- Waardering
- 1.838
- Lengte
- 1m69
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Omdat er dan 3 platen aan beide kanten zijn. Ik heb dat altijd wel bruut gevonden als ik op youtube of in sportschool mensen 3 platen+ gingen liften.
Life starts at 3 plates.Omdat er dan 3 platen aan beide kanten zijn. Ik heb dat altijd wel bruut gevonden als ik op youtube of in sportschool mensen 3 platen+ gingen liften.
Eerder eind deze maand 140kgOke duidelijk. Maar laat het je niet ontmoedigen als die 120kg niet lukt. Stel voor jezelf een doel. Bv eind dit jaar ofzo. Dat je dan de 140kg kan pakken.
Zo doe ik het iig wel voor mezelf.
.
.Klopt wel man. Ik ga voortaan wel gewoon weer verder met de 5kg increase op de deadlift en 2,5kg increase op de andere lifts.Life starts at 3 plates.
Probeer 'kleine' stapjes te nemen per keer, in no-time zit je aan die 140. Je kan beter verschillende keren een klein stapje in de goede richting zetten dan steeds op hetzelfde (te zwaar) gewicht lopen klooien.
.Komt vanzelf als je niet opgeeft.

Waarom moet je 1,5/2g x BW in gram aan eiwitten eten elke dag?
Thanks!

Klopt. Niet genoeg eiwit maar wel teveel kcal betekent minder eiwitsynthese en meer vetopslag. Meer spiermassa is uiteindelijk ook altijd meer kracht.Thanks!
Ik heb ze beide gelezen en ze bedoelen dat als je te weinig eiwit inneemt, dat je dan minder vet vrije massa aanmaakt als je groeit? Ook helpt een hogere eiwit inname bij banken en squatten, dus je wordt sterker als je meer eiwitten inneemt?
Correct me if im wrong![]()
Thanks RookieKlopt. Niet genoeg eiwit maar wel teveel kcal betekent minder eiwitsynthese en meer vetopslag. Meer spiermassa is uiteindelijk ook altijd meer kracht.
.Euh...een spiegel?Thanks Rookie.
Weetje misschien ook iets voor de Pull ups?

Eerder eind deze maand 140kg.
En ik wordt er niet ontmoedigd van. Ik wordt er juist gemotiveerder om die lifts te grinden.
Thanks man
. Moet zeker lukken 
Thanks Eddie140 kg op 62 kg is best wel insane hoor na een half jaar trainen, dat gaan de meesten niet redden. Ik denk dat het een heel mooi en haalbaar doel is voor het einde van de maand om 2 keer je lichaamsgewicht te deadliften!
.
.Welkom! Ik volgde je log ook maar heb er nog niet in gereageerd.Ik ga deze ook maar es volgen, mooie progressie!
Succes verder!
/in

Leuk! Welkom!Welkom! Ik volgde je log ook maar heb er nog niet in gereageerd.
Ga ik voortaan wel doen![]()
Proberen zelf te compenseren? Ik heb het ook gehad bij de chin up. Gewoon proberen.Maar ze hebben ook een spiegel voor de pull up bar in onze sportschool maar alsnog gaat mijn rechterschouder meer omhoog. Kan je/jullie hier iets mee?
Dit, ik trok in het begin ook scheef, maar het is nu bijgetrokken. Gewoon een kwestie van je motoriek verbeteren (aka veel chins doen).Proberen zelf te compenseren? Ik heb het ook gehad bij de chin up. Gewoon proberen.
Proberen zelf te compenseren? Ik heb het ook gehad bij de chin up. Gewoon proberen.
Thanks boys! Ik ga dan maar wel vaker Pull ups doen.Dit, ik trok in het begin ook scheef, maar het is nu bijgetrokken. Gewoon een kwestie van je motoriek verbeteren (aka veel chins doen).
.