Update
Ik krijg voor zowel sprint havo als sprint vwo geen vergoeding. Dit betekent dat ik 1200 euro + boeken zelf moet betalen per jaar. Als ik ook nog uit huis wil, ben ik meer aan het werk om de kosten te kunnen dekken dan te leren of sporten.
Er is nog 1 optie over en dat is VWO 6 overnieuw. Ik doe dan een vakwissel wat het wat makkelijker maakt. Ik zelf wil ook graag havo doen, maar dat is nu eenmaal niet mogelijk.
@marina1975
Ik wil ook niet op mijn tenen lopen Marina, maar ik krijg geen vergoeding van de directeur omdat ik nog nooit ben blijven zitten

.
Je hebt ook gelijk met van die technicus. Economische studies hebben nu ook veel liever dat je wiskunde B hebt gedaan in plaats van wiskunde A.
@Steks
Dat is ook precies wat ik wil! Ik wil later een grote familie en voor ze klaar staan. Als ik dan kan rondkomen (maar niet een dikke bak en groot huis hebben) ben ik tevreden. In dat opzicht is HBO ideaal voor mij.
En respect dat je voor je gezin hebt gekozen en bij je ouders bleef!

.
Ik denk dat ik wel uit huis ga, maar wel gewoon goed contact houd met mijn ouders. Is inderdaad ook beter voor de toekomstige kleine carrotjes

.
@MrSenor
Bedankt voor de uitleg! Als ik toch vwo 6 moet doen en dan toch een vwo diploma heb, kan ik net zo goed uni proberen.
En je hebt zeker gelijk dat in bedrijfskunde moeilijk werk te vinden is. Het is een populaire studie en de banen liggen niet voor het oprapen. Ik denk dat als je WO Bedrijfskunde doet, je wat sneller aan een baan komt.
@grenzlooz
Ga ik doen

.
Alleen dat half jaartje reizen weet ik niet. Waar moet ik dat geld vandaan toveren en sporten? Ik zou nog wel een keer heel graag willen reizen. Lijkt me echt vet.
@Zeenius
Ik weet het zeenius

. Maar ik moet vwo 6 overdoen. Het scheelt wel dat ik NG/NT en management als extra vak heb, wat bedrijfskunde een stuk makkelijker maakt voor mij.
Wel goed dat je universiteit doet zeenius

. Haal alles uit jezelf! Misschien wordt je later wel directeur van een groot bedrijf.
@cnh je hebt gelijk. Ik ben er voor mezelf en niet voor anderen

.
@neet61 Ik moet dan maar doorbijten. Anders krijg ik er nooit eelt op en blijven ze maar open gaan.
Fietshandschoentjes ga ik niet doen denk ik

. Dat verslechtert mijn grip toch?
@Mentat
Precies.
+ je krijgt bij een voltijd studie stufi, wat eigenlijk een vervanging voor je fulltime baan is. Dan kan je eigenlijk ook alleen maar een bijbaan doen. Bij meeste bijbanen kunnen ze je ook meer werk geven als je daar belang bij hebt.