat gaan de meesten niet redden. Ik denk dat het een heel mooi en haalbaar doel is voor het einde van de maand om 2 keer je lichaamsgewicht te deadliften :thumb:!
Thanks Eddie :).
Volgens mij heb jij zelfs 2,5x je lichaamsgewicht gedeadlift ;).

Ik ga deze ook maar es volgen, mooie progressie!
Succes verder!
/in
Welkom! Ik volgde je log ook maar heb er nog niet in gereageerd.

Ga ik voortaan wel doen :)

Na de log van Jonas te lezen heb ik nog wat vragen over het moe zijn :

Gelukkig hadden wij nog vitamine D pillen van de kruidvat. Dit ga ik iedere dag vanaf nu innemen en ik ga ook proberen meer buiten zijn.

Hebben jullie misschien ook nog meer tips voor vermoeidheid? Jullie hadden in Jonas zijn log ook over kaneel enz. Hebben jullie nog meer van deze middeltjes voor vermoeidheid en beter slapen? (Heb vandaag en gister slecht geslapen, werd 2x wakker en moest daardoor tot 10-11uur uitslapen :(.
Kan dat komen omdat ik voor het slapen gaan nog 700kcal eet?)

Terug
Naar boven