AndroidHealthClinic

Carrotpower!!! (Road to 85kg)

Je krijgt ook magnesium en zink binnen via voeding. Ik zou zeggen 100% is voldoende. Je hebt dan in ieder geval geen tekort. Commentaar iemand?
roerend mee eens. het schijnt voor vitamine D wel toegevoegde waarde te hebben om meer dan 100% ADH binnen te krijgen als sporter, maar of dit voor ZMA ook zo is weet ik niet. 100% is in ieder geval genoeg om sowieso geen (slaap)problemen te hebben door een tekort, en dat is hier het doel volgens mij :)

Maar 2x wakker worden klinkt hemels ;)

Bij mij werkt goede vetten man. Kokosolie of olijfolie:)

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij werkt goede vetten man. Kokosolie of olijfolie:)
Neem je dit voor het slapen gaan of gewoon door de dag? Wij hebben thuis wel een pot met biologische kokosolie (tis wel hard). Moet ik hiervan gewoon een lepel van nemen ofzo?

Training van vandaag :

Zoals jullie konden lezen was ik best moe. Ik dacht waarom ga ik niet nog een keertje een Zyzz filmpje kijken. Na dit gekeken te hebben wou ik niks lievers dan gaan sporten. Ik nam een capsule visolie, 1 vit D tablet en een pre workout en ging zo snel als ik kon naar de gym.

Hier deed ik de volume keihard met Zyzz zijn 10miljoen views filmpje.

En dit kwam eruit..

Squat 100kgggggggggggggg PRRRRRRRR
5x, 3x:schoot::flipoff::fu::army::fire::fire::fire: :

Fck yeah :D :D. Ik durfde bij de 2e set niet meer dan 3. Mja ben hier ook tevreden mee :).

Squat 80kg 10x3 PR : buuuurrrrrn. Ik voelde de squats niet eens. Het was nu echt alleen maar conditie.

Bench Press 57,5kg 5x5 PRRRRRRRRRR :fire::fire::fire: :hier ben ik het meest tevreden mee. Eindelijk omhoog in de bp :). De reden is dat ik die stang koste wat het kost omhoog wou hebben, waardoor ik mijn schouders vet erg in de bank drukte. Hierdoor vloog die gewoon omhoog :D. (Als ik leg drive ook nog goed kan, dan zit die 60kg er ook wel in.)

Barbell Row 55kg 5x5 : stapje terug hiermee :D. Mja ben al hartstikke blij :) :).

Je moet vaker zyzz filmpjes kijken voor je trainingen, wat een top training man!

Super gedaan @Carrotpower, nette bench ook! :)
Armen als stokjes? My ass... ;)

Als je zo door gaat ga je me gewoon inhalen op de squat, zo snel al 100 kg, kom ik aan met 3 jaar trainen om eindelijk 5 reps te doen :laugh:

mooi man, zo zie je, het zit voor een groot deel ook tussen je oren :)

Super training! :thumb:

Nette training. :thumb:
Als je ook die filmpjes kijkt op je deadlift dag, dan pak je zo die 120kg.

goeie treen man :thumbup:

Neem je dit voor het slapen gaan of gewoon door de dag? Wij hebben thuis wel een pot met biologische kokosolie (tis wel hard). Moet ik hiervan gewoon een lepel van nemen ofzo?
Gwn afwegen en 10gr door je eten heen gooien. Bij als je rijst met groenten en vis maakt met een actifryeer.

Super gedaan @Carrotpower, nette bench ook! :)
Armen als stokjes? My ass... ;)
Haha thanks Rookie :).
Maar nog steeds stokjes :(.
Ik post als ik de 140kg deadlift kan wel een foto van m'n shape.
Als je zo door gaat ga je me gewoon inhalen op de squat, zo snel al 100 kg, kom ik aan met 3 jaar trainen om eindelijk 5 reps te doen :laugh:
Zou wel vet zijn ;).
Ik begon meteen al met krachttraining, dus vandaar. Jij hebt ook nog een zieke shape, ik ben nog steeds een stokje :(.
mooi man, zo zie je, het zit voor een groot deel ook tussen je oren :)
:hoody:
Dankje Neet :):hoody:
Nette training. :thumb:
Als je ook die filmpjes kijkt op je deadlift dag, dan pak je zo die 120kg.
Everyone got a little bit of Zyzz in them ;).
Ik knal die 140kg eind van de maand er ook uit. Het moet gewoon :fire:.
Gwn afwegen en 10gr door je eten heen gooien. Bij als je rijst met groenten en vis maakt met een actifryeer.
Thanks Aeresan! Ik vraag wel of mijn moeder voortaan ook met kokosolie gaat bakken. Scheelt ook weer :)

Waarom zou je cutten?

Ik heb net een filmpje van Itaesthetic gekeken en hun zeiden dat ze niet meer gingen cutten (ze hadden al hun krachtgains verloren).

Nu heb ik het geluk dat ik een ecto ben (eindelijk een voordeel van ecto zijn :D). Dat ik niet zo snel dik word.

Moet ik dan ook gewoon jaren bulken? Of ook gaan cutten over paar maanden?

Ik snap dat het nut van cutten is, om vet weg te halen. Maar kan je niet Lean bulken en nooit gaan cutten (maar ook shredded blijven)?.

Bedankt voor dit gelezen te hebben :).

Waarom zou je cutten?

Ik heb net een filmpje van Itaesthetic gekeken en hun zeiden dat ze niet meer gingen cutten (ze hadden al hun krachtgains verloren).

Nu heb ik het geluk dat ik een ecto ben (eindelijk een voordeel van ecto zijn :D). Dat ik niet zo snel dik word.

Ik snap dat het nut van cutten is, om vet weg te halen. Maar kan je niet Lean bulken en nooit gaan cutten (maar ook shredded blijven)?.

Je krijgt altijd wel een beetje vet er bij in je en bulk,maarals ecto is lang cutten idd niet zo vaak nodig

Waarom zou je cutten?

Als je het goed opzet met voldoende eiwitten en zo hoef je niet veel krachtgains te verliezen tijdens de cut. Maar je staat op zijn minst stil. Dus pas als je vetrolletjes hebt en een hangpens (niet waarschijnlijk bij jou) ga je cutten. Zo niet, lekker door blijven bulken en sterker worden :)

Terug
Naar boven